XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Hoe kan je iemand ontslaan die al ontslagen is?

Ontslagception

• Haha
Waarderingen: Vonk
Vergeet Jetten niet, als we dan toch bezig zijn.

De opvolgers van Taghi doen of niet onder voor hem, of er is in de EBI toch niet zo heel veel beperking als gedacht, als je daar in alle beperkingen zit :lol:

Mona Keijzer stapt op uit de politiek.

Haar statement:
1632737594243.jpg

Op dat er vele mogen volgen, maar ik ben er bang voor. Uniek in zijn soort, uitzondering op de regel etc.

Maar wat een ballen heeft dit wijf! (Tenzij ze reeds een of ander dik betaald baantje klaar had staan natuurlijk :roflol:)

Op dat er vele mogen volgen, maar ik ben er bang voor. Uniek in zijn soort, uitzondering op de regel etc.

Maar wat een ballen heeft dit wijf! (Tenzij ze reeds een of ander dik betaald baantje klaar had staan natuurlijk :roflol:)
Mwa, dat vind ik juist tegenvallen. Uit haar brief maak ik op dat ze op verzoek van de fractie haar zetel heeft opgegeven. Daarmee is ze akkoord gegaan, zodat het CDA zich aan de fractiediscipline kon houden. Als ze echt ballen had gehad, had ze haar zetel gehouden en had ze die fractiediscipline links laten liggen.

Mwa, dat vind ik juist tegenvallen. Uit haar brief maak ik op dat ze op verzoek van de fractie haar zetel heeft opgegeven. Daarmee is ze akkoord gegaan, zodat het CDA zich aan de fractiediscipline kon houden. Als ze echt ballen had gehad, had ze haar zetel gehouden en had ze die fractiediscipline links laten liggen.
Ze had haar ontslag moeten weigeren, aanvechten en dan stennis moeten schoppen in de kamer of op tv. Haar hele partij en Rutte kapotmaken. En dan met een dikke f**k you alsnog opstappen. Dat was wel lachen geweest. Helemaal als ze medestanders kon ritselen.

Ik bedoel meer ballen dat ze zo'n schrijven uberhaupt eruit doet gaan. Denk ook voor haar een bevestiging uiteindelijk, dat ze haar principes niet langer kan blijven negeren. Uiteindelijk weet ik niet of het behouden van je zetel je dan windeieren gaat leggen. Er is al zoveel versplintering inmiddels. Je krijgt de partijnamen amper nog op 1 a4 gekladderd.
Ze had haar ontslag moeten weigeren, aanvechten en dan stennis moeten schoppen in de kamer of op tv. Haar hele partij en Rutte kapotmaken. En dan met een dikke f**k you alsnog opstappen. Dat was wel lachen geweest. Helemaal als ze medestanders kon ritselen.

Ja alleen in utopia gebeurt zulks :haha:

Ze mag gewoon bij het CDA blijven. Totdat ze tegen het coronabeleid zou stemmen tenminste :p

Je hoeft je niet aan de coronamaatregelen te houden (zie bruiloft Grapperhous), je mag ze slechts niet (publiekelijk) tegenspreken.

Ach welnee, ze weet dat ze geen bewindspersoon wordt in een volgend kabinet, dan moet je je al afvragen of je in de Kamer wilt gaan zitten. Na zo'n verzoek van de fractie zal ze ook niet de eerste keus woordvoerder zijn op leuke dossiers.

• Like
Waarderingen: Pren
Ach welnee, ze weet dat ze geen bewindspersoon wordt in een volgend kabinet, dan moet je je al afvragen of je in de Kamer wilt gaan zitten. Na zo'n verzoek van de fractie zal ze ook niet de eerste keus woordvoerder zijn op leuke dossiers.
Ik had gewoon gehoopt op een Kamerlid dat zijn controlerende taken serieus neemt. Ik moet ook niet zo veeleisend zijn :p

koekoek

Van Doorn was lid van de PVV, maar werd in 2011 uit de partij gezet. In 2012 bekeerde hij zich tot de islam.

Terug
Naar boven