Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Was net nog bij de slager waar iedereen zei PVV te stemmen. Ook denk ik dat er veel pvvers niet gaan vertellen tegen de mensen die hun peilen dat ze überhaupt PVV gestemd hebben. Verder is volgens mij de verbitterde kant altijd links. De kogel komt altijd van links, kijk naar Pim F. die immers vermoord is in opdracht door rozelulder enzv.
Was zeker geen islamitische slager.

Was zeker geen islamitische slager.
Ik reageerde op het stukje onder mij, dat ik maar eens op straat moest luisteren om een realistischer beeld te krijgen. Maar ik heb afdoende gehoord op straat om mijn mening te bevestigen. We worden belazerd door een stel linkse zakkenvullers.

Ik reageerde op het stukje onder mij, dat ik maar eens op straat moest luisteren om een realistischer beeld te krijgen. Maar ik heb afdoende gehoord op straat om mijn mening te bevestigen. We worden belazerd door een stel linkse zakkenvullers.

Wij willen in tegenstelling tot jullie wél het afgesproken klimaatakkoord halen.

Ik maak me meer zorgen dat lieve konijntjes en andere dieren straks massaal hallal geslacht worden door een stel infantiele..... Er is geen one-love. Die bestaat helemaal niet. Het is of de zielige buitenlander of de vuile facist. Dus waar gaat het hele linkse gedachtengoed over?

O het is een cavia :P

• Topic Starter Topic Starter
Vanaf morgen is het weer zo goed als business as usal, dan moeten we het samen met elkaar redden. Take it easy guys.

DENK met drie zetels is prima. De haat voor dat soort idioten zal hierdoor alleen maar toenemen, uitstekend.

Waar haat is zal ook weer sympathie zijn. Kan ook zo maar het begin van de ellende zijn. 3 zetels, dit kan de komende jaren alleen maar meer gaan worden natuurlijk. Tijd is geduldig...

Jan Roos 0 zetels / Geenpeil 0 zetels

• Topic Starter Topic Starter
Jan Roos 0 zetels / Geenpeil 0 zetels
Terecht. Jan Roos heeft het verprutst met dat betweterige toontje en recalcitrante gedrag overal. Was nog in zijn rol van powned verslaggever ook al deed hij zo zijn best om ze af te vallen. Jammer voor Bontes en van Klaveren.

Ik maak me hier toch écht wel ernstig druk over. Ik wist het wel dat we besodemieterd zouden worden. Vuile schijn democratie. Dit is pure bullshit!! Ik durf gewoon met tamelijk grote zekerheid te zeggen dat de PVV de grootste partij is... Pure maffiapraktijken.

Ik maak me hier toch écht wel ernstig druk over. Ik wist het wel dat we besodemieterd zouden worden. Vuile schijn democratie. Dit is pure bullshit!! Ik durf gewoon met tamelijk grote zekerheid te zeggen dat de PVV de grootste partij is... Pure maffiapraktijken.
5485ff4e98b8d-Waterreus_huh.gif

50plus. Dat feest. :roflol: Geef die mensen een zelfmoordpil.

"I'm losing you must be cheating!"

Terug
Naar boven