XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Throwback naar Nederland die met 15% het allerlaagste percentage had na Japan (11%) die bereid zou zijn om te vechten voor zijn/haar land

Machtig mooi hoe 'echte' Nederlanders die ware patriotten zijn

• Topic Starter Topic Starter
Er rust op vaderlandsliefde ook al sinds mensenheugenis een taboe in NL. Wordt vooral gebruikt om anderen mee te beschimpen en daarmee de eigen weg met ons mentaliteit te verduidelijken.

Throwback naar Nederland die met 15% het allerlaagste percentage had na Japan (11%) die bereid zou zijn om te vechten voor zijn/haar land

Machtig mooi hoe 'echte' Nederlanders die ware patriotten zijn

met het koningshuis voorop om de strijd in den verre te leiden onder het genot van kaviaar en champagne ,
en in vredestijd natuurlijk voorop om alle toelages te incasseren :hahaha:

Laatst bewerkt:

Dat mensen zich niet welkom voelen is begrijpelijk door de houding van een groep mensen in NL? Ik hoop toch echt dat ik het verkeerd interpreteer.

Er zijn genoeg mensen die zich niet in Nederland thuis voelen omdat ze zich als allochtoon gediscrimineerd voelen. Vind jij dat heel raar als je ziet wat een groot deel van de bevolking zegt over allochtonen? Er zijn natuurlijk veel mensen die ook in de slachtoffer rol kruipen. Ieder individu moet verantwoordelijk worden gehouden voor haar/zijn acties.

Een deel van de moslims geloven op een manier dat absoluut niet samen gaat met de vrijheden, waarden en normen die hier in NL gelden. Het begint bij erkennen, accepteren en benoemen alvorens je kan nadenken over een gerichte aanpak. Dat dit in specifieke gevallen los komt te staan van het ideaal die de maakbare en multiculturele samenleving heet kan mij gestolen worden. Te lang is men bezig geweest dat mantra te verspreiden. Wat ik er nog aan wil toevoegen is dat de meeste overlastgevers moslims met dubbel paspoort zgn. draaideurcriminelen zijn. Daarnaast mentaal en/ of psychisch niet 100%. Geeft een hoop overlast, onveiligheid en kost de samenleving een hoop. Wanneer het signaal aan het tuig met dubbel paspoort is dat men het land uitgezet kan worden moet je zien hoe snel de meesten moeite gaan doen en hulp aanvaarden. Wanneer ze de bak indraaien is dat goed voor status, wanneer ze hulpverlening accepteren gaat dat ten koste van sociale status. Drie keer raden wat ze weigeren en waarvoor ze kiezen. Het is een groot maatschappijlijk probleem, van onderwijs tot bedrijfsleven.
We leven in een rechtsstaat en daar heeft iedereen zich aan te houden of vertrekken. Werkt twee kanten op, en in geval van een dubbel paspoort zou daar in het uiterste geval wat aan gedaan moeten kunnen worden. De grondwet is niet heilig op het punt van godsdienstvrijheid. Ook dienen wetten mee te gaan met de tijd en de samenleving als geheel. Volgens mij is de wet godsdiensvrijheid (artikel 6) toe aan herwaardering.
Nederland is een land waarin verschillende culturen samenleven. Om dan bepaalde overtuigingen, welke religieus van aard zijn, privileges te verlenen door het beledigen ervan op te nemen in het strafrecht is een ridicuul.
De wet godsdienstvrijheid werkt belemmerend voor kritiek. Godsdienstkritiek gaat ten koste van godsdienstvrijheid. Geloof is een privézaak en valt daarmee tevens onder de vrijheid van meningsuiting. De meeste mensen die geloven zijn dit vanaf geboorte. Hoe vrij ben je als baby die geboren wordt en als moslim wordt opgevoed. Kies je dan wel voor de islam? Kan een moslim de islam de rug toekeren? En als overal waar de islam zich manifesteerde in het westen en elders nou vooruitgang, vrede en vrijheid heerste prima. Dat is echter niet het geval.
Wie heeft het over verbieden van de islam als geheel in dit topic. Dat veel uitwassen van de islam niet passen bij de cultuur die in Nederland leidend is, is niet hypocriet. Dat een groep moslims het liefst wilt leven op een manier dat haaks staat op alles waar de samenleving voor staat is nou eenmaal zo. Als die groep overgaat tot het plegen van misdrijven dient de burger beschermt te worden en kan een (tijdelijk) verbod om bepaalde uitwassen aan te pakken zinvol lijken. De islam is volgens mij hekkensluiter qua geloof in Nederland, in die zin zou je kunnen zeggen dat de islam niet echt hoort bij Nederland.

