Waarom zijn dat flutpartijen volgens jou?
1) Pro Europa
2) teveel focus op "schone energie" ,GL wil alle kolen- en kerncentrales sluiten , Caribisch Nederland word een proeftuin voor duurzame energie
(ik weet dat de mensen daar met veel dingen hulp nodig hebben ,groene energie is wel het laatste waar ze op zitten te wachten )
3) beide zeveren over de zogenaamde kansen ongelijkheid in Nederland ,
ongeacht je kleur ,ras, geloofsovertuiging , sexuele voorkeur kun je in Nederland bereiken wat je wil ,
moet je wel moeite voor doen , dus de grootste onzin en slap excuus die er is
4) afschaffing tegenprestatie bijstand , de samenleving betaald dus doe er maar iets voor terug ,al is het putjesscheppen , in Rotterdam werkt het !
5) een samenleving geleuter , moslims en Nederlanders gaan niet samen , laatste 40 jaar al niet en in de toekomst ook niet , face it
6) afschaffen eigen cultuur o.a zwarte piet , maar wel kindhuwelijken toestaan , hoe hypocriet wil je het hebben
7 )gezeur over racisme , ik hoor nooit iemand over het veel verregaandere racisme van
Turken ,Marokkanen , Surinamers onderling , dus schijnheilig en ik moet de eerste
kaaskop nog tegenkomen die werkt in een Islamitische slagerij of Turkse theehuis
8) actief voorkeursbeleid invulling vacatures , werkgever mag zelf wel bepalen wie hij in zijn
eigen bedrijf wil hebben ,ik zit ook niet te wachten op een paar Ali's die met de ramadam extra zielig zijn en willen bidden , kijk anders eens naar de diversiteit in deze 2 partijen en aanhang
9) kunstenaarsvisum , LOL ,als je kunst niet genoeg opbrengt ben je blijkbaar niet goed genoeg ,blijf lekker in je eigen land en ga gewoon werken voor je geld
10) de gemaaktheid van Klaver en het gluiperige van Pechtold