Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Motie Wilders-Kuzu

bookmark deze post, ben benieuwd of die combi nog een keer langs gaat komen in een motie.

idontwanttoliveonthisplanet.jpg
Ik zie 't probleem van die mensen niet zo. Zelfs de meest conservatieve scholen geven al jaren les over een man in een jurk: Jezus.
Het is ook nooit genoeg :o

Over de efteling: ben benieuwd hoe lang het duurt voordat holle bolle Gijs onder fatshaming valt

Ik zie 't probleem van die mensen niet zo. Zelfs de meest conservatieve scholen geven al jaren les over een man in een jurk: Jezus.
Het zijn ook niet de conservatieven die klagen, die kijken wel uit hemel op aarde te willen creëren.
Over de efteling: ben benieuwd hoe lang het duurt voordat holle bolle Gijs onder fatshaming valt
Bij de Roze Rebellen Club stond een aardig lijstje wat er allemaal niet meer kan in de Efteling:

Het gaat hier ook niet om de jongen die wel of niet een meisje wil worden. Kun je 't over hebben of een kind op die leeftijd al in staat is om een dergelijke levensbepalende keuze te maken. Zal ook wel gebeuren denk ik. Laat zo'n ventje in een jurk naar school gaan als 'ie dat écht zelf wil. Als 'ie alle opmerkingen kan hebben en tóch doorzet dan is het een echte.
Maar de opstelling van zo'n ouder is het ware probleem. Je zou je toch maar druk maken om een sprookje waarin een lakei zich schaamt dat 'ie vrouwenkleren draagt. Als je dit niet uit kunt leggen aan zo'n kind dat schijnbaar daarmee worstelt (of is het mama zelf die ermee worstelt?) dan krijg je een kind dat zich altijd beledigd en verkeerd behandeld zal voelen. Het is de vertrutting en de betutteling van onze samenleving. Niets mag meer, iedereen voelt zich altijd maar onheus bejegend.

Het probleem van die mensen is dat ze mentaal ziek zijn. Ipv ze te helpen voeden we deze collectieve psychose in de media.

De schrijver van die brief (de ouder van het 7 jarige genderkind):
Jackie June ter Heide, Weesp

Wie bepaalt wanneer een afwijking van de standaard een mentale ziekte is?
Je 7 jarige kind als zielig en teer genderkind zien vind ik een mentale zieke. Daarnaast vind ik het kindermishandeling en is het voor mij een reden om zo iemand uit het ouderlijk gezag te ontzetten.

Je 7 jarige kind als zielig en teer genderkind zien vind ik een mentale zieke. Daarnaast vind ik het kindermishandeling en is het voor mij een reden om zo iemand uit het ouderlijk gezag te ontzetten.
Ik ben het met je eens, maar een heel groot deel van de mensheid vindt dat ook van homoseksualiteit

Hst is de feminisering van de samenleving waarin we een generatie aan p*ssy's creëren.
Of de digitalisering. Taal neemt af, kinderen kunnen geen analoog klok aflezen, ze hebben een spanningsboog van 2 minuten, iedereen is overprikkeld en overspannen. Meningen die afwijken van 'normaal' worden en masse kapot gemaakt. Smerige dikke varkens moeten we onderhand ook normaal vinden onder 'curvy' of 'plus size'. Meningen die wel algemeen geaccepteerd worden, worden t*ring hard versterkt door het steeds zien van instemmende meningen van anderen. Wat ook nog eens er voor zorgt dat we iedereen maar moeten haten wanneer ze een andere mening hebben. Het liefst bedreigen met de dood.

Wanneer je het internet uitvindt om de wereld een beter plek te maken, om vervolgens een wereld vol pussies te creëren:roflol:.

Of de digitalisering. Taal neemt af, kinderen kunnen geen analoog klok aflezen, ze hebben een spanningsboog van 2 minuten, iedereen is overprikkeld en overspannen. Meningen die afwijken van 'normaal' worden en masse kapot gemaakt. Smerige dikke varkens moeten we onderhand ook normaal vinden onder 'curvy' of 'plus size'. Meningen die wel algemeen geaccepteerd worden, worden t*ring hard versterkt door het steeds zien van instemmende meningen van anderen. Wat ook nog eens er voor zorgt dat we iedereen maar moeten haten wanneer ze een andere mening hebben. Het liefst bedreigen met de dood.

Wanneer je het internet uitvindt om de wereld een beter plek te maken, om vervolgens een wereld vol pussies te creëren:roflol:.
Mensen worden idd steeds dommer en men leert steeds minder pragmatische dingen. Steeds minder mensen kunnen ook fatsoenlijk hoofdrekenen. Paar maanden geleden bij een opdrachtgever had iemand een rekenmachine nodig voor 7x 12. Ik vroeg me af of ie achterlijk was (in b4 pot en ketel @Shadow project?)
Google wordt een verlengstuk van het menselijk geheugen bleek uit een onderzoek dacht ik me te herinneren.

Laatst bewerkt:
Je betrekt de laatste tijd wel alles op ras, Steks, wil je hier soms iets mee zeggen?
Ja, je bent blijkbaar ziek als je je anders voelt dan wat je daadwerkelijk bent. Als je je vrouw voelt terwijl je een man bent, of als je je blank voelt terwijl je overmatig gepegmenteerd bent. Wat nou als je je geen man of vrouw voelt, of geen gevoel hebt bij je huidskleur of zelfs niet voelt dat je mens bent en leeft, maar het gewoon accepteert omdat het per definitie zo is. Ben je dan ook ziek en moet je een sensitiviteitsbehandeling ondergaan?

Terug
Naar boven