- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat lukt prima met de salarissen die zij krijgen, ook als parttimer. Ook de zorg heeft gewoon een CAO hè.Ook die mensen moeten gewoon huur of hypotheeklasten betalen, dat lukt niet met passie.
Quote of noem me dan....
Wat?![]()
Arib doet aangifte tegen belagers Omtzigt, Rutte noemt voorval 'onacceptabel'
Kamervoorzitter Khadija Arib heeft aangifte gedaan tegen de demonstranten die donderdag CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt achtervolgden en bedreigden na een uit de hand gelopen protest tegen coronamaatregelen. Dat bevestigt Arib na berichtgeving van Trouw. Premier Mark Rutte spreekt van "onacceptabel"...www.nu.nl
What the... ?
Dat filmpje, bizar, kan ook zo in het pauper topic.
Een soortgelijk filmpje staat ook in dat topic.Dat filmpje, bizar, kan ook zo in het pauper topic.
In een sector met personeelstekort, een meerendeel parttimers en een hoge werkdruk gaat dat lijden tot personeel dat minder werkt, niet meer. Als ze met 28 uur straks evenveel verdienen als 32 heb je dus onder aan de streep minder zorgmedewerkers.
,,Prostitutie betekent per definitie ongelijkwaardigheid’’, zegt CDA-Kamerlid Anne Kuik. ,,De meeste prostituees zouden eigenlijk geen seks willen met de man die voor hen staat. Maar het gebeurt toch, omdat er wordt betaald. De instemming wordt dus afgekocht, de vrouw is een product. Dat kán niet meer in deze moderne tijd.’’

Dan moet je het daar over hebben als partij. Dat is daadwerkelijk een probleem. Dingen doen die je eigenlijk niet zou willen doen maar wel doet tegen een leuke vergoeding noem ik gewoon werken.Zit veel leed achter prostitutie. Vrouwenhandel, pooierschap, loverboyisme. Is keiharde criminaliteit.
Dat uitgerekend het CDA er mee komt maakt het truttig maar is op zich geen slecht idee.
Legalisatie vergroot uitbuiting en vrouwenhandel, als ik het goed begrepen heb. Volgens mij klopt jou argument niet.Dan moet je het daar over hebben als partij. Dat is daadwerkelijk een probleem. Dingen doen die je eigenlijk niet zou willen doen maar wel doet tegen een leuke vergoeding noem ik gewoon werken.
Zoals @2Stronk aangeeft dauw je het probleem enkel meer naar een plek waar je er al helemaal geen zicht op hebt en ga je meer -niet minder- vrouwenhandel en uitbuiting veroorzaken.