AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

volgens mij werkt/studeert bijna iedereen hier gewoon en alsnog ben jij de enige die de taal slechter beheerst dan de gemiddelde kleuter. Elk politiek topic vervuil je met dezelfde onzinnige retoriek of/en complot onzin.

(Verder zit ik eigenlijk nooit overdag op dbb dus weet niet waar je dat vandaan haalt)

Wat is populisme toch een gare term.

Blijkbaar is de zaal gevuld met Pvda'ers.

Marxisme
[afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Zei het voorhoofd nou echt een disproportioneel verlies voor de PvdA? Verstond niet helemaal goed. Heeft de PvdA trouwens zendtijd gekocht?

srry meneertje,maar ik werk wel 10 uren per dag en ben moe s'avonds,heb niet gelijk jouw de hele dag de tijd om op de pc te hangen en te profiteren van maatschappij gelijk jouw
Kut excuus, je Nederlands is gewoon totaal debiel. En ja, ik werk gewoon.

op t einde van het item heeft opeens iedereen door dat het wel een redelijk idee is (zakenkabinet) en dan weten ze niet hoe snel ze het af moeten kappen :roflol:

Bos, oude politiek. Heeft er toentertijd serieus over nagedacht om de PvdA op te heffen. Vastgelopen in dogma's.

op t einde van het item heeft opeens iedereen door dat het wel een redelijk idee is (zakenkabinet) en dan weten ze niet hoe snel ze het af moeten kappen :roflol:
Leken opeens kwartjes te vallen toen Thierry verduidelijkte dat je niet exclusief in de partijenpoel moet vissen voor ministerposten.

Leken opeens kwartjes te vallen toen Thierry verduidelijkte dat je niet exclusief in de partijenpoel moet vissen voor ministerposten.
Thierry doet net alsof hij het wiel uitvindt. Dit is toch allemaal bekend. Plasterk was toch ook helemaal geen politici voordat hij minister werd. Mensen zijn hem gewoon nu al moe met zijn belerende toontje.

Thierry deed het gister uitstekend bij Pauw en Jinek. Wouter Bos had zich beter even 2 minuten kunnen verdiepen in FvD, dan had hij meteen gezien dat FvD zijn ideologische standpunten niet verloochent door een zakenkabinet voor te stellen. Verder was het wel grappig dat uiteindelijk iedereen aan tafel het wel een goed idee vond, hoewel Jeroen Pauw dat niet zo leuk vond en probeerde in te grijpen.

PVV heeft geen leden, geen geld. Een campagne zoals de SP, VVD of CDA kan de PVV domweg niet betalen. Daarnaast moet (of moest?) hij in bepaalde gevallen zelf betalen voor beveiliging, als het gaat om extra maatregelen. Zou gaan om kosten die niet puur persoonsgebonden zijn, detectiepoortjes en wellicht extra mensen bij deuren bijvoorbeeld tijdens campagne avonden. Wat het allemaal precies inhoudt geen idee.

Maar dat is toch zijn eigen keuze? Ik zie niet in waarom dat een argument moet zijn.

Maar dat is toch zijn eigen keuze? Ik zie niet in waarom dat een argument moet zijn.
Geen leden is een keuze. Beveiliging niet. Ik probeer alleen aan te geven wat de redenen zijn, of dat nou gevolgen van gemaakte keuzes zijn of niet.

Je hebt daar een punt. Ik heb me weleens afgevraagd waarom hij zo vast blijft houden aan geen leden aannemen, hij is volgens mij het enige lid. Er moet iets zijn dat hem meer voordeel geeft. Is het alleen de controle? Beperken van risico's op schandalen, mildere koers? Tijd?

Je hebt daar een punt. Ik heb me weleens afgevraagd waarom hij zo vast blijft houden aan geen leden aannemen, hij is volgens mij het enige lid. Er moet iets zijn dat hem meer voordeel geeft. Is het alleen de controle? Beperken van risico's op schandalen, mildere koers? Tijd?

Ik denk vooral controle. Nu ga je niet (zo snel) ten onder aan interne strijd. Dat is voor veel nieuw opgerichte partijen het probleem geweest, denk bijvoorbeeld LPF en Mat Herben. Inmiddels is de PVV natuurlijk een established partij maar ik kan me voorstellen dat er nu nog steeds een groot risico in zit.

Terug
Naar boven