AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Terrorist als campagneleider. Niks over gehoord in de media. Had Wilders kunnen gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
wat een gestoord en wereldvreemd volk zijn GroenLinks aanhangers toch ,

schandalig dat zo'n flutpartij toch zoveel stemmen weet te krijgen

Terrorist als campagneleider. Niks over gehoord in de media. Had Wilders kunnen gebruiken.
Waren er tig jaren geleden ook geen middelen gevonden om een bom te maken gevonden op de jongerenafdeling van GL (DWARS) toen Jesse Klaver daar secretaris was?
Bomonderdelen in pand GroenLinks-jongeren | RTV Utrecht

Volgens een woordvoerder van Dwars is er geen andere conclusie mogelijk dan dat het een BOM was. Want de twee componenten samen zijn explosief. Het ding was nog niet afgebouwd en niet geplaatst met de bedoeling een aanslag op Dwars te plegen. Het koffertje is gemaakt door iemand binnen de organisatie.

Groenlinks heeft volgens mij van oudsher de meest extreme mensen in de gelederen en achterban.

• #1.044
"Wie kan met zijn volle verstand verdedigen dat een extreemlinkse webstek als Joop.nl via een omroep door de belastingbetaler wordt gesponsord?"
'Wanneer precies hebben media hun taakbesef, realiteitsvoeling en iedere courtoisie uit het oog verloren?'

Intellecticide in Deugdorp: over Thierry Baudet en de media | ThePostOnline

Er is dringend behoefte aan een serieuze, verenigende infrastructuur van op feiten gebaseerde nieuwsvoorziening en onderzoeksjournalistiek.
+1. (al wordt dit op dbb door telkens dezelfde lieden bestreden)

De kogel komt altijd van links.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan Hennis ook wegstrepen van dr bucketlist. Geneukt worden door Froger.

:nut:

Doorgaans zijn vrouwen te naïef voor de politieke wereld. Al zijn de mannen ondertussen ook een stelletje mental midgets geworden.

• #1.057
Hennis is niet populair, ligt erg slecht bij burgerpersoneel en soldaten. Die willen dat ze oprot. Te weinig geld, besluiteloosheid, geen vertrouwen. Er zijn jaren en bakken geld nodig om defensie op niveau te krijgen.

• #1.059
Ik weet onvoldoende om haar volledig te beoordelen maar ze heeft een bijzondere weg afgelegd.

Van secretaresse opleidingsinstituut Schoevers (MBO), baantje bij Europese commissie in Letland en Brussel, subsidie adviseur KPMG, politiek assistent van VVD wethouder gemeente A'dam, Europees parlement dankzij voorkeurstemmen, lid van 2e kamer, minister van defensie.

f**k me dead. #breekhetkartel

Ik denk dat de mond van Jeanine de belangrijkste reden is voor haar carrière en niet om mee te praten.

Terug
Naar boven