XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Wie heeft deze "crisis" verzonnen en waarom. Ben ik nu weer een complot wappie?
Het probleem is dat sommige natuurgebieden bij bepaling schraal moeten blijven de Veluwe kan je ook gewoon verrijken als we dat zouden willen.

Jazeker, hét NIEUWE ELAN:

Man, man, man, wat een beerput is het toch die nu steeds verder wordt opengetrokken..

Alsof de burgers een kudde schapen zijn die je even een worst kan voorhouden. Oh wacht...

Jazeker, hét NIEUWE ELAN:

Man, man, man, wat een beerput is het toch die nu steeds verder wordt opengetrokken..
"We moeten ons ook wel realiseren dat de afgelopen twee jaar er onder hele hoge druk en echt in een crisissituatie is geacteerd."

Geacteerd is inderdaad het juiste woord hier.

en hoe wankel de basis is om grondrechten in te perken.
Wat raar, er werd mij verteld dat die nu eenmaal door bureaucraten werden bepaald en altijd voor de veiligheid van het collectief behoren te wijken.

Maar wat je hier nu allemaal (weer) leest is dus precies waarom bureaucraten die macht nooit en te nimmer horen te krijgen. Je zou denken dat dat met de ene affaire na de andere mensen wel eens doordringt.

Wat raar, er werd mij verteld dat die nu eenmaal door bureaucraten werden bepaald en altijd voor de veiligheid van het collectief behoren te wijken.

Maar wat je hier nu allemaal (weer) leest is dus precies waarom bureaucraten die macht nooit en te nimmer horen te krijgen. Je zou denken dat dat met de ene affaire na de andere mensen wel eens doordringt.
Waarom denk je dat ze zo boos werden om 'tribunalen'. Als die er daadwerkelijk zouden komen gaan ze allemaal hangen.

Sociaal kredietsysteem weer een stapje dichterbij

Als het zover komt neem ik een Nokia 3310.

Sociaal kredietsysteem weer een stapje dichterbij

Ja hoor wat is dit nou weer voor een wappie bericht

Haha, die eerste zinnen, hoeveel onzin kan je in twee zinnen zetten.

Al je belangrijke gegevens bij elkaar op je eigen telefoon, zodat alléén jij er de controle over hebt en zodat grote techbedrijven minder macht hebben. Dat wil de Europese Commissie werkelijkheid maken met een Europees Digitaal ID.

1645439008816.png

Zie onder Rutte's definitie van verbroedering en broederschap:

Afbeelding
Afbeelding

1645439531999.png

Bijlagen

• FMBWeo1X0AMEBTM?format=jpg&name=360x360.jpg
    FMBWeo1X0AMEBTM?format=jpg&name=360x360.jpg
    22,5 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:

Uiteraard, wat anders.

Eerst de samenleving uit elkaar drijven en polariseren met je corona beleid en maatregelen, maar nu weer even snel oproepen tot "verbroedering".

En dan deze zinsnede ook: "Discussies over corona moeten minder fel gevoerd".

Laatst bewerkt:
Even wat positiefs, heeft u ook zo genoten van de Ondervoorzitter de afgelopen week?

Loftopic op GS:
Bassiehof - Ook deze week bleek Martin Bosma de beste Kamervoorzitter

Met name zijn heerlijke soepele stijl en gelijke behandeling van coalitie en oppositie. De moeiteloze aanpak van en omgang met FVD-ers is een mooie bonus voor mij, die halen de FVD-filmpjes dan weer niet.

Zoals ook uit de link van @Sparks79 elders blijkt is bewegen toch wel een heel goed idee en heeft de politiek hier ook zeker een rol:

Helder en informatief verhaal.

Laat je niet afleiden door de wappie-complotdenk-actige titel, de video is tot op de laatste minuut de moeite waard te kijken:

Helder en informatief verhaal.

Laat je niet afleiden door de wappie-complotdenk-actige titel, de video is tot op de laatste minuut de moeite waard te kijken:

Volgens mij vertelt Arno Wellens dat ook op normale YT-kanalen.

Terug
Naar boven