MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Vandeweek het papieren partijoverzicht ontvangen. Die gekke trut van een Sylvana Simons staat er ook in, en het blijkt dat ze nog een paar andere mensen zo gek heeft gevonden om deel te nemen aan die geschifte partij van dr. Ze laten ook echt iedereen maar hun gang gaan. Die drempel is echt te laag tegenwoordig.

Waardeloze opzet zo met acht lijsttrekkers, veel te veel. Beetje vliegen afvangen en elkaar om de oren slaan met interpretaties van cijfers en berekeningen.

Ik ben debat-moe.

• Topic Starter Topic Starter
Haha dit is geeneens een debat. Was het maar iets dat erop leek. Die Klaver is wel irritant.

Yasser Feras

Buma kan zijn teksten makkelijk oplepelen. Klinkt als een halve Wilders. Op de radio laatst idem.

Was er een debat? Was Wilders er dit keer wel bij?

• Like
Waarderingen: mat
Thieme en Krol moeten toch wel definitief door het ijs zakken na deze vertoningen. Debatteren kunnen ze in elk geval niet

Krol en Matroos....fantastisch...

Wat stelt dat vrouwtje met die krullen vreselijk slechte vragen. De helft van het debat wordt opgevuld met haar gewauwel

Wilt te graag overkomen als tough.

Beetje mariëlle tweebeeke 2.0

Vandeweek die stemwijzer gedaan, puur uit nieuwsgierigheid. Kwam zowaar overeen met wat ik toch al wilde stemmen: Hiddema for president. Ik wil hem gewoon verbaal de vloer zien aanvegen met de rest.

Vandeweek die stemwijzer gedaan, puur uit nieuwsgierigheid. Kwam zowaar overeen met wat ik toch al wilde stemmen: Hiddema for president. Ik wil hem gewoon verbaal de vloer zien aanvegen met de rest.
Hoop dat ie deze week nog bij Jinek kan aanschuiven voor wat extra zetels.

Volgens Henk Krol (50Plus) heeft emeritus hoogleraar economie Bernard van Praag onlangs een belangrijke brief geschreven die uitspraken van Krol over de AOW onderbouwen maar weigerde NRC Handelsblad de brief te publiceren en mocht de inhoud niet tijdens Nieuwsuur worden uitgesproken. Dit beweerde Krol zondagavond tijdens een hevige discussie met de inmiddels omstreden Diana Matroos tijdens het RTL-Carredebat.

NRC Handelsblad checkte deze bewering van Krol en kwam tot de conclusie dat Krol inderdaad de waarheid sprak: NRC wilde de brief niet publiceren, zei het om andere reden dan Krol lijkt te willen suggereren.

Dit is de brief van prof. Van Praag die NRC u wil onthouden, aldus Henk Krol (50Plus) | ThePostOnline

-------------

Ik kom het meest overeen met FvD via Stemwijzer. Programma spreekt mij ook wel aan, dus die krijgen mijn stem. En bovendien is Thierry zo gewoon gebleven.

5ad75fd223d272738bc44788677f798f5cf23fc1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
baudet-latijn.jpg

Tegen de elite! Tegen het establishment!

Terug
Naar boven