Ik weet niet in hoeverre het diplomatiek gezien mogelijk is om draaideur criminelen het land uit te zetten. Geen enkel land wil die natuurlijk opnemen. Vroeger was dat wel lekker makkelijk, alle crimi's naar Australie sturen :roflol:

Ik vind het wel frapant dat 4 jaar geleden Wilders na de verkiezingen nog "minder, minder, minder" riep maar dat ging niet over moslims maar over Marokanen. 4 jaar geleden lag het probleem blijkbaar dus nog bij de nationaliteit, tegenwoordig blijkbaar bij het geloof.

Ik zie niet waarom godsdienstvrijheid en godsdrienstkritiek niet samen kunnen gaan? Van mij mag je Mohammed gerust een geitenn**ker noemen, dat boeit me werkelijk niks. Ome Wilders mag van mij ook rustig "minder, minder, minder" roepen. Maar ik vind ook dat je als moslim je koran mag lezen en op vrijdag naar de moskee mag. Gewoon een liberaal beleid, iedereen mag lekker doen waar hij zelf zin in heeft.

Verbieden van de Islam, maak jij daar een poll voor aan of moet ik het doen? Kijken we wel hoeveel mensen voor zouden stemmen, ik gok een hele boel ;) Daarom haalde ik dat aan. Maar fijn dat jij niet voor verbieding van de Islam bent in ieder geval.

Mooi woord blijf ik dat vinden, gastarbeider. Vooral omdat het woord iets anders impliceert dan de verworden werkelijkheid in NL. Eind jaren '50 kwamen er eerst gastarbeiders uit onder andere Spanje en Italië hierheen. Dit ging anders bij de gastarbeiders uit Turkije en Marokko die later kwamen. Werden bij aankomt gepamperd. Niet qua onderdak maar vakantiedagen, vliegtickets voor familie, gebedsruimten. Van integratiebeleid was geen sprake. Bleven massaal. Den Uyl heeft toentertijd het werven geloof ik wel een halt toegeroepen omdat het kabinet grote problemen voorzag op de lange termijn. Het integreren is volledig mislukt, kan je nu achteraf zeggen.

Het integreren is mislukt? Integreren vond in het begin uberhaupt niet plaats omdat men dacht dat ze weer weg zouden gaan. Integreren is dus niet mislukt, integreren gebeurde helemaal gewoon niet.

Problemen zijn er ook om opgelost te worden. Een wereld zonder problemen is een illusie. Geopolitiek is uiterst ingewikkeld en Amerika is samen met de Navo erg gevaarlijk (bezig geweest). Obama heeft de positie van het westen in gevaar gebracht.
Er is een groep vluchtelingen en er is een grotere groep gelukszoekers. Timmermans heeft een jaar geleden gezegd dat meer dan de helft van de mensen die naar Europa komen geen vluchtelingen zijn, maar gelukszoekers met economisch motief. De ene groep had hier nooit binnengelaten moeten worden, maar wanneer de buitengrenzen zo lek zijn als op geen ander continent kan je je daartegen niet beschermen.
De groep vluchtelingen die gezond, rijk en kennis genoeg hebben hadden hier ook niet heen gehaald moeten worden. Want het land van herkomst loopt op alle fronten leeg wanneer mensen verdwijnen die kennis en gezondheid hebben om het land te helpen bij de opbouw. De groep zielige stakkers hadden in in de regio en andere buurlanden moeten worden opgevangen, niet alleen de buurlanden die het nu niet kunnen bolwerken. Wanneer er dan nog tienduizenden over waren hadden die tijdelijk hier in Europa gehuisvest kunnen worden.
Niks integreren in NL, zo snel mogelijk terug naar land van herkomst. Het ontbreekt in Europa aan realistisch denken en de besluitvorming gaat zo traag omdat er 27 landen zijn met verschillende belangen, dat gaat jaren duren. Eigenlijk zag Europa dit al jaren aankomen maar werd het niet benoemd en daardoor ook niet meegenomen in beleid.

