MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.641
Dat FvD is uitgesloten begrijp ik echter helemaal niks van.
Heeft Rutte uitgelegd. Staan mijlenver van elkaar vandaan op corona gebied, europa, EU. Rutte heeft zelfs gezegd dat FvD op aantal zaken gewoon te links zijn, niet als reden om niet samen te werken maar als sneer o.i.d. Dan nog gedoe met appjes, uitspraken etc. Dat was geloof ik de druppel.

Wel grappig dat partijen voornamelijk worden uitgesloten op een paar dommige uitingen ipv op een partijprogramma.

• #8.644
Het siert Wilders juist dat hij zijn poot stijf houdt
Ik vind het dom want hij zet zijn kiezers in de kou. Wat heeft Wilders bereikt de afgelopen 20 jaar. Niets. Uitstekend politicus (scherp, goed in debat, weet vaak ook details, kan ontzettend snel schakelen etc) maar hij zit in een heel moeilijke positie. Als hij gaat samenwerken en consessies doet loopt waarschijnlijk de helft weg. Dingen die hij roept zijn toch ook even nuchter bekeken gewoon totaal buiten de realiteit. Ik ben er zo aan gewend dat het bijna niet meer opvalt maar dat is iets anders. Hij weet dat zelf ook wel, is geen waanzinnige zoals ik dat bij Baudet wel heb.
Wilders moet iemand met charisma naar voren schuiven
Wilders moet sowieso nadenken over de toekomst van de PVV. Als Wilders wegvalt is de PVV misschien niet direct maar wel op termijn nog niet de helft. PVV is veel te veel Wilders en andersom.

Laatst bewerkt:
Ik vind het dom want hij zet zijn kiezers in de kou. Wat heeft Wilders bereikt de afgelopen 20 jaar. Niets. Uitstekend politicus, maar hij zit in een heel moeilijke positie. Als hij gaat samenwerken en consessies doet loopt waarschijnlijk de helft weg.

Ja maar dat is dan toch juist goed. Je gaat je principes toch niet aan de kant zetten om maar te gaan regeren?
Dan heb je wat bereikt maar at what cost?
Dat is wat ik laatst zei over liever op een oppositie partij te stemmen die jouw belangen blijft verdedigen dan op een partij stemmen die wel wat bereikt maar je staat er niet achter.
Zou serieus nog liever 20 jaar PVV oppositie stemmen dan 1x VVD of D66 omdat ze wel wat kunnen bereiken

Even los van haar standpunten: intelligente vrouw en goede debater!
Sylvana heeft idd wel een mate van intelligentie. Ze heeft genoeg mensen kunnen manipuleren om haar een dik salaris te geven onder het mom van racisme.

Ze geeft geen f**k om n*gers, ze wilt gewoon geld zien. Velen trapten er in. Well played.

.

Laatst bewerkt:
  • #8.650
Ja maar dat is dan toch juist goed. Je gaat je principes toch niet aan de kant zetten om maar te gaan regeren?
Ik zie dat niet als principes van Wilders. Wilders weet zelf dondersgoed dat stemrecht innemen, koran verbieden en meer van zulke populistische nonsens echt niet mogelijk is. Of denk je werkelijk dat Wilders aan de drugs zit en denkt dat allemaal even grondwettelijk aan te kunnen pakken. Wilders zit misschien wel het langst van iedereen daar in de TK, en hoort al jaren bij de betere politici. Hij weet dat gewoon. Dus het is m.i. meer scoren, ten koste van mogelijke invloed in een coalitie. Daarom noem ik het dom en zijn kiezers in de kou laten staan. Maar dat is vanuit mijn perspectief.

Wilders draait niet en biedt ook geen verontschuldigen aan voor eerdere uitspraken, omdat daar ook niets mis mee was. Ik kan dat wel waarderen. Niet op gestemd overigens.
Rutte neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor zijn fouten, een lacherig sorry is alles wat zijn kiezers straks weer krijgen.
De kloof arm rijk en zwart wit wordt alleen maar groter. Ik vind het prima, ik zit aan de goede kant. De meeste nederlanders blijkbaar. Wat dat betreft mag Wilders niet klagen.

.

