Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ja, je bent blijkbaar ziek als je je anders voelt dan wat je daadwerkelijk bent. Als je je vrouw voelt terwijl je een man bent, of als je je blank voelt terwijl je overmatig gepegmenteerd bent. Wat nou als je je geen man of vrouw voelt, of geen gevoel hebt bij je huidskleur of zelfs niet voelt dat je mens bent en leeft, maar het gewoon accepteert omdat het per definitie zo is. Ben je dan ook ziek en moet je een sensitiviteitsbehandeling ondergaan?
Je bent ziek als je je 7 jarige zoon een genderkind noemt en vervolgens de Efteling hier publiekelijk over aanschrijft omdat 1 van hun attracties jouw kind zogenaamd traumatiseert.

Misschien normaal na 50 mg DMT, maar als je je dagelijks zo voelt is er iets goed mis met je.

Of probeer je nu alle absuriditeiten te normaliseren?
Nee, maar hoe moet ik zoiets voelen. Ik kan het verchil voelen tussen warm en koud, hard en zacht, ik kan de afwezigheid van een geliefde voelen. Maar ik zou niet weten hoe ik me levend, mens, man, blank e.d. kan voelen. Jij wel?

Heb ik wellicht een vorm van selectieve desensitiviteit?

Ik kan dat niet terug vinden, heb je misschien een link?

Laatst bewerkt:
Nee, maar hoe moet ik zoiets voelen. Ik kan het verchil voelen tussen warm en koud, hard en zacht, ik kan de afwezigheid van een geliefde voelen. Maar ik zou niet weten hoe ik me levend, mens, man, blank e.d. kan voelen. Jij wel?

Heb ik wellicht een vorm van selectieve desensitiviteit?
Juist, je kan je idd niet echt blank of mens voelen.

Maar hoe kan je dan, als blanke man, je een zwarte, vrouwelijke, Noord-Koreaanse piggelmee van 2,30 m voelen?

Mensen worden idd steeds dommer en men leert steeds minder pragmatische dingen. Steeds minder mensen kunnen ook fatsoenlijk hoofdrekenen. Paar maanden geleden bij een opdrachtgever had iemand een rekenmachine nodig voor 7x 12. Ik vroeg me af of ie achterlijk was (in b4 pot en ketel @Shadow project?)
Google wordt een verlengstuk van het menselijk geheugen bleek uit een onderzoek dacht ik me te herinneren.
Om te huilen hoe het gaat. Ik kan niet eens een filmpje opzetten tijdens mijn biologielessen. Ik krijg alleen reacties van yo meneer, kijkt u dit ook als je thuis zit? Dit kun je toch niet in je vrije tijd kijken?:roflol: Ik kan herinneren dat toen ik op de middelbare zat, iedereen blij was als die dikke kast van een TV het lokaal in kwam met videobanden.
Misschien normaal na 50 mg DMT, maar als je je dagelijks zo voelt is er iets goed mis met je.

Of probeer je nu alle absuriditeiten te normaliseren?
Can confirm: vanaf 40mg DMT voel ik mij geen levend mens meer voor enkele minuten.
Juist, je kan je idd niet echt blank of mens voelen.

Maar hoe kan je dan, als blanke man, je een zwarte, vrouwelijke, Noord-Koreaanse piggelmee van 2,30 m voelen?
Je kunt je behoorlijk veel dingen voelen. Ik heb tijdens zelf-geïnduceerde psychoses, een hoop dingen gevoeld. Psychiaters zitten al aardig vol, ik denk dat je liever mensen die een gevaar zijn voor anderen daar kwijt wilt. Iemand die zich Aziatisch voelt, zorgt niet bepaald voor problemen in de samenleving. Vroeger werd je bijvoorbeeld sjamaan als je contact kon hebben met geesten en weet ik veel wat. Tegenwoordig word je behandeld met schizofrenie oid.

Al met al vind ik dat zulke dingen niet al te veel aandacht moeten krijgen, zowel in positieve als negatieve zin. Prima als mensen zich zo voelen, maar dat hoeft niet in iedereens strot gestampt te worden. Die mensen hoeven ook niet helemaal kapot gemaakt te worden als mentaal gestoord. Gewoon een beetje liev zijn voor elkaar.

Niet, maar de blanke man die zich daadwerkelijk zo voelt is net zo ziek als de blanke man die zich een blanke man voelt.
Als je gevoel niet overeenkomt met je fysieke eigenschappen geeft dat natuurlijk meer problemen dan wanneer het wel overeenkomt. Al is het maar minstens een soort cognitieve dissonantie.

Vraag me wel af hoe ze nou weten dat het gevoel dat ze hebben betekent dat ze een ander geslacht willen zijn. Hoe weten ze hoe die zich voelen? Of hoe weten ze dat de depressie komt door een verkeerd lichaamsdeel hebben en niet uit een of andere complex of verwarring? En dan zo extreem objectief zeker en zelfs uitgebreid door derden gecontroleerd dat je je ervoor laat ombouwen?

Vraag me wel af hoe ze nou weten dat het gevoel dat ze hebben betekent dat ze een ander geslacht willen zijn. Hoe weten ze hoe die zich voelen? Of hoe weten ze dat de depressie komt door een verkeerd lichaamsdeel hebben en niet uit een of andere complex of verwarring? En dan zo extreem objectief zeker en zelfs uitgebreid door derden gecontroleerd dat je je ervoor laat ombouwen?

Precies dat vraag ik me ook altijd af. Hoe weet ik nou hoe een vrouw zich voelt? Sterker nog: hoe weet ik hoe andere mannen zich voelen? Ik ben een man en ik doe de aanname dat andere mannen vergelijkbare gevoelens hebben bij hun geslacht als ik, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn.

Precies dat vraag ik me ook altijd af. Hoe weet ik nou hoe een vrouw zich voelt? Sterker nog: hoe weet ik hoe andere mannen zich voelen? Ik ben een man en ik doe de aanname dat andere mannen vergelijkbare gevoelens hebben bij hun geslacht als ik, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn.
Volgens de wetten van de intersectionaliteit kan je alleen omhoog voelen in de hiërarchie van het blanke patriarchaat.

Jij als blanke gezonde cisgender heteroman kan zich onmogelijk in een ander verplaatsen. Een lesbisch twospirited transraciale tranny die kan zich zo goed in jou inleven dat ze precies weten wat jij bedoelt, ook al zeg je het tegenovergestelde. Zij (pref pronoun is meervoud) weten heel goed dat als jij goedemorgen zegt dat je daarmee zegt dat het een goede morgen voor jou is, dat je hun alleen al daarmee aan het onderdrukken bent. Weet je wel voor hoevelen het iedere dag een hel is?

Je moet je schamen voor je bestaan!

Blijkt die Kaag-docu toch een door de belastingbetaler gefinancierde D66-promo, nooit verwacht dit:

Blijkt die Kaag-docu toch een door de belastingbetaler gefinancierde D66-promo, nooit verwacht dit:
Ik sta perplex.

Terug
Naar boven