AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik zie de humor echt niet in van Hans, snap echt niet hoe mensen om hem kunnen lachen :thinking:

Ruim 342.000 stemmen voor Omtzigt, goed voor bijna vijf Kamerzetels - https://nos.nl/l/2374253

Die rare Van Haga (mijn mening, blijf ik nog ff bij) heeft slechts 4k stemmen minder dan Baudet, wel zo'n 100k minder dan Omtzigt.

En Carola Schouten heer er meer dan Rob Herten, vind ik ook leuk.

Even on-topic:

FB_IMG_1616749825730.jpg

Dit is toch bizar? Dat je een hele sector de afgrond in duwt en dan onderzoek naar besmettingsrisico wegstemmen?
Enige wat bizar is dat de vvd en d66 zoveel stemmen hebben gekregen.
Nu niet janken om dit soort dingen, het NL volk heeft gesproken en vind dit allemaal prima 👌.
Lekker alle ondernemers etc laten afsterven.

Het gaat om niet-lijsttrekkers, wat is je punt?

Wel heel gemakzuchtig, een keer openvouwen en links boven invullen, wat een luie stemmer ben je dan.
Dat we met zijn allen al jaren over hem zeuren, maar er toch wel heel veel mensen op hem blijven stemmen.

En als een niet-lijsttrekker zoveel stemmen krijgt, zegt dat wat over hem, of over de lijsttrekker.

• Like
Waarderingen: BB_
Wat hebben Steks en Imnewhere eigenljik gestemd?

Enige wat bizar is dat de vvd en d66 zoveel stemmen hebben gekregen.
Nu niet janken om dit soort dingen, het NL volk heeft gesproken en vind dit allemaal prima 👌.
Lekker alle ondernemers etc laten afsterven.
D66 had het oa gemikt op de vrouwen.
'Er is een speciaal plekje in hel, voor vrouwen die elkaar niet steunen'.

Een paar nietszeggende clichés, een aantal dooddoeners in de standpunten, de pil/spiraal weer in het pakket, en clichés zoals: "als je niet gaat stemmen, mag je ook niet zeiken", is blijkbaar voldoende om zetels binnen te halen.

Edit: ik heb er niets tegen als iemand D66 heeft gestemd. Maar die vrouwen die 'dan maar D66 kiezen', vind ik gewoon kansloos.

Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik moet vinden van D66 en/of VVD stemmers, de verkiezingen gaan uiteindelijk over zoveel dingen tegelijk.

Hoogstens kan ik zeggen dat ze andere dingen zwaarder laten wegen dan ik.

Terug
Naar boven