- Waardering
- 15.492
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie 't probleem van die mensen niet zo. Zelfs de meest conservatieve scholen geven al jaren les over een man in een jurk: Jezus.

Het zijn ook niet de conservatieven die klagen, die kijken wel uit hemel op aarde te willen creëren.Ik zie 't probleem van die mensen niet zo. Zelfs de meest conservatieve scholen geven al jaren les over een man in een jurk: Jezus.
Het is ook nooit genoeg![]()
Bij de Roze Rebellen Club stond een aardig lijstje wat er allemaal niet meer kan in de Efteling:Over de efteling: ben benieuwd hoe lang het duurt voordat holle bolle Gijs onder fatshaming valt
Het probleem van die mensen is dat ze mentaal ziek zijn. Ipv ze te helpen voeden we deze collectieve psychose in de media.Ik zie 't probleem van die mensen niet zo. Zelfs de meest conservatieve scholen geven al jaren les over een man in een jurk: Jezus.
Het is ook nooit genoeg
Over de efteling: ben benieuwd hoe lang het duurt voordat holle bolle Gijs onder fatshaming valt
Wie bepaalt wanneer een afwijking van de standaard een mentale ziekte is?Het probleem van die mensen is dat ze mentaal ziek zijn.
Het is de feminisering van de samenleving waarin we een generatie aan p*ssy's creëren.Het is de vertrutting en de betutteling van onze samenleving.
Je 7 jarige kind als zielig en teer genderkind zien vind ik een mentale zieke. Daarnaast vind ik het kindermishandeling en is het voor mij een reden om zo iemand uit het ouderlijk gezag te ontzetten.Wie bepaalt wanneer een afwijking van de standaard een mentale ziekte is?
Ik ben het met je eens, maar een heel groot deel van de mensheid vindt dat ook van homoseksualiteitJe 7 jarige kind als zielig en teer genderkind zien vind ik een mentale zieke. Daarnaast vind ik het kindermishandeling en is het voor mij een reden om zo iemand uit het ouderlijk gezag te ontzetten.
Of de digitalisering. Taal neemt af, kinderen kunnen geen analoog klok aflezen, ze hebben een spanningsboog van 2 minuten, iedereen is overprikkeld en overspannen. Meningen die afwijken van 'normaal' worden en masse kapot gemaakt. Smerige dikke varkens moeten we onderhand ook normaal vinden onder 'curvy' of 'plus size'. Meningen die wel algemeen geaccepteerd worden, worden t*ring hard versterkt door het steeds zien van instemmende meningen van anderen. Wat ook nog eens er voor zorgt dat we iedereen maar moeten haten wanneer ze een andere mening hebben. Het liefst bedreigen met de dood.Hst is de feminisering van de samenleving waarin we een generatie aan p*ssy's creëren.
.Je betrekt de laatste tijd wel alles op homoseksualiteit Steks. Wil je hier soms iets mee zeggen?Ik ben het met je eens, maar een heel groot deel van de mensheid vindt dat ook van homoseksualiteit
Ja, dat je “deze discussie” niet zwart-wit kunt voeren.Je betrekt de laatste tijd wel alles op homoseksualiteit Steks. Wil je hier soms iets mee zeggen?
Anno 2021 kan dit echt niet meer hoor.Ja, dat je “deze discussie” niet zwart-wit kunt voeren.
Je betrekt de laatste tijd wel alles op ras, Steks, wil je hier soms iets mee zeggen?Ja, dat je “deze discussie” niet zwart-wit kunt voeren.
Voorzichtig, straks barst de discussie over schaken los.
Mensen worden idd steeds dommer en men leert steeds minder pragmatische dingen. Steeds minder mensen kunnen ook fatsoenlijk hoofdrekenen. Paar maanden geleden bij een opdrachtgever had iemand een rekenmachine nodig voor 7x 12. Ik vroeg me af of ie achterlijk was (in b4 pot en ketel @Shadow project?)Of de digitalisering. Taal neemt af, kinderen kunnen geen analoog klok aflezen, ze hebben een spanningsboog van 2 minuten, iedereen is overprikkeld en overspannen. Meningen die afwijken van 'normaal' worden en masse kapot gemaakt. Smerige dikke varkens moeten we onderhand ook normaal vinden onder 'curvy' of 'plus size'. Meningen die wel algemeen geaccepteerd worden, worden t*ring hard versterkt door het steeds zien van instemmende meningen van anderen. Wat ook nog eens er voor zorgt dat we iedereen maar moeten haten wanneer ze een andere mening hebben. Het liefst bedreigen met de dood.
Wanneer je het internet uitvindt om de wereld een beter plek te maken, om vervolgens een wereld vol pussies te creëren.
Heb je wel een terecht punt; Waarom begint wit altijd eerst?Voorzichtig, straks barst de discussie over schaken los.
Gelukkig maar, want het was geen discussie. Het was mijn mening.Ja, dat je “deze discussie” niet zwart-wit kunt voeren.
Iets met luiheid?Heb je wel een terecht punt; Waarom begint wit altijd eerst?
Ja, je bent blijkbaar ziek als je je anders voelt dan wat je daadwerkelijk bent. Als je je vrouw voelt terwijl je een man bent, of als je je blank voelt terwijl je overmatig gepegmenteerd bent. Wat nou als je je geen man of vrouw voelt, of geen gevoel hebt bij je huidskleur of zelfs niet voelt dat je mens bent en leeft, maar het gewoon accepteert omdat het per definitie zo is. Ben je dan ook ziek en moet je een sensitiviteitsbehandeling ondergaan?Je betrekt de laatste tijd wel alles op ras, Steks, wil je hier soms iets mee zeggen?