Laatst bewerkt:
Heeft Rutte uitgelegd. Staan mijlenver van elkaar vandaan op corona gebied, europa, EU. Rutte heeft zelfs gezegd dat FvD op aantal zaken gewoon te links zijn, niet als reden om niet samen te werken maar als sneer o.i.d. Dan nog gedoe met appjes, uitspraken etc. Dat was geloof ik de druppel.
Er zijn partijen die nog verder van de VVD afstaan en die zijn niet uitgesloten. Die ‘racistische’ appjes zijn natuurlijk dikke onzin. Alsof Rutte zelf ik zijn leven nog nooit een grapje over een n*ger gemaakt heeft.

Wilders draait niet en biedt ook geen verontschuldigen aan voor eerdere uitspraken, omdat daar ook niets mis mee was. Ik kan dat wel waarderen. Niet op gestemd overigens.
Rutte neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor zijn fouten, een lacherig sorry is alles wat zijn kiezers straks weer krijgen.
De kloof arm rijk en zwart wit wordt alleen maar groter. Ik vind het prima, ik zit aan de goede kant. De meeste nederlanders blijkbaar. Wat dat betreft mag Wilders niet klagen.
Dat bleek niet in de rechtbank.

Er zijn gewoon veel te veel partijen die graag vanuit de oppositie spelen. Als je jaren zoals de PVV zoveel stemmen haalt en je kan door iets minder extreem te zijn meeregeren en daadwerkelijk iets doen aan de problemen die je ziet maar je blijft je poot stijf houden dan wil je ook niet. Als je eens naar de lijst van de PVV kijkt dan wil je ook niet eens dat hun meeregeren, na Geertje blijft er niet veel over, moet je dan 1 van die idioten op zijn lijst Minister maken?

Er zijn partijen die nog verder van de VVD afstaan en die zijn niet uitgesloten. Die ‘racistische’ appjes zijn natuurlijk dikke onzin. Alsof Rutte zelf ik zijn leven nog nooit een grapje over een n*ger gemaakt heeft.
Dat is natuurlijk makkelijk alles wegwuiven. Rutte zou ook flink de lul zijn geweest denk ik als zulke appjes zouden uitlekken. Ik snap wel dat je niet met zo een mafklapper als Thierry wil regeren. Van Haga vind ik dan weer een stuk beter overkomen maar die is een beetje de 'dupe' van beaudet zijn gedrag.

Ik vind Kaag maar een enge, lelijke en elitaire vrouw die mijlenver van de gewone man en vrouw af staat. Die heeft echt geen idee wat er speelt in de bevolking.
Houd voor mij in dat de gemiddelde nederlander zich denkt te meten met haar ''niveau'' Zegt wel veel over de insteek in het leven van al die veredelde HBO studenten

Dat bleek niet in de rechtbank.

Er zijn gewoon veel te veel partijen die graag vanuit de oppositie spelen. Als je jaren zoals de PVV zoveel stemmen haalt en je kan door iets minder extreem te zijn meeregeren en daadwerkelijk iets doen aan de problemen die je ziet maar je blijft je poot stijf houden dan wil je ook niet. Als je eens naar de lijst van de PVV kijkt dan wil je ook niet eens dat hun meeregeren, na Geertje blijft er niet veel over, moet je dan 1 van die idioten op zijn lijst Minister maken?
Ik vind zelf Martin Bosma altijd goed.
Dat is natuurlijk makkelijk alles wegwuiven. Rutte zou ook flink de lul zijn geweest denk ik als zulke appjes zouden uitlekken. Ik snap wel dat je niet met zo een mafklapper als Thierry wil regeren. Van Haga vind ik dan weer een stuk beter overkomen maar die is een beetje de 'dupe' van beaudet zijn gedrag.
Het probleem is hier in Nederland dat wie dan ook de lul is als je zoiets zegt. Ik vind het wel erg dat je bij zulke grapjes meteen wordt weggezet als een racist. Je mag tegenwoordig niks meer over een minderheid zeggen en vooral helemaal voor inclusiviteit en diversiteit zijn. En met D66 zo groot gaat dat alleen nog maar erger worden helaas.

Wartaal

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
-wartaal-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven