XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Ik voorspel het je ze gaan dit er doorheendrukken:

     
    Jammer voor de politiek, een aanwinst voor het bedrijfsleven.
    Ik had nog op m gestemd bij de gemeenteraadsverkiezingen. Hij stond op de lijst als lijstduwer in Breda.
     
    In B4 kroonprinses LM..
     
    In B4 kroonprinses LM..
    Zonde, verkwisting van talent.

    Waarom, zie CNB gisteravond met Roderick Veelo, nog niet helemaal geluisterd, maar het stuk over Harbers en hoe de Haagse hazen lopen was verhelderend.
     
    Weet u wie er wel doorgaat?
    https://nos.nl/l/2351715
    1024x576a.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    Nja, waarom zou je in de politiek gaan? Verdient geen fuck als je wat kunt. Een beetje goede baan verdient zo meer dan een minister en als je nog een stapje verder komt zit je boven Rutte. Een goed ondernemer verdient nog veel meer.

    Dus blijven de idealisten en prutsers over. Rutte is volgens mij we kundig, ik deel Zijn idealen niet, maar hij doet zijn best. maar er loopt ook een hoop brandhout rond in de politiek. En bij de overheid (want ze kunnen je toch niet ontslaan oid). Ik snap we dat Klaas het zat is.

    Gaat hij voor veel minder hard werken lekker ergens twee ton verdienen. Nog dichter bij huis ook.
     
    Nja, waarom zou je in de politiek gaan? Verdient geen fuck als je wat kunt. Een beetje goede baan verdient zo meer dan een minister en als je nog een stapje verder komt zit je boven Rutte. Een goed ondernemer verdient nog veel meer.

    Dus blijven de idealisten en prutsers over. Rutte is volgens mij we kundig, ik deel Zijn idealen niet, maar hij doet zijn best. maar er loopt ook een hoop brandhout rond in de politiek. En bij de overheid (want ze kunnen je toch niet ontslaan oid). Ik snap we dat Klaas het zat is.

    Gaat hij voor veel minder hard werken lekker ergens twee ton verdienen. Nog dichter bij huis ook.
    Tegenwoordig is het vaak een opstapje naar meer, dat trekt ook niet noodzakelijk het slag aan dat je wilt hebben.
     
    Tegenwoordig is het vaak een opstapje naar meer, dat trekt ook niet noodzakelijk het slag aan dat je wilt hebben.
    Ook. Denk dat er zat gedesillusioneerd afhaken.
     
    ik ga dat gemaakte ongeinteresseerde van Dijkhof zeker niet missen.
     
    Back
    Naar boven