- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hennis is niet populair, ligt erg slecht bij burgerpersoneel en soldaten. Die willen dat ze oprot. Te weinig geld, besluiteloosheid, geen vertrouwen. Er zijn jaren en bakken geld nodig om defensie op niveau te krijgen.
Beste Theo momentje
'dank u zeer'
Hoe kan een poepscheet als Hennis nou minister van defensie zijn? Wat weet zij daarvan?

Nasleep van de financiële crisis? Er is nochtans samenwerking binnen de BeNeLux op dat vlak.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Het woord 'Rara' dient zich in ene aan bij mij. Kennen we deze binnenhuisterroristjes nog?![]()
Ik heb politiek nog nooit zo leuk gevonden sinds Beaudet en Hiddema 
Dat mag dan weer niet gezegd worden. Niet politiek correct enzo![]()

Jaja, Groen-Slinks zeker.......
In mijn beleving is dit gewoon extreem links en die zijn nog erger fanatiek en geweldadig (als het hen uitkomt) dan extreem rechts.

)Volkert kwam ook uit die hoek. We weten wat daaruit kan ontstaan. Een van zijn advocaten, Britta Böhler, is niet veel beter.
links terrorisme = gedoogd en in bepaalde kringen zeer gewaardeerd, want strijden voor het "goede"
moslims terrorisme = heeft niets met de islam te maken
rechts terrorisme = molotov cocktail gooien naar een moskee = vele jaren gevangenisstraf
waxinelichtje naar de gouden koets gooien = vele jaren gevangenisstraf