- Waardering
- 21.437
Dat we meer op elkaar lijken dan je zou verwachten.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat we meer op elkaar lijken dan je zou verwachten.![]()
Dus alle Turken enzo van hier vertrekken binnenkort daarnaartoe?Europa is allang verleden tijd, de toekomst ligt in Azië,
Of is het hier toch nog wel prettig vertoeven?Nee, die drang komt in je op omdat je Turks bent.als ik Hongaars was geweest had ik je recht in je gezicht gespuugd voor het maken van zo’n kansloze kneuzen uitspraak.
Maar nu pak je het ongeveer zo aan?Ik sta ook achter Hongarije, die Rutte neem ik al heel lang niet meer serieus, nu ook niet, ook lees ik hier en daar dat Hongaren een volk zijn die met een reden zijn geciviliseerd en bestuurd door Duitsers en Oostenrijkers, als ik Hongaars was geweest had ik je recht in je gezicht gespuugd voor het maken van zo’n kansloze kneuzen uitspraak.
Het is natuurlijk enorm vermakelijk en belangrijk dat Orbán zich verzet tegen de EU en het doorgeslagen gendergedram, maar met deze wet slaat Hongarije, waar regimevriendelijke olicharchen zich kunnen verrijken, weer door de andere kant op.Ik sta ook achter Hongarije, die Rutte neem ik al heel lang niet meer serieus, nu ook niet, ook lees ik hier en daar dat Hongaren een volk zijn die met een reden zijn geciviliseerd en bestuurd door Duitsers en Oostenrijkers, als ik Hongaars was geweest had ik je recht in je gezicht gespuugd voor het maken van zo’n kansloze kneuzen uitspraak.
Zou daar geen gedoog voor zijn? (bv voor pedagogen die een kind dat zelf met vragen komt ondersteund op een neutrale manier)Het is natuurlijk enorm vermakelijk en belangrijk dat Orbán zich verzet tegen de EU en het doorgeslagen gendergedram, maar met deze wet slaat Hongarije, waar regimevriendelijke olicharchen zich kunnen verrijken, weer door de andere kant op.
Allemaal prima dat er voor Drag Queen Story Hour geen plaats is in het primaire en secundaire onderwijs of dat je tot de conclusie komt dat de genderastronaut in de onderbouw meer verwarring veroorzaakt dan dat je kinderen helpt in hun ontwikkeling, ook het laten varen van iedere terughoudendheid en in ieder kind dat zich anders voelt maar hormoonblokkers te willen pompen, maar als kinderen vragen hebben dan moet een leraar oid deze vrijelijk kunnen beantwoorden zonder zich af te vragen of dit onder de wet valt. Als je een zaaltje wil huren ivm de Gay Pride, maar zaaleigenaren durven niet vanwege deze wet, dan veroorzaak je vrij direct discriminatie.
De nette huis-, tuin- en keukenhomo is hier het slachtoffer van en kinderen die daadwerkelijke met vragen over geaardheid en of ze in het juiste lichaam zitten ook. Het is prima om niet voor iedere uitzondering alle regels te veranderen, maar je moet die uitzonderingen wel hun ruimte geven.
Net als genderastronaut, heerlijk

Dank, maar de genderastronaut is wel zo een bizarre abominatie dat zelfs ik het niet had kunnen verzinnen.
Wtf zijn we echt zo ver gezakt. Gelukkig heb ik geen kinderen.Dank, maar de genderastronaut is wel zo een bizarre abominatie dat zelfs ik het niet had kunnen verzinnen.
Dat is echt een 'ding' uit o.a. seksuele voorlichting in het tweede leerjaar middelbare school.
![]()
Dank, maar de genderastronaut is wel zo een bizarre abominatie dat zelfs ik het niet had kunnen verzinnen.
Dat is echt een 'ding' uit o.a. seksuele voorlichting in het tweede leerjaar middelbare school.
![]()
Voor de liefhebber een filmje van een echte biologiedocent over het nieuwe lespakket seksuele voorlichting met ook vergrote aandacht voor de clitoris. Het wordt buitenaards vanaf ongeveer 9:40.
De draak steken met een man in een jurk is niet onschuldig. Het leert jaarlijks vijf miljoen kinderen en volwassenen, transgender en cisgender, dat het bespotten van iemand met een afwijkende genderidentiteit oké is en draagt op die manier bij aan de discriminatie van transgendermensen zoals mijn zoon. Kom op, Efteling, toon moreel leiderschap. Maak af waar je aan begonnen bent en gooi alle ‘vrolijke karikaturen’ de deur uit, ook de lakei in een jurk.