Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit soort achterlijkheid neemt in mijn beleving nu dusdanige vormen aan, dat ik bijna ga denken dat zoiets beter zou zijn.En dat is dan minister van klimaat en energie...
Kan Putin ons niet annexeren en verlossen van deze achterlijkheid?
ik ben 1 mens en werd 4 in 88
Hij is even met Oekraïne bezig maar daarna komt ie zo gauw mogelijk onze kant op.En dat is dan minister van klimaat en energie...
Kan Putin ons niet annexeren en verlossen van deze achterlijkheid?
Of gebeurt dit allemaal om ons af te leiden van de zaak rond Sywert?Waarom gebeurd dit nu (pas)? Redelijk vlak voor de verkiezingen, conflict met Rusland, EU digitaal ID dat verder wordt uitgerold.
Dat is idd ook een mogelijkheid..Of gebeurt dit allemaal om ons af te leiden van de zaak rond Sywert?
Door alle commotie valt deze zaak nu in de ruis.Dit soort achterlijkheid neemt in mijn beleving nu dusdanige vormen aan, dat ik bijna ga denken dat zoiets beter zou zijn.
Een hele tijd geleden was de belabberde staat van sommige kazernes al in het nieuws. Het is in die ongezonde beschimmelde hokken gevaarlijker dan op uitzending.Dit bericht vat wel een beetje samen hoe het gesteld is met de politiek in Nederland. Ik val over de ene na de nadere zin.
![]()
Ja gek genoeg heb ik ook het idee dat dit de enige manier is om nog uit deze bizarre wereld te kunnen komen.
Ze hebben ook 3 auto's nodig om er 1 te laten rijden.Ik vind vooral de zogenaamde verbazing zo stuitend. Alsof alles in puike staat zou verkeren en er een weldaad aan state of the art wapens en munitie voorhanden zou zijn... Na jarenlang wegbezuinigen van nagenoeg ons gehele defensie apparaat.
Ze hebben ook 3 auto's nodig om er 1 te laten rijden.

Tijdje geleden ook de billen uit m'n broek gelachen toen een vriend van me vertelde dat ze soldaatje moesten spelen in de bossen omdat er geen ammunitie/losse flodders meer waren waardoor ze zelf de geluiden moest maken of iets dergelijks. Hij is beroepsmilitair.
Hij was ook echt ongelofelijk pissed.Ja dat gebeurt ook inderdaad, het is een complete grap allemaal.
Volgens Pechtold konden ze toch pang pang zeggen?Tijdje geleden ook de billen uit m'n broek gelachen toen een vriend van me vertelde dat ze soldaatje moesten spelen in de bossen omdat er geen ammunitie/losse flodders meer waren waardoor ze zelf de geluiden moesten maken of iets dergelijks. Hij is beroepsmilitair.
En wij maar geld uitgeven aan 3e wc's op gemeentehuizenJa daarvoor hoef je niet bij defensie te gaan werken natuurlijk. Dat kunnen burgers onderling ook prima, pew pew, paf.