Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

In ons dorp heeft bijna 7 procent op de bbb gestemd.
Wel leuk een soort nieuwe boer koekoek

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.602
De partij van Viruswaarheid-voorman Willem Engel heeft geen zetels behaald bij de Tweede Kamerverkiezingen van gisteren. De partij, die zonder echte naam meedeed, haalde volgens de laatste prognose 0,1 procent van de stemmen. Engel spreekt op Facebook over fraude en wil een hertelling.
:roflol: Wel mooi dat hij op feestboek zijn beklag doet over prognoses. Geheel in lijn met de wappie etiquette.

Ik heb liever dat BIJ1 in de kamer komt met 1 zetel dan helemaal niet. Als Sylvana er zit kunnen haar kiezers niet klagen daar er niets met hun stem gedaan wordt.
Aan de andere kant is de kans wel groot dat ze, ondanks dat ze maar 1 zetel heeft, als nog continu in de media komt met haar gejank en activistisch geneuzel in de kamer. De media ziet de clicks en comments al binnenstromen nadat ze weer een of ander racisme verhaal ophangt. Vier jaar lang. Daar word ik niet blij van.

• #8.605
Aan de andere kant is de kans wel groot dat ze, ondanks dat ze maar 1 zetel heeft, als nog continu in de media komt met haar gejank en activistisch geneuzel in de kamer. De media ziet de clicks en comments al binnenstromen nadat ze weer een of ander racisme verhaal ophangt. Vier jaar lang. Daar word ik niet blij van.
Andere partijen doen al min of meer wat zij grofweg wil. Ze streeft nu naar "radicale gelijkwaardigheid". Succes Syl. Kunt haar niet ontzeggen dat ze gemotiveerd is.

• #8.609

Wacht even. Lees ik dit goed?
Smolders?
Is dat dezelfde Smolders die toen achter Volkert aanrende?
Zit die nu ook bij FvD?
Lijkt wel een toevluchtsoord met ex-verbannelingen of uitgerangeerde mafketels te worden (Bleker).

:roflol: Wel mooi dat hij op feestboek zijn beklag doet over prognoses. Geheel in lijn met de wappie etiquette.
als je (naamloze) partij op de kandidatenlijst naast U-Buntu Connected Front staat dan zou dat toch al een teken aan de wand moeten zijn

EN JA HOOR, je kon het verwachten van een partij met een shemale als lijsttrekker. Nu nog die zwarte erbij, een genderneutrale en iemand die zichzelf wilt identificeren als een object en het regenboogplaatje is weer compleet. Homo's zitten er al genoeg, dus aan dat quotum hebben wel al voldaan.

Baudet is weer een mediastormpje aan het creëren en zal straks wel de een of andere happening organiseren waar de media dan achter 'm aan moeten lopen zodat hij kan vertellen hoe de media achter 'm aan lopen

• #8.616
Is dat jouw standaard gedacht bij alles wat Sylvana uitkraamt?
Niet standaard. Dit komt eerder in de buurt:

Dat gezegd hebbende, ik vind dat ze op bepaalde punten (haar stokpaardjes) erg bedreven is en ook scherp kan zijn in een 1 op 1 debat. De sloten met bagger die stelselmatig over haar heen gestort worden, werkt contra en zou eigenlijk niet hoeven. Ze komt in die debatjes op mij over als onaangenaam vanwege de felheid en enorme hang naar waardeoordelen plakken als je het niet volledig eens met haar bent. Je zou dit ook zwart wit kunnen noemen maar dat ligt erg voor de hand. Als ze democratisch gekozen is en voldoet aan de kiesdrempel, succes.

Edit. Nu ik zelf de kiesdrempel aanhaal, deze mag echt worden verhoogd. Ik vind tiental partijen echt helemaal zinloos. Een stuk of 6 is al veel. Kijkend naar GL, PvdA, SP al die nou samengaan scheelt toch een hoop voor de kiezer. Veel bestuurlijke ervaring en structuur breng je dan samen.

Laatst bewerkt:
Even los van haar standpunten: intelligente vrouw en goede debater!
Het is een goede presentatrice/actrice met ingestuurde zinnetjes en wat trucjes, laten we het niet overdrijven.

Het is ook een onetrickpony die alles terugbrengt naar haar r&d, ik denk dat ze haar mogelijke zetel, de storm om Floyd was al weer wat gaan liggen, mede heeft te danken aan Pieter Omtzigt en die twee journalisten van Trouw en RTL, witte mannen van middelbare leeftijd die keihard werken voor hun geld. (En Renske Leijten natuurlijk, laat ik die niet onvermeld laten)

Laatst bewerkt:
@Mentat weet jij dit? Hoelang is het geleden dat na verkiezingen eenzelfde coalitie gevormd is, want dat is nu wel een mogelijkheid.

Paars was de laatste keer denk ik. '98

Terug
Naar boven