Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

3 lijpe Turken in de kamer. Dit kan je toch ook niet serieus gaan nemen ook niet. Haha. Sjiiii. En hier heb ik dan toch weer aan meegedaan he. Jammer. Maar goed. Het zal wel vermakelijke televisie op leveren.

• Topic Starter Topic Starter
2 lijpe en 1 mocro. Anders was het 2 lijpe en 1 Sylvana :roflol: Waar is ze nu. Sjiiiiiiiiiiiit.

Wat ik me af vraag is hoezo PvdD zo veel zetels pakt. Thieme was ronduit slecht bij de debatten en verder heb ik niet zo veel van ze gezien.

Duurzaam en meer oog voor dieren is in principe niks mee. Het is ook een partij voor als je het niet meer weet of de grote partijen zat bent. Thieme deed het niet erg goed, ze was zo gespannen dat ik haar droge keel bijna voelde. Gun het ze wel.

Kabinet wordt er wel eentje van minimaal 4 partijen, nog zien of dat stabiel kan blijven.

Duurzaam en meer oog voor dieren is in principe niks mee. Het is ook een partij voor als je het niet meer weet of de grote partijen zat bent.

Marianne Thieme is gewoon een gekkie. Als je milleu belangrijk vind stem je toch op een enigsinds normale partij als GL?

DENK met drie zetels is prima. De haat voor dat soort idioten zal hierdoor alleen maar toenemen, uitstekend.

Heb Pia Dijkstra een rode toet gegeven.
Volgens de exit polls zijn we toch niet compleet krankzinnig geworden. Internet doet slechte dingen met mijn wereldbeeld.

Waar is Sylvana? Geen zetels?

gKrzK_s-200x150.gif

Waarom werken mijn gifs god***domme niet?

Heb Pia Dijkstra een rode toet gegeven.
Volgens de exit polls zijn we toch niet compleet krankzinnig geworden. Internet doet slechte dingen met mijn wereldbeeld.
Gisteren op vkmag op Facebook was er een poll, LIVE! daar moest je een icoontje invullen bij vind ik leuk en zo werd je stem direct gedeeld bij de bijbehorende partij. Heb dit een tijdje gevolgd, is immers een site waar veel mensen abonnee van zijn hé... Binnen 2 uur stond pvv op ongeveer 35000 stemmen en de vvd op nog geen 3000. Even later was alles in eens offline gehaald. Ik heb geverifieerd of dit klopte want ik heb aangeklikt op de ''vind ik leuks'' of de profielen, incl. vind ik leuk icoontjes ook bestonden. Volgens mij hebben we geen stem recht in dit land. Het gaat altijd naar een zelfde grote muilen groepje. Tijd voor veranderingen jongens..... Maar ik hoor haast niemand anders dan PVV stemmen op een aantal achterlijke moraal ridders na dus.. Het klopt vast niet .....

:roflol:

Wel een gekkie die je er opzich bij kan hebben als ze niet te groot zijn. En kennelijk zien de stemmers liever Thieme dan Klaver, wat ik wel begrijp.

Mooie milf maar daar gaat het niet om. Haar programma heeft meer oog voor dieren :heart: & milieu dan het programma van groenlinks.

Wat een ramp dit, de islamisering gaat door.

Hopen dat de pvv nog 2e word.

Waarom werken mijn gifs god***domme niet?
Bij mij ook niet. Wel als je het bericht quote. Had dit laatst ook al.
Edit, doet het nu wel @bascross
Gisteren op vkmag op Facebook was er een poll, LIVE! daar moest je een icoontje invullen bij vind ik leuk en zo werd je stem direct gedeeld bij de bijbehorende partij. Heb dit een tijdje gevolgd, is immers een site waar veel mensen abonnee van zijn hé... Binnen 2 uur stond pvv op ongeveer 35000 stemmen en de vvd op nog geen 3000. Even later was alles in eens offline gehaald. Ik heb geverifieerd of dit klopte want ik heb aangeklikt op de ''vind ik leuks'' of de profielen, incl. vind ik leuk icoontjes ook bestonden. Volgens mij hebben we geen stem recht in dit land. Het gaat altijd naar een zelfde grote muilen groepje. Tijd voor veranderingen jongens..... Maar ik hoor haast niemand anders dan PVV stemmen op een aantal achterlijke moraal ridders na dus.. Het klopt vast niet .....
Uh dit is toch geen representatie. Het geeft enkel aan dat er veel mensen geklikt hebben op de PVV. En mensen in stemhokje kunnen nog weleens veranderen. Als je de polls van afgelopen jaar bekeek leek de PVV idd af te stevenen op een monsterzege.

Inderdaad lijken vooral PVV'ers erg actief op allerlei media. Ze zijn tenslotte een stuk bozer dan mensen met andere politieke overtuigingen.
[aluhoedje rant]
Maar als je al je twijfels hebt zou ik me meer zorgen maken om dit soort "trolls" die dit al dan niet voor hun werk doen. Wereldwijd namelijk de nodige groeperingen die veel geld over hebben voor het slagen van dit soort politieke bewegingen. Je weet wel Rusland, Israël enz.
[/aluhoedje rant]
Echter zou ik ook eens buiten komen. Die wereld daar lijkt meer overeen te komen met de huidige voorlopige uitslag.

• Like
Waarderingen: mat
Was net nog bij de slager waar iedereen zei PVV te stemmen. Ook denk ik dat er veel pvvers niet gaan vertellen tegen de mensen die hun peilen dat ze überhaupt PVV gestemd hebben. Verder is volgens mij de verbitterde kant altijd links. De kogel komt altijd van links, kijk naar Pim F. die immers vermoord is in opdracht door rozelulder enzv.

Terug
Naar boven