dat dit figuur nog op zoveel stemmen mag rekenen ,onbegrijplijk
Dat zegt vooral ook veel over de stemmers, minder over Rutte.
Blijkbaar willen veel mensen graag slecht geïnformeerd en bedrogen worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sharp,very sharpDat zegt vooral ook veel over de stemmers, minder over Rutte.
Het zegt ook iets over het gebrek aan goede alternatieven.Dat zegt vooral ook veel over de stemmers, minder over Rutte.
Het zegt ook iets over het gebrek aan goede alternatieven.
Rutte is een goed politicus en een goede MP, misschien hoort daarbij dat hij slecht nieuws probeert te begraven en klein te houden.
Dat zegt vooral ook veel over de stemmers, minder over Rutte.
Blijkbaar willen veel mensen graag slecht geïnformeerd en bedrogen worden.
Mensen kiezen gewoon wat het beste is voor hun persoonlijke situatie en dan staat Rutte voor mij wel ruim boven het gemiddelde van alle mogelijkheden.
Het beste misschien niet, maar wel beter dan 9/10 van de alternatieven. Daarnaast stem je in Nederland veel meer op een partij dan op een individuele politicus. Ik kan me niet trouwens ook niet herinneren of ik in het verleden het vakje bij Rutte rood heb gemaakt, in ieder geval wel bij anderen op de lijst van de VVD.Dat snap ik heel goed, maar heb je dan geen moeite met de schaduwkanten van zijn manier van politiek voeren?
En hoe is Rutte dan het beste voor jouw persoonlijke situatie?
Farid Azarkan in "De Slimste Mens"Opgelet: komende maandag maakt de eerste politicus zijn opwachting in dit seizoen van De Slimste Mens.
Farid Azarkan neemt het maandag op tegen onder andere Emma Wortelboer. Die laatste is mij met wat ik er de afgelopen dagen van heb meegekregen enorm meegevallen, want dat kan ik mijn mening over mensen bijstellen. De grote vraag is of het Farid Azarkan ook lukt een positieve indruk te maken.
Hopelijk kijkt @Zenzation ook, dan hebben we behalve mijn uiterst objectieve mening ook die van een fan.
Dat ie de finale heeft gehaald is boven mijn verwachting.Farid Azarkan in "De Slimste Mens"
1. Komt niet helemaal onsympathiek over.
2. Weet veel niet of maakt de associatie niet, had meer van hem verwacht.
3. Kent/snapt het spel niet, had hem als speler sterker verwacht.
Hij overleefde ternauwernood de finale, morgen weer een kans. Hopelijk gaat het dan op punt 2 en 3 beter.
Eigenlijk is hij een soort collega van je met z'n Hogere Hotelschool. Hij heeft best wel wat opleidingen gedaan en dan verwacht ik toch een zekere algemene ontwikkelingDat ie de finale heeft gehaald is boven mijn verwachting.
Ze zullen wel weer de antwoorden van te voren hebben doorgegeven.
Niet gezien, maar geen hoge verwachtingen bij.Heb je Hans Spekman ooit eens gezien in dat programma?
Man man man. Knakker wist niks of hij 'had er geen zin in om over na te denken'.
I know, moet je nagaan.De finale is de laatste ronde waar de 2 kandidaten die geen dagwinnaar zijn spelen om een ticket naar de volgende dag.
Dit is niet hetzelfde als de finaleweek of de laatste aflevering, waar juist de twee beste spelers van die dag in de laatste ronde zitten en bepalen wie er de titel wint.
Het finaleronde niet halen is dus beter, Emma Wortelboer had geluk en was heel scherp, maar wel dagwinnaar.
Emma Wortelboer begon slecht, maar werd beter. Ik vond Guus Meeuwis heel erg tegenvallen, had verwacht dat hij meer kennis en algemene ontwikkeling had. Vorige week was vrij dramatisch. De matige topografische kennis blijf ik mij over verbazen. Utrecht grenst aan Groningen, Oostenrijk aan Frankrijk en de MOunt Everest ligt in, wat was het? Canada? Azarkan liep wel te falen bij die middelbare-schoolvakken.Eigenlijk is hij een soort collega van je met z'n Hogere Hotelschool. Hij heeft best wel wat opleidingen gedaan en dan verwacht ik toch een zekere algemene ontwikkeling
De finale is de laatste ronde waar de 2 kandidaten die geen dagwinnaar zijn spelen om een ticket naar de volgende dag.
Dit is niet hetzelfde als de finaleweek of de laatste aflevering, waar juist de twee beste spelers van die dag in de laatste ronde zitten en bepalen wie er de titel wint.
Het finaleronde niet halen is dus beter, Emma Wortelboer had geluk en was heel scherp, maar wel dagwinnaar.
Welk leugenachtig en onbetrouwbaar gedrag bedoel je dan precies en bij welke "goede" politici uit het verre verleden zou Rutte een modderfiguur slaan volgens jou?Zeker, ik heb in het verre verleden genoeg "goede" politici mee gemaakt die dit waarde-oordeel verdienden, zonder deze mate van leugenachtig en onbetrouwbaar gedrag dat zo kenmerkend is voor Rutte.
In die tijd zou Rutte veel slechter worden beoordeeld als politicus, dan nu. In die tijd zou hij met z'n streken van de afgelopen jaren niet of veel minder goed zijn weggekomen.
Tijdgeest en de publieke spiegel als klankbord zijn hierin zeer bepalend natuurlijk. Rutte gelooft écht in zijn eigen leugens en de brede publieke opinie steunt en bevestigd hem daarin.
Triest...
Welk leugenachtig en onbetrouwbaar gedrag bedoel je dan precies en bij welke "goede" politici uit het verre verleden zou Rutte een modderfiguur slaan volgens jou?
En over 10 jaar vullen we dat rijtje aan met Rutte.En wat dat "verre" verleden betreft, er zijn voldoende voorbeelden van lieden die in die tijd als "goede" politici werd bestempeld.
Van Den Uyl, Van Agt, tot Lubbers, Kok en ook een Balkenende...
Het grootste verschil is dat er nu veel meer en veel sneller informatie gedeeld wordt. Ik denk dat je vroeger als politicus met veel meer wegkwam omdat men er simpelweg 0,0 van meekreeg.Wat wél heel duidelijk verschillend was in die tijd vergeleken met nu is dat waar politici zoals Rutte nu mee weg komen (of zelfs geroemd worden) toen zeer waarschijnlijk niet was gelukt.
Het grootste verschil is dat er nu veel meer en veel sneller informatie gedeeld wordt. Ik denk dat je vroeger als politicus met veel meer wegkwam omdat men er simpelweg 0,0 van meekreeg.
Op die manier je verantwoordelijkheid nemen heb ik nooit begrepen.