MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik vraag me wel af bij FvD of zij die lofzang over het referendum niet voeren vanwege hun goede communicatieve vaardigheden, wetende dat ze de publieke opinie voldoende kunnen beinvloeden om op die manier makkelijk besluiten door te kunnen duwen. Ik ben zelf niet zo 100% overtuigd dat we daar nou echt veel belang bij hebben.
Hier geef ik je gelijk in. Door alle linkse media heb je toch totaal verkeerde beelden.
Zelfde over het beeld van de Brexit. Dit laten ze opblazen alsof het hele land in rep en roer ligt. Dit schrikt mensen af. Dus de uitslag van een referendum
over de Nexit kan ik je nu wel geven.. Als men beter had geweten wat het opleverde had ongetwijfeld 90% mensen er ja op gestemd.

Informateur Bram van Ojik adviseert Provinciale Staten van Utrecht om de mogelijkheden van een coalitie van GroenLinks, CDA, D66, PvdA en ChristenUnie verder te verkennen. Volgens Van Ojik staan deze vijf partijen inhoudelijk het dichtst bij elkaar.
CDA en D66 moeten toch eens in de spiegel kijken als ze daadwerkelijk inhoudelijk het dichtst bij GroenLinks en PvdA staan. :emo:

Van Ojik wou ISIS met diplomatie bestrijden. Zegt alles over die flierefluiter.

DE PETITIE

https://ontslafemke.petities.nl

Femke Halsema wordt niet langer in staat geacht om kundig haar bestuurlijke taken uit te voeren in het belang van Amsterdam. Tevens is er een verstoorde verhouding in de gemeenteraad.

Wij,

Alle Amsterdammers en niet-Amsterdammers

constateren

- dat Femke Halsema na haar uittreden in de politiek in 2011, geen bestuurlijke ervaring heeft opgedaan in de (gemeente) politiek. - dat er een verstoorde verhouding is met de gemeenteraad. - dat het niet juist is dat bij een links bestuur van Amsterdam een links progressieve burgemeester is gekozen. Haar objectiviteit bij het prioriteren van belangen wordt hiermee ernstig in twijfel getrokken.

en verzoeken

het parlement aan de Kroon het verzoek te doen Femke Halsema ongevraagd te ontslaan uit haar functie als burgemeester van Amsterdam.

EINDE

Heeft u vragen over deze petitie? Neemt u dan contact op met de petitionaris via: wlmailhtml:mail_to:Arthur_kool@hotmail.com

Ik kan alleen maar toejuichen dat Hiddema de details deelde. Er zijn teveel lapzwansen die denken dat figuren zoals Michael gerehabiliteerd kunnen worden. Daardoor kon hij Anne vermoorden.

Waar is je Patton post?

Patton was zelf ook een mong**l met zn pistooltje en zn laarsjes en zn gemep.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.090

Niets nieuws. Toch het vermelden waard.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.094
Aysegul? Doe die hoofddoek eens af.

Totaal failliet idd. Plan van Hiddema klinkt als muziek in de oren.

Laatst bewerkt:

Jongerenbeweging Exxpose wil dat het in de toekomst strafbaar wordt om te betalen voor seks. Zij gaan in discussie met mensen uit de seksbranche die dit absoluut niet willen. En wat vindt de bezoeker van sekswerkers er eigenlijk van?

Ik geloof je Dion :)

Door de populaire subsidieregeling voor elektrische auto’s rijden zakenmensen bijna gratis een peperdure elektrische auto. In de bar voor- en tegenstanders, een reactie van de staatssecretaris, Tesla-rijders en groene idealisten!

Gelukkig hoeft Nikola de wagens niet te zien waarvoor ze z'n naam misbruiken. :emo:

Terug
Naar boven