- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker geen probleem, smullen geblazen juist.Ik snap niet waarom het een probleem is dat we wat notities zien?
Zeker. Stiekem ook iedereens natte droom dit, of die van politiek geïnteresseerden in elk geval.Jij wilde toch dat deze gesprekken openbaar werden gemaakt?![]()
'Omtzigt, functie elders' komt op mij over als een eis die gesteld is door een fractieleider, of de samenvatting van een aantal eisen. Misschien is het de bedoeling dat ie weg wordt 'gepromoveerd' naar een of ander commissariaat ergens, geen idee. Zou hij wel echt met een burnout thuis zitten, begin ik me af te vragen.
Je zou er toch een burnout van krijgen.'Omtzigt, functie elders' komt op mij over als een eis die gesteld is door een fractieleider, of de samenvatting van een aantal eisen. Misschien is het de bedoeling dat ie weg wordt 'gepromoveerd' naar een of ander commissariaat ergens, geen idee. Zou hij wel echt met een burnout thuis zitten, begin ik me af te vragen.
Dat laatste betwijfel ik mij ook ten zeerste. Hij gaf (volgens mij) bij Geenstijl aan dat hij inderdaad minder wilde werken en dus i.p.v. 70 uur per week terug ging richting de 40-50 uur per week. Dat noem ik geen burnout, maar een 'normale' werkweek.'Omtzigt, functie elders' komt op mij over als een eis die gesteld is door een fractieleider, of de samenvatting van een aantal eisen. Misschien is het de bedoeling dat ie weg wordt 'gepromoveerd' naar een of ander commissariaat ergens, geen idee. Zou hij wel echt met een burnout thuis zitten, begin ik me af te vragen.

Not all heroes wear capes!
De definitie van wat een volksvertegenwoordiger moet zijn.
Geen idee. Omdat ze - koste wat het kost - Wilders niet aan het roer willen hebben?Kan iemand mij trouwens vertellen waarom D66 als tweede partij überhaupt een verkenner naar voren heeft mogen schuiven?
Het bewijs dat de ruttedoctrine bestaat?
Partijen schuiven toch constant in het politieke spectrum, dus als van de vijf de je opnoemende de liberalen niet meer liberaal genoeg zijn, of de groenen niet meer groen genoeg, dan moet er toch gewoon weer een partij bij mogen komen?Hoe bedoel je een kant op gaan die de bevolking niet zou willen?
Het gedoe met het post stemmen, verliep al zo moeizaam. En zij erkende de problemen niet.Olongren is nog nooit ergens voor gekozen, alleen benoemd.
Ze deed het poststemmen ook voor, kon ze ook al niet goed doen.Het gedoe met het post stemmen, verliep al zo moeizaam. En zij erkende de problemen niet.