AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Altijd handig om zo'n bliksemafleider achter de hand te hebben om het plebs mee te spekken.

Waarom gebeurd dit nu (pas)? Redelijk vlak voor de verkiezingen, conflict met Rusland, EU digitaal ID dat verder wordt uitgerold.

Of gebeurt dit allemaal om ons af te leiden van de zaak rond Sywert?
Dat is idd ook een mogelijkheid.. :roflol: Door alle commotie valt deze zaak nu in de ruis.

Deze zaak straalt immers slecht af op het CDA dus wie weet. Als er snel een schikking met de staat wordt getroffen dan hoor je hier binnenkort niets meer over.

Bekijk het zo. Voor zover ik weet lagen deze feiten allang op tafel en ik zie/lees ook niet/nergens dat hij nu wordt aangeklaagd omdat er nieuwe feiten/bewijslast naar voren zijn gebracht.

Dus, uitgaande van die kennis, vraag ik mij af waarom hij nu (pas) wordt opgepakt? Als er geen nieuwe bewijslast is, waarom wordt er dan zo lang gewacht?

Ik weet dat deze zaak gevoelig ligt voor het CDA, en het zelfs tot een parlementaire enquette zou kunnen lijden. Wat dat betreft is dit het perfecte moment om het onder het tapijt te kunnen schuiven.

Los van alle aluhoedjes en dergelijke, hoe toevallig is het dat hij wordt opgepakt op het moment dat Rusland een oorlog begint met Oekraïne, we op de rand van WWIII staan, vrijwel al het nieuws op alle media momenteel 24/7 over het conflict met Rusland gaat en al het andere nieuws momenteel naar de achtergrond verdwijnt. Immers, je hoort opeens ook vrijwel niets meer over covid.

Goede timing? Toeval? Of gewoon een logische samenloop van omstandigheden? Voor alle flauwe grappenmakers; natuurlijk heeft Sywert dit niet gepland.

Laatst bewerkt:
Dit bericht vat wel een beetje samen hoe het gesteld is met de politiek in Nederland. Ik val over de ene na de nadere zin.

1646123899409.png

Dit soort achterlijkheid neemt in mijn beleving nu dusdanige vormen aan, dat ik bijna ga denken dat zoiets beter zou zijn.

Ja gek genoeg heb ik ook het idee dat dit de enige manier is om nog uit deze bizarre wereld te kunnen komen.

Dit bericht vat wel een beetje samen hoe het gesteld is met de politiek in Nederland. Ik val over de ene na de nadere zin.

1646123899409.png

Ja gek genoeg heb ik ook het idee dat dit de enige manier is om nog uit deze bizarre wereld te kunnen komen.
Een hele tijd geleden was de belabberde staat van sommige kazernes al in het nieuws. Het is in die ongezonde beschimmelde hokken gevaarlijker dan op uitzending.

2018:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik vind vooral de zogenaamde verbazing zo stuitend. Alsof alles in puike staat zou verkeren en er een weldaad aan state of the art wapens en munitie voorhanden zou zijn... Na jarenlang wegbezuinigen van nagenoeg ons gehele defensie apparaat.

Ik vind vooral de zogenaamde verbazing zo stuitend. Alsof alles in puike staat zou verkeren en er een weldaad aan state of the art wapens en munitie voorhanden zou zijn... Na jarenlang wegbezuinigen van nagenoeg ons gehele defensie apparaat.
Ze hebben ook 3 auto's nodig om er 1 te laten rijden.

• Wow
Waarderingen: Vonk
Tijdje geleden ook de billen uit m'n broek gelachen toen een vriend van me vertelde dat ze soldaatje moesten spelen in de bossen omdat er geen ammunitie/losse flodders meer waren waardoor ze zelf de geluiden moesten maken of iets dergelijks. Hij is beroepsmilitair.

Tijdje geleden ook de billen uit m'n broek gelachen toen een vriend van me vertelde dat ze soldaatje moesten spelen in de bossen omdat er geen ammunitie/losse flodders meer waren waardoor ze zelf de geluiden moest maken of iets dergelijks. Hij is beroepsmilitair.

Ja dat gebeurt ook inderdaad, het is een complete grap allemaal.

Ja daarvoor hoef je niet bij defensie te gaan werken natuurlijk. Dat kunnen burgers onderling ook prima, pew pew, paf.

Tijdje geleden ook de billen uit m'n broek gelachen toen een vriend van me vertelde dat ze soldaatje moesten spelen in de bossen omdat er geen ammunitie/losse flodders meer waren waardoor ze zelf de geluiden moesten maken of iets dergelijks. Hij is beroepsmilitair.
Volgens Pechtold konden ze toch pang pang zeggen?

Er was ook minstens één locatie waarmer scherpe munitie werd gewerkt en waar al bekend was dat het onveilig was en er slachtoffers gevallen zijn.

Mali, afgekeurde oefengranaat.

Terug
Naar boven