Obama? En Bush dan? Of alleen natuurlijk de democraten :rolleyes:;)

Men wil de waarheid niet onder ogen zien omdat dat geld en dus stemmen kost.

Had jij geld willen betalen aan die buurlanden voor opvang? Laten we eerlijk zijn, daar had toch helemaal niemand zin in?

Juist met de EU hebben we het uiteindelijk weten te beperken door afspraken te maken met Turkije en andere landen.

Over 50-100 jaar volledig naar de klote, zou je kunnen defineren wat je onder volledig naar de klote bedoelt? Dat is wel erg pessimistisch.

Je kunt nu wel schrijven die €1000 van Rutte wat een drukte om niks door het te relativeren maar dat is misplaatst vind je niet? Er is immers al een groot probleem qua vertrouwen in de politiek.
Die €1000 viel ook samen met de boodschap dat er geen geld was terwijl gelukszoekers hier werden toegelaten waar kennelijk oude sokken genoeg voor waren en honderden miljoenen in verstopt zaten. De mens is van nature opportunistisch. Heeft groot evolutionair voordeel gehad. Maar ook onder andere de reden waarom communisme zo gefaald heeft.
Globaliseren is te ver doorgeschoten. Laat landen eerst meer het accent op nationale problemen oplossen leggen zgn. lokalisering. Landen moeten samenwerken maar het concept Europa is op zijn retour. Nu is Nederland volgens het Zwitserse KOF land nummer 1 qua globaliseren; op politiek, economisch en sociaal vlak. Maar de groep verliezers in westerse democratie wordt zo langzamerhand te groot. Dit wordt democratisch aan het licht gebracht. Globaliseren is een keuze. De spelregels moeten denk ik worden aangepast. Er bestaat nog altijd veel slavernij en tegen deze manier van werken kan het westen niet op. Ook de slechte arbeidsomstandigheden in bepaalde landen, kinderarbeid, milieuvervuiling, dictaturen zijn spelbrekers.

Overbevolking en klimaatverandering (verslechtering) zijn twee trends die zich nu voor doen en alleen maar door zullen zetten. Deze twee factoren hebben vergaande gevolgen en zijn ook nauw met elkaar verbonden.

Klimaat verandering weten we wel wat dat doet. Maar een kleiner deel van de aarde zal bewoonbaar worden en er zal nog minder landbouw grond beschikbaar zijn terwijl de bevolking alleen maar blijft groeien.

Overbevolking heeft ook zijn beurt ook weer invloed op het klimaat. Meer mensen en een stijgende welvaart zorgt voor een nog grotere klimatologische voetafdruk. Stijdende welvaart en meer mensen betekent ook dat er meer voedsel nodig is. Voedsel waar onze aarde niet in kan voorzien. Een wereldwijd voedselprobleem is niet heel onrealistisch.

Massa immigraties ten gevolgen van de twee boven genoemde factoren lijkt me ook niet onrealistisch.

Het klinkt wellicht wat vergaand maar een wereldwijde geboorte regulatie zoals in China plaats heeft gevonden zou een uitkomst bieden voor een hoop van onze problemen. 2 kids per gezin, in ieder geval zorgen dat de wereldbevolking niet veel groter word dan hij nu is. Daar hebben we wereldwijde afspraken voor nodig, juist ook de armen landen in Afrika. Dat zal ons vast geld gaan kosten en ik denk dat niemand nu zin heeft om dat te betalen omdat de meeste mensen kortzichtig zijn. We moeten juist investeren in onze toekomst en zorgen dat we het goed blijven hebben. Kijk waar onze actieloosheid met betrefd onze gastarbeiders en vluchtelingen ons heeft gebracht ;)

We moeten ons dus niet kort staren op onze nationale problemen want er zullen veel wereldwijde problemen ontstaan die te groot zijn om nationaal op te lossen.

wat hebben landen als Marokko en Tunesie nou eigenlijk werkelijk te bieden en te eisen ?

Marokko schijnt toch wel een bondgenoot van het westen te zijn. Het feit dat zij gewoon een heel land (westelijke Sahara) zonder enige problemen kunnen bezetten en het westen daar niets aan doet zegt genoeg :roflol: Maar ja het betrefd geen communisme he.

