- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duurzaam en meer oog voor dieren is in principe niks mee. Het is ook een partij voor als je het niet meer weet of de grote partijen zat bent.
Mooi toch?Wat ik me af vraag is hoezo PvdD zo veel zetels pakt. Thieme was ronduit slecht bij de debatten en verder heb ik niet zo veel van ze gezien.

Wel een gekkie die je er opzich bij kan hebben als ze niet te groot zijn. En kennelijk zien de stemmers liever Thieme dan Klaver, wat ik wel begrijp.Marianne Thieme is gewoon een gekkie. Als je milleu belangrijk vind stem je toch op een enigsinds normale partij als GL?
Nu moet ze weer hosselen met zwarte piet. Reken maar dat die borderline maximaal op spanning staat.Dat krijg je met stembureaus in moskeeën3 lijpe Turken in de kamer. Dit kan je toch ook niet serieus gaan nemen ook niet. Haha. Sjiiii. En hier heb ik dan toch weer aan meegedaan he. Jammer. Maar goed. Het zal wel vermakelijke televisie op leveren.

Gisteren op vkmag op Facebook was er een poll, LIVE! daar moest je een icoontje invullen bij vind ik leuk en zo werd je stem direct gedeeld bij de bijbehorende partij. Heb dit een tijdje gevolgd, is immers een site waar veel mensen abonnee van zijn hé... Binnen 2 uur stond pvv op ongeveer 35000 stemmen en de vvd op nog geen 3000. Even later was alles in eens offline gehaald. Ik heb geverifieerd of dit klopte want ik heb aangeklikt op de ''vind ik leuks'' of de profielen, incl. vind ik leuk icoontjes ook bestonden. Volgens mij hebben we geen stem recht in dit land. Het gaat altijd naar een zelfde grote muilen groepje. Tijd voor veranderingen jongens..... Maar ik hoor haast niemand anders dan PVV stemmen op een aantal achterlijke moraal ridders na dus.. Het klopt vast niet .....Heb Pia Dijkstra een rode toet gegeven.
Volgens de exit polls zijn we toch niet compleet krankzinnig geworden. Internet doet slechte dingen met mijn wereldbeeld.
Wel een gekkie die je er opzich bij kan hebben als ze niet te groot zijn. En kennelijk zien de stemmers liever Thieme dan Klaver, wat ik wel begrijp.
& milieu dan het programma van groenlinks.Bij mij ook niet. Wel als je het bericht quote. Had dit laatst ook al.
Uh dit is toch geen representatie. Het geeft enkel aan dat er veel mensen geklikt hebben op de PVV. En mensen in stemhokje kunnen nog weleens veranderen. Als je de polls van afgelopen jaar bekeek leek de PVV idd af te stevenen op een monsterzege.Gisteren op vkmag op Facebook was er een poll, LIVE! daar moest je een icoontje invullen bij vind ik leuk en zo werd je stem direct gedeeld bij de bijbehorende partij. Heb dit een tijdje gevolgd, is immers een site waar veel mensen abonnee van zijn hé... Binnen 2 uur stond pvv op ongeveer 35000 stemmen en de vvd op nog geen 3000. Even later was alles in eens offline gehaald. Ik heb geverifieerd of dit klopte want ik heb aangeklikt op de ''vind ik leuks'' of de profielen, incl. vind ik leuk icoontjes ook bestonden. Volgens mij hebben we geen stem recht in dit land. Het gaat altijd naar een zelfde grote muilen groepje. Tijd voor veranderingen jongens..... Maar ik hoor haast niemand anders dan PVV stemmen op een aantal achterlijke moraal ridders na dus.. Het klopt vast niet .....
Gisteren op vkmag op Facebook was er een poll, LIVE! daar moest je een icoontje invullen bij vind ik leuk en zo werd je stem direct gedeeld bij de bijbehorende partij. Heb dit een tijdje gevolgd, is immers een site waar veel mensen abonnee van zijn hé... Binnen 2 uur stond pvv op ongeveer 35000 stemmen en de vvd op nog geen 3000. Even later was alles in eens offline gehaald. Ik heb geverifieerd of dit klopte want ik heb aangeklikt op de ''vind ik leuks'' of de profielen, incl. vind ik leuk icoontjes ook bestonden. Volgens mij hebben we geen stem recht in dit land. Het gaat altijd naar een zelfde grote muilen groepje. Tijd voor veranderingen jongens..... Maar ik hoor haast niemand anders dan PVV stemmen op een aantal achterlijke moraal ridders na dus.. Het klopt vast niet .....