AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Kan je deze posten? Ken m niet

Hele mooie opmerking: Politieke correctheid is facisme vermomd als goede manieren.

What the... ?

Stel dat een man dat geflikt had. Die zou nu in de EBI zitten.

In een sector met personeelstekort, een meerendeel parttimers en een hoge werkdruk gaat dat lijden tot personeel dat minder werkt, niet meer. Als ze met 28 uur straks evenveel verdienen als 32 heb je dus onder aan de streep minder zorgmedewerkers.

Volgens mij wordt de sector dan ook interessant voor mensen die wel moeten werken voor hun geld.
Dat lost het personeels tekort wel op.

Zit veel leed achter prostitutie. Vrouwenhandel, pooierschap, loverboyisme. Is keiharde criminaliteit.
Dat uitgerekend het CDA er mee komt maakt het truttig maar is op zich geen slecht idee.

Verdwijnt dan de prostitutie of gaat het ondergronds en blijven de problemen bestaan, terwijl je er nog minder zicht op hebt?

Zit veel leed achter prostitutie. Vrouwenhandel, pooierschap, loverboyisme. Is keiharde criminaliteit.
Dat uitgerekend het CDA er mee komt maakt het truttig maar is op zich geen slecht idee.
Dan moet je het daar over hebben als partij. Dat is daadwerkelijk een probleem. Dingen doen die je eigenlijk niet zou willen doen maar wel doet tegen een leuke vergoeding noem ik gewoon werken.
Zoals @2Stronk aangeeft dauw je het probleem enkel meer naar een plek waar je er al helemaal geen zicht op hebt en ga je meer -niet minder- vrouwenhandel en uitbuiting veroorzaken.

Dan moet je het daar over hebben als partij. Dat is daadwerkelijk een probleem. Dingen doen die je eigenlijk niet zou willen doen maar wel doet tegen een leuke vergoeding noem ik gewoon werken.
Zoals @2Stronk aangeeft dauw je het probleem enkel meer naar een plek waar je er al helemaal geen zicht op hebt en ga je meer -niet minder- vrouwenhandel en uitbuiting veroorzaken.
Legalisatie vergroot uitbuiting en vrouwenhandel, als ik het goed begrepen heb. Volgens mij klopt jou argument niet.

Terug
Naar boven