Wel mooi hoe sommige mensen nog moeite blijven doen :p

Eind december kregen 467.000 personen een bijstandsuitkering. Dat waren er 18.000 meer dan een jaar eerder. Per saldo is alleen het aantal bijstandsontvangers met een niet-westerse achtergrond toegenomen. Bij mensen met een Nederlandse of westerse achtergrond was juist sprake van een daling. Wat betreft leeftijd zijn er met name meer jongeren en ouderen in de bijstand terechtgekomen.

eat this @meaantje

Er zijn genoeg mensen die zich niet in Nederland thuis voelen omdat ze zich als allochtoon gediscrimineerd voelen. Vind jij dat heel raar als je ziet wat een groot deel van de bevolking zegt over allochtonen? Er zijn natuurlijk veel mensen die ook in de slachtoffer rol kruipen.
Je bedoelt met allochtonen in deze waarschijnlijk op met name Marokkanen, Antillianen, Turken? Want over alle andere nationaliteiten hoor je vrijwel nooit iets. Er zijn genoeg autochtonen die zich minder veilig voelen en minder thuis voelen door jouw'allochtonen'. Vind jij dat heel raar als je ziet wat voor verwoestende effecten de mislukte integratie van een bepaalde groep heeft op de samenleving? Er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die zich bang laten maken. Kan je flauwe reactie vinden maar ik ben klaar met die retoriek van discriminatie. Ik denk dat de allochtonen zich in de handen mogen knijpen hoe Nederland zich opstelt tegenover vreemdelingen. Zeker de afgelopen 60 jaar. Dat er gediscrimineerd wordt, dat geloof ik. Op de arbeidsmarkt, in de horeca, tijdens politiecontroles. Maar dat heeft ook allemaal zijn redenen. Statistieken.
Ik zie niet waarom godsdienstvrijheid en godsdrienstkritiek niet samen kunnen gaan? Van mij mag je Mohammed gerust een geitenn**ker noemen, dat boeit me werkelijk niks. Ome Wilders mag van mij ook rustig "minder, minder, minder" roepen. Maar ik vind ook dat je als moslim je koran mag lezen en op vrijdag naar de moskee mag. Gewoon een liberaal beleid, iedereen mag lekker doen waar hij zelf zin in heeft.
Jij ziet dat waarschijnlijk niet in omdat jij in je eigen fictie wereld woont. Of moet ik Theo van Gogh, alle cartoonisten gaan opnoemen, eerwraken, kindbruidjes, onderdrukte vrouwen, geweld tegen joden en de hele mikmak? Liberaal zijn ben ik voor maar blijf nou niet in de ontkenning dat iedereen denkt en handelt zoals een liberaal.
Verbieden van de Islam, maak jij daar een poll voor aan of moet ik het doen? Kijken we wel hoeveel mensen voor zouden stemmen, ik gok een hele boel ;) Daarom haalde ik dat aan. Maar fijn dat jij niet voor verbieding van de Islam bent in ieder geval.
Ik kan het mensen echt niet kwalijk nemen. Onder andere het effect (en doel) van terrorisme, dat steeds vaker voorkomt uit naam van de islam. Bovendien is islam een gevaarlijke ideologie. Dat haaks op de waarden en normen staat van het westen. Wanneer er een verlichting zou plaatsvinden denk ik dat iedereen beter af is.
Integreren is dus niet mislukt, integreren gebeurde helemaal gewoon niet.
Zoals ik schreef was er in het begin geen sprake van een integratiebeleid, dat is later op gang gekomen. En anno 2017 kan je stellen dat het mislukt is. Teveel pamperen heeft hieraan zeker bijgedragen.
Obama? En Bush dan? Of alleen natuurlijk de democraten :rolleyes:;)
Onlangs iets op ingegaan. Geert Wilders topic
Had jij geld willen betalen aan die buurlanden voor opvang?
Jahoor. De meesten. Mits daarover correct en helder over werd gecommuniceerd.
Juist met de EU hebben we het uiteindelijk weten te beperken door afspraken te maken met Turkije en andere landen.

Het klinkt wellicht wat vergaand maar een wereldwijde geboorte regulatie zoals in China plaats heeft gevonden zou een uitkomst bieden voor een hoop van onze problemen.
Mee eens.

