MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik maak me hier toch écht wel ernstig druk over. Ik wist het wel dat we besodemieterd zouden worden. Vuile schijn democratie. Dit is pure bullshit!! Ik durf gewoon met tamelijk grote zekerheid te zeggen dat de PVV de grootste partij is... Pure maffiapraktijken.

Verklaar je nader

Kunnen we nog minimaal 4 jaar wachten op die onderste steen, maar ach, wat zijn nou 4 jaar op 298 mensenlevens?

xl.jpg

De felicitaties van al die Europese fappers is ook wel opvallend. Ze waren blijkbaar erg bang.

Die kritische journalistiek bij NOS, heerlijk om te zien.

Maar het zijn nog steeds 9 zetels te veel voor de PvdA. Maar wie weet, de echte uitslag moet nog komen.

• Topic Starter Topic Starter
Hiddema :roflol: ik verheug me erop. En dan die glimlach van Baudet erachter.

D66 viert gewoon feest in een of andere feesttent en dan nog opkomen met Sean Paul. :roflol:

Weet nog wel dat die Sap feest aan het vieren was omdat PVV zetels verloren had. Zelf werd toen GroenLinks gedecimeerd :lol:

Rustig op de twitter van Hero Brinkman. Hij zal toch niet dronken zijn of met een bijl achter iemand aanrennen?

Zal wel geen verbinding hebben in de auto. Zal wel alcoholcontrole vermijden.

Zag ook dat hij zn haar had geverfd.

De eerste beelden van Sylvana's reactie op de uitslag:

o0R3YBr.gif

Met 9 zetels valt het ook niet meer te legitimeren dat de PVDA NPO 1 gijzelt met propaganda.

Kereltje Pechtold zegt dat na de brexit en trump het populisme in NL is gestopt. :roflol:

DENK in Amsterdam bijna evenveel stemmen als PvdA. Wat een walgelijke stad is het toch. :emo:

Terug
Naar boven