AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Máxima, Mark Rutte en Johan Derksen waren gisteren bij Beau. :roflol:
Heb het gezien, idee is goed, sommige grappen leuk, uitvoering vond ik matig.

De korte stukjes Henry van Loon van diverse roasts waren veel sterker, inclusief Prem-imitatie.
 
Opgelet: komende maandag maakt de eerste politicus zijn opwachting in dit seizoen van De Slimste Mens.

Farid Azarkan neemt het maandag op tegen onder andere Emma Wortelboer. Die laatste is mij met wat ik er de afgelopen dagen van heb meegekregen enorm meegevallen, want dat kan ik mijn mening over mensen bijstellen. De grote vraag is of het Farid Azarkan ook lukt een positieve indruk te maken.

Hopelijk kijkt Zenzation ook, dan hebben we behalve mijn uiterst objectieve mening ook die van een fan.
 
De grote vraag is of het Farid Azarkan ook lukt een positieve indruk te maken.

is wel een hele intelligente kerel ,ik moet hem niet maar hij bedient zijn achterban ,bestaande uit marocs en moslims met een minderwaardigheidscomplex perfect
 
is wel een hele intelligente kerel ,ik moet hem niet maar hij bedient zijn achterban ,bestaande uit marocs en moslims met een minderwaardigheidscomplex perfect
Een soort van intelligente retard dus?
 
Heb het gezien, idee is goed, sommige grappen leuk, uitvoering vond ik matig.

De korte stukjes Henry van Loon van diverse roasts waren veel sterker, inclusief Prem-imitatie.
Het was inderdaad niet allemaal super, maar ik verwonderde mij vooral over de goede imitatie van Johan Derksen (dan bedoel ik niet zozeer het uiterlijk, wat ook wel oke was, maar hoe hij sprak). Roast heb ik nog niet gezien, ik dacht dat het dit jaar gecancelled was. Ik hoorde wel dat Famke Louise mee wilde doen.
 
1608436929720.png
 
wie denkt er dat er ministers gaan opstappen wegens de "toeslagenaffaire"
Een heel goede vraag, ik heb niet echt een antwoord.

Wat er nu bekent is al zo schandalig dat op zijn minst Rutte moet aftreden en Wiebes wil je nooit meer in de politiek zien. Asscher is ook beschadigd en Hoekstra ook een beetje.

Aan de andere kant zou ook een afweging moeten zijn hoe de slachtoffers het snelst en best geholpen zijn, til dan die verantwoordelijkheidsvraag maar over de kerst. De vraag is of de veroorzakers dat beter kunnen dan nieuwe gezichten.

Bijkomend is er ook de coronacrisis, is het nu wegvallen van Rutte wel zo'n goed idee. Het wordt wel anders als hierdoor zijn gezag afbrokkelt. Misschien is de lockdown wel het ideale moment voor een wissel.
 
Vooralsnog lijkt er op allerlei ministeries meer aandacht te zijn geweest voor het kapot maken van eerzame burgers, het verbergen van bewijs, het hinderen van onderzoek en de jacht op klokkenluiders.

Omtzigt en Leijten in Buitenhof gisteren:
Gaat ook over wat er nog allemaal niet onderzocht is.

Artikel op GS hierover:

Voor ik het vergeet, ook in deze is Rutger Bergman een lul.
 
Vooralsnog lijkt er op allerlei ministeries meer aandacht te zijn geweest voor het kapot maken van eerzame burgers, het verbergen van bewijs, het hinderen van onderzoek en de jacht op klokkenluiders.

Omtzigt en Leijten in Buitenhof gisteren:
Gaat ook over wat er nog allemaal niet onderzocht is.

Artikel op GS hierover:

Voor ik het vergeet, ook in deze is Rutger Bergman een lul.

vanochtend de aflevering van Buitenhof gekeken ,best wel een smerig spel wat er gespeeld is over de ruggen
van onschuldige burgers ,hulde voor Omzigt en Leijten
 
Wat er nu bekent is al zo schandalig dat op zijn minst Rutte moet aftreden
Ik heb niet alles gevolgd; wat voor schuld had Rutte er aan? Wist hij er van en deed niks?
 
Ik heb niet alles gevolgd; wat voor schuld had Rutte er aan? Wist hij er van en deed niks?
Er werden vanuit MinFin instructies gevraagd aan AZ over welke info wel en niet gedeeld zou worden.

Zie ook het kerncitaat in artikel GS.

Rutte heeft nogal een geschiedenis van het niet, slecht of onvolledig informeren van de Kamer. Ook is hij eindverantwoordelijk, het gaat niet zozeer om schuld, hoewel als je weet dat er zoiets aan de hand is je anders had moeten handelen, maar om politieke verantwoordelijkheid.
 
Rutte heeft nogal een geschiedenis van het niet, slecht of onvolledig informeren van de Kamer


dat dit figuur nog op zoveel stemmen mag rekenen ,onbegrijplijk
 
Back
Naar boven