Eind december kregen 467.000 personen een bijstandsuitkering. Dat waren er 18.000 meer dan een jaar eerder. Per saldo is alleen het aantal bijstandsontvangers met een niet-westerse achtergrond toegenomen. Bij mensen met een Nederlandse of westerse achtergrond was juist sprake van een daling. Wat betreft leeftijd zijn er met name meer jongeren en ouderen in de bijstand terechtgekomen.

eat this @meaantje
Dit is alleen maar goed. Hoe sneller dit toeneemt hoe sneller het draagvlak afneemt en bovendien is het in de toekomst financieel ook niet meer op te brengen.

Dit is alleen maar goed. Hoe sneller dit toeneemt hoe sneller het draagvlak afneemt en bovendien is het in de toekomst financieel ook niet meer op te brengen.
De kosten zijn een veelvoud van de bijstandsuitkeringen, denk alleen al aan de enorme welzijnsindustrie die hierom heenhangt.

Lijsttrekkers eensgezind: islam geen bedreiging voor Nederland - Politiek - Voor nieuws, achtergronden en columns

'Nederland wordt bedreigd door de radicale Islam', zei hij (Buma). Hij verweet zijn vier collega's dat die te weinig willen doen tegen dit gevaar. Het CDA stelt onder meer voor om het verheerlijken van geweld strafbaar te stellen, de boerka te verbieden en jihadisten die terugkeren meteen vast te zetten.

Roemer, Klaver, Pechtold en Asscher van SP, GroenLinks, D66 en PvdA openden de aanval op Buma. Volgens Pechtold suggereerde de CDA'er dat moslims ondergeschikt zijn aan christenen. Klaver van GroenLinks verweet Buma dat hij tweedeling veroorzaakt in de samenleving. Buma zei tegen Klaver, die hij uitdaagde voor een een-op-eendebat: 'We hebben alle moslims van goede wil nodig. Maar de moslimgemeenschap zelf moet wat minder stil zijn.' Waarop Klaver reageerde: 'Ik vraag u als christen ook niet afstand te nemen van slechte dingen die in het christendom gebeuren.'
...
Pechtold vroeg aan Buma of hij de islam gelijkwaardig acht aan andere religies. Buma's reactie: 'Wij zijn van oorsprong een christelijk land. Daar wil ik trots op kunnen zijn.' Hij zei erbij: 'We hebben alle moslims van goede wil nodig.' Vervolgens verweet Pechtold Buma dat hij al zijn principes had verloochend door in Rutte I met gedoogsteun van de PVV te regeren. 'Ach, doe niet zo gek', was de reactie van Buma.

Als je dit (verwijt van tweedeling, moslims ondergeschikt aan christenen, aanval openen op iemand die realistische doelen stelt) anno 2017 als volksvertegenwordiger uit je strot krijgt en mentaal in orde bent dan ben je:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ach ja, vanuit de psychologie bekeken is de ontkenningsfase altijd het hardnekkigst en duurt meestal ook het langst......
Ja zou het pure ontkenning zijn vraag ik mij af. Zitten een paar van die lui ook niet o.a. in commissie 'stiekem'? Wat Buma daar voorstelde is helemaal niet wereldschokkend. Maar de achterban dom houden dient een groter belang. Over de islam mag je niets slecht zeggen, want dat is volgens hen kennelijk de religie van een onderdrukte minderheid. Ga de strijd aan met de orthodoxe islam in plaats van slap uit je nek te zwetsen.

‘Verzetskrant’ Parool noemt gecoördineerde anonieme troll-acties tegen PVV ‘activisme’
Deugers trekken ten strijde tegen de PVV met een trollfarm naar Russisch model

Nu is er een ‘operatie Libero’, en dat is een groep mensen die in verkiezingstijd anoniem in gecoördineerde groeps-acties de publieke opinie trachten te beïnvloeden, dat noemt men trolling. Zoals DENK het aanpakte, bijvoorbeeld, met hun nep-accounts.

Libero-actievoerderstrolls komen daartoe bijeen in De Coöperatie te Amsterdam, elke avond van nu tot de verkiezingen, om daar hun trolltactieken te bespreken. U [Link niet meer beschikbaar] hoe u met ‘PVV-stemmers’ omgaat en hier ziet u een overzicht van de sites waar Libero-trollen actief zijn in de comments.

