Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Zappte er net langs en bleef even hangen. Wat is die Jan Driessen een ongelooflijke, eentonige en zelfingenomen kwal zeg. Werd ook een aantal keer klemgeluld door die vogel van Nu.nl en die oud LPF’er, maar bleef stug doorpraten terwijl zijn kop steeds meer kleur kreeg. Zat ook nogeens ontkennend te knikken toen iemand zei dat Baudet gelukkig nog niets overkomen is.
 
Wat kletst die nitwit over een kwart miljoen? Ging toch over 30k? Mat Herben :roflol: Waar hebben ze die opgegraven.
 
BZBhLJx.jpg


C'est qui à l'appareil?
 
Zou het niet gewoon een slimme truc zijn? Baudet en Otten die een aantrekkingskracht hebben op specifieke groepen van ‘rechts’ en op deze manier uiteindelijk hun krachten kunnen bundelen? Een sterk rechts blok van Wilders, Otten en Baudet lijkt me wel wat. Of is het gewoon een ordinaire dief?
 
Otten heeft dat geld niet nodig, ik geloof best dat die misschien niet volgens de regels heeft gehandeld maar wie ript er nou 30k op een opzichtige manier. Vooralsnog geef ik Otten daarin het voordeel van de twijfel.
Macht (willen) grijpen dat geloof ik wel. Hoe dan ook, met hetgeen wat nu op straat ligt moet er snel gehandeld worden. Media smullen. Die maken het overigens veel groter dan het is volgens mij.
 
Doen ze polls bij het publiek? Want ik kan echt niet geloven dat Peter zo populair is bij de kijker.
 
Homogenezing? Dan vrees ik dat mat terminaal is.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven