MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Wat een daadkrachtig optreden. Ik neem mijn woorden terug.
Weet je wat ik niet snap. Overal in de media zie je van die wijven bij de politie. Opsporing verzocht praktisch ook alleen maar op een of andere troetelallochtoon na. Zijn die gaan instromen toen je agente kon worden bij een pak melk en een zwemdiploma. Waar is de bromsnor gebleven.
 
Er is een kans dat al die varkens geruimd moeten worden. De Afrikaanse varkenspest heerst in 'delen van' Europa. Boeren moeten met schone laarsen en kleding de stal betreden.

Die 100 ecoterroristen hebben de stal zomaar betreden. Er is daarom nu een kans dat al die varkens preventief geruimd gaan worden..

Fucked up voor die varkentjes en die boer.

Stiekem hoop ik hier wel op. Niet voor de boer natuurlijk maar wel voor de gevolgen voor die hippies. Bij een volgende bezetting weten die boeren namelijk wat hen dan te doen staat, en dat is niet wachten op de politie. Ze zouden al die groenlinkse eco terroristen op moeten knopen aan de hoogste (en groenste) boom.
 
Daar gaat de boer z'n spaargeld!!
Ik sta er niet van te kijken als hij z'n bedrijf moet sluiten
 
Daar gaat de boer z'n spaargeld!!
Ik sta er niet van te kijken als hij z'n bedrijf moet sluiten
Heel sneu dit. En de daders komen er waarschijnlijk gewoon weer mee weg.
 
Heel sneu dit. En de daders komen er waarschijnlijk gewoon weer mee weg.

Vaak gaan dit soort bedrijven van vader op zoon...al het geld gaat in het bedrijf..weinig tot geen vakantie...die mensen brengen echt offers
De kans is groot dat het bedrijf geruimd moet worden...omdat die activisten niet beschermd de stallen in kwamen lopen

het is een handvol activisten en de rest zijn allemaal meelopers

Als ik de boer was ....dan de fik erin..en als wraakaktie aangifte doen
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me dat er sowieso wel aanspraak gedaan kan worden op schadevergoeding?
 
Lijkt me dat er sowieso wel aanspraak gedaan kan worden op schadevergoeding?

Niet in Nederland Chris, het land waar vaak de daders als slachtoffers worden behandeld en de slachtoffers als daders.
 
Lijkt me dat er sowieso wel aanspraak gedaan kan worden op schadevergoeding?
Een kale kip kan je niet plukken. En in dit land is de vleesetende blanke boer natuurlijk de echte dader.
 
..............ellen lange verzekeringskwesties.....als er al een verzekering dit dekt.....de boer is de dupe.......zijn levenswerk is ten gronde gericht :(
 
Er is een kans dat al die varkens geruimd moeten worden. De Afrikaanse varkenspest heerst in 'delen van' Europa. Boeren moeten met schone laarsen en kleding de stal betreden.

Die 100 ecoterroristen hebben de stal zomaar betreden. Er is daarom nu een kans dat al die varkens preventief geruimd gaan worden..

Fucked up voor die varkentjes en die boer.

Stiekem hoop ik hier wel op. Niet voor de boer natuurlijk maar wel voor de gevolgen voor die hippies. Bij een volgende bezetting weten die boeren namelijk wat hen dan te doen staat, en dat is niet wachten op de politie. Ze zouden al die groenlinkse eco terroristen op moeten knopen aan de hoogste (en groenste) boom.

Dat lijkt me juist goed toch! Oh wacht, je bedoelt zeker die onschuldige dieren in plaats van die idioten :roflol:
 
Hopelijk valt het mee. Lees over soortgelijke actie in Australie en daar staat niet bij dat ze hebben moeten ruimen/sluiten. Wel risico en stress voor de beesten.
 
Niet erg slim van de boeren. Wel te begrijpen.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ACE
Wel een grote wagen voor een linkse activist extremist. Of juist niet? Zo rollen ze vaker natuurlijk. 1 op 10 kachelen vanuit Belgie. Ik begrijp de woede echt wel van die boeren en had misschien zelf mee gedaan als ik er stond maar dan nog vind ik het niet slim om die auto omver te duwen. SJW honden hebben zo hun (s)linkse maniertjes om toch weer met een zielig verhaal aan te komen etc. Het beste is misschien om ze op te laten lossen in vaten zoals Mr. White deed in Breaking Bad.
Ik las ergens over brandstichting in de stallen.
Ziekelijk. Sowieso ziekelijk natuurlijk als 100+? man je bedrijf bezetten dat politie gaat praten en namen noteren.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ACE
Back
Naar boven