Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Helder en informatief verhaal.

Laat je niet afleiden door de wappie-complotdenk-actige titel, de video is tot op de laatste minuut de moeite waard te kijken:

:eek:

D66 is tegen de tweede Kaag-baan, van de rest van Nederland hoeft Kaag ook niet zo.

Laatst bewerkt:
Intredasting, volgens progressieve liberalen (lees:extreem links) is "honk honk" een acroniem voor "heil Hitler".
Als er iets is wat me steeds weer opvalt bij mensen uit deze politieke hoek, is dat ze zelf exact het nazi-gedrag vertonen waar ze anderen voortdurend van beschuldigen.

Honk, honk, honk dan maar..

Intredasting, volgens progressieve liberalen (lees:extreem links) is "honk honk" een acroniem voor "heil Hitler".
Als er iets is wat me steeds weer opvalt bij mensen uit deze politieke hoek, is dat ze zelf exact het nazi-gedrag vertonen waar ze anderen voortdurend van beschuldigen.

Honk honk, schandalig als truckers dat zeggen.

Honk honk is toch 4chan materiaal

Honk Honkler!

honkler-clown-world.gif

In February 2019, racist and anti-Semitic variations of the character named "Honkler" began appearing on 4chan's /pol/ imageboard.

Honkler / Clown World​

On February 11th, 2019, a post featuring the image along with the message "Why Honk Honk is the next OK sign" was posted on /pol/, which called for "taking back the rainbow" (shown below). Meanwhile, a post about "Operation Honk" was created, featuring a screenshot of Clown Pepe illustrations under the Google Image search "Honkler."[6]

4chan post saying HONK HONK is the new OK symbol

On April 4th, the left-wing news site Right Wing Watch[7] published an article titled "White Nationalists Adopt Clowns as Their Next Racist Symbol (Yes, Seriously)," which reported that there were "an abundance" of racist Clown Pepe memes performing acts like "lynching black people" and "operating gas chambers." Additionally, the article noted that the term "clown world" had become associated with the character, often represented by the emojis "🤡🌎."

Veel lagen ironie die moeilijk te begrijpen zijn voor zulke mensen, maar wij weten beter... HH
Hulk-Hogan-Hot-Tub.jpg

Zijn er hier mensen geboren in '88?

Honk honk is toch 4chan materiaal
Honk Honkler!

honkler-clown-world.gif

Veel lagen ironie die moeilijk te begrijpen zijn voor zulke mensen, maar wij weten beter... HH
Hulk-Hogan-Hot-Tub.jpg

Het zal vast aan mij liggen, maar ik kan uit dit alles geen "heil hitler" uit halen.

Wel apart dat dit soort frames, demonstraties waarbij de politie (en romeo's) voor escalatie zorgt, zo langzamerhand overal voorkomen. Hele rare dingen

Wel apart dat dit soort frames, demonstraties waarbij de politie (en romeo's) voor escalatie zorgt, zo langzamerhand overal voorkomen. Hele rare dingen

De media is veel te machtig geworden en wordt volledig gekocht en in stand gehouden door de belanghebbende partijen. Follow the money. Ik kijk er niet meer van op dat het gebeurt, wel kijk ik nog steeds op van de collectieve apathische of lethargische staat van zijn van het overgrote deel van onze bevolking. Ik had vroeger altijd een hekel aan de term propaganda, omdat het zo'n enorme lading met zich meebrengt, gevoed door de maatschappij en hetgeen ons verteld is over de tijden waarin er hevige oorlogen plaatsvonden. De gedachte dat er dan krantjes verspreid werden met extreme propaganda, dat zijn beelden die ik nog steeds heb als ik enkel en alleen aan het woord propaganda denk. Inmiddels vervaagd dat beeld langzaam en komt meer en meer het logo van bijvoorbeeld het AD in beeld.

Dat snap ik. Ik lees en hoor ook regelmatig dingen in de MSM waar ik mijn bedenkingen bij heb, maar een minder gekleurd alternatief heb ik nog niet gevonden.

Denk dat het ook een utopie is dat je die nu ooit nog gaat vinden, als het er ooit al is geweest. Al komt Arno Wellens geloof ik wel dit jaar met een nieuw nieuwsplatform welke wél geheel onafhankelijk zal zijn, zonder investeringen of geld van buitenaf. Dat is tenminste iemand die in mijn kritische straatje past en nagenoeg altijd op basis van feiten en nuance probeert het nieuws zo eerlijk mogelijk te brengen. Maar 100% ongekleurd ga je natuurlijk nooit vinden.

Maar that being said, dat de staat zogenaamde advertentieruimte koopt bij de MSM en daar in plaats van advertenties gewoon "zogenaamde feitelijke nieuwsartikelen" laat plaatsen ten goede van het destijds regerende narratief, dat is natuurlijk een extreem uiterste. En dat bedoelde ik eigenlijk met propaganda vandaag de dag.

De media is veel te machtig geworden en wordt volledig gekocht en in stand gehouden door de belanghebbende partijen. Follow the money. Ik kijk er niet meer van op dat het gebeurt, wel kijk ik nog steeds op van de collectieve apathische of lethargische staat van zijn van het overgrote deel van onze bevolking. Ik had vroeger altijd een hekel aan de term propaganda, omdat het zo'n enorme lading met zich meebrengt, gevoed door de maatschappij en hetgeen ons verteld is over de tijden waarin er hevige oorlogen plaatsvonden. De gedachte dat er dan krantjes verspreid werden met extreme propaganda, dat zijn beelden die ik nog steeds heb als ik enkel en alleen aan het woord propaganda denk. Inmiddels vervaagd dat beeld langzaam en komt meer en meer het logo van bijvoorbeeld het AD in beeld.

Natuurlijk, wat we denken en doen zal altijd voor een groot deel een reflectie zijn tijdsgeest, collectief en media.
Maar ik hoor mensen om mij heen haast letterlijk het NOS en de AD/volkskrant/trouw/NRC etc. napraten.
"Kartel-stoottroepen"

Over manipulatie en conditionering gesproken..

Natuurlijk, wat we denken en doen zal altijd voor een groot deel een reflectie zijn tijdsgeest, collectief en media.
Maar ik hoor mensen om mij heen haast letterlijk het NOS en de AD/volkskrant/trouw/NRC etc. napraten.
"Kartel-stoottroepen"

Over manipulatie en conditionering gesproken..

Bizar he al die vernuftig bedachte termen.. Moet het ook wel nageven, het zit vaak heel goed in elkaar voor de mensen die daar gevoelig voor zijn en niet verder kijken dan hun neus lang is, graag voor waar aannemen wat er in de krant staat. En een groot deel denkt ja, ik lees het op AD, NOS, NU.NL, dan moet het wel waar zijn toch?! :emo:

Is dat een gevoel, of kan je dat ook echt onderbouwen? Mijn gevoel vertelt mij dat je met de alternatieven vaak nog slechter uit bent.
Kritische geluiden zijn moeilijk te vinden bij de kranten die azen op de scoops. Telegraaf was voorheen nog wel kritisch, maar sinds die een paar scoops hebben gekregen lijken die zelfs om.

Bizar he al die vernuftig bedachte termen.. Moet het ook wel nageven, het zit vaak heel goed in elkaar voor de mensen die daar gevoelig voor zijn en niet verder kijken dan hun neus lang is, graag voor waar aannemen wat er in de krant staat. En een groot deel denkt ja, ik lees het op AD, NOS, NU.NL, dan moet het wel waar zijn toch?! :emo:

Meuh, zelfde gehaktbal maar steeds een ander sausje

Terug
Naar boven