Uiteraard zijn de mensen achter Libero laf dus anoniem, maar het lijstje voornamen doet vermoeden dat dit lelieblanke Amsterdamse ‘progressieven’ zijn. Alleen Olaf Paulus en [Link niet meer beschikbaar] zijn met naam en toenaam te vinden op de site. Met gesloten vizier kunt u hen en andere trollen tegenkomen op discussiesites. De libero-trollhunt is geopend, mocht u op uw favoriete webstek een verdwaalde D66-oïde deuger tegenkomen wiens comments voldoen aan het Libero-protocol, dan roept u ‘BEET’ en krijgt u kudoos.

Hoe praat je met een PVV-sympathisant?

Reageer op de manier die het beste bij je past. Blijf jezelf. Maar we hebben wel wat tips:

• Wees zuinig met CAPSLOCK en UITROEPTEKENS!!! Dat komt schreeuwerig en agressief over.
  • Blijf vriendelijk en beleefd en beledig niemand.
  • Maak ook eens grap.
  • Blijf bij het onderwerp van de discussie.
  • Blijf positief.
  • Blijf bij de inhoud en ga niet wijzen op spel- en taalfouten.
  • Probeer de strategie van het OMDENKEN Omdenken - Denken in termen van kansen en niet van problemen.

Deze ‘operatie Libero’, die bijeenkomt op een prachtige Godwinlokatie tussen Hollandsche Schouwburg en Verzetsmuseum, is niets meer of minder dan een Oost-Europese nepnieuwsfabriek. Het is exact hetzelfde als een pro-Poetin trollfarm. Maar wat kopt deze stadsfolder: ‘Activisten strijden online tegen de PVV‘.

Ja dat klinkt toch heel anders dan de realiteit he: ‘Doodsbange deugmoralisten richten anonieme trollmilities op om hun gelijk af te dwingen met vieze tactieken’. Dus eerst zijn er gerichte troll-acties, waarna het Parool er doodleuk nepnieuws van maakt. Alleen heet het niet trolling en nepnieuws, nee, alles wat aan de goede zijde der fatsoenskloof gebeurt, is ‘actievoeren’ en ‘verslaggeving.’

Enfin, aan u de schone taak om de Operatie Libero-trolls te ontmaskeren. Of, nog leuker, zelf een nepaccount aanmaken en zeggen dat u namens Operatie Libero spreekt. En dan bijvoorbeeld de wens uitspreken dat PVV-honden onder de tram moeten komen ofzo. Het na-oorlogs verzet, hypocrieter kunnen we het niet maken. Wel veel grappiger. Trololol.

De activisten willen voorkomen dat de PVV op 15 maart aan de macht komt. Daarom komen ze in de aanloop naar de verkiezingen elke avond bijeen op de Plantage Middenlaan om online hun tegenstanders te ontmoeten. Op 'rechtse' fora als GeenStijl en De Dagelijkse Standaard treden zij op als 'verstandige reageerders'.

Ze hopen dat duizenden mensen zich bij de beweging aansluiten. Voor hen hebben de actievoerders een handleiding opgesteld met voorbeeldargumenten, feiten over Nederland en een beknopte analyse van de PVV-kiezer.

De te bestormen platformen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Check dit ook even, met lachgarantie!
Handleiding | Operatie Libero

En nee 020-Gaza is niet de A'dam Bijlmer. Wereldvreemde Gordelprutsers. Als je ook maar iets van de zegeningen van multicultuur uit de eerste hand ervaren had, zou je dat weten.

Activisten strijden online tegen de PVV - Amsterdam - PAROOL
'Verzetskrant' Parool noemt gecoördineerde anonieme troll-acties tegen PVV 'activisme' | ThePostOnline

En nee 020-Gaza is niet de A'dam Bijlmer. Wereldvreemde Gordelprutsers. Als je ook maar iets van de zegeningen van multicultuur uit de eerste hand ervaren had, zou je dat weten.

Neem jij ze dan ter oriëntering even mee voor een dagje excursie naar Bos en Lommer of zo :D

Zulke behulpzame mensen ook daar, ze vragen de hele tijd aan je of je ergens problemen mee hebt.....

‘Verzetskrant’ Parool noemt gecoördineerde anonieme troll-acties tegen PVV ‘activisme’
Deugers trekken ten strijde tegen de PVV met een trollfarm naar Russisch model

• Verdenk een enkeling ook al tijden hier op dit board over dit. Heb het je al eens gezegd.

Terug
Naar boven