Pieter Omtzigt, full stop, lange tijd niets, dan een paar anderen.
Pieter Omtzigt geeft mij steeds het idee dat ik met "controlled opposition" te maken heb.
Kan niet heel goed onderbouwen waarom, komt misschien omdat hij soms A zegt en toch B lijkt te doen.
Brainstorm me bij Bro...
Op zich vertrouw ik Baudet wel op z'n woord, daarom wantrouw ik hem.
Wat is het dan
inhoudelijk waarom je hem wantrouwt?
Ik vraag dit voor mezelf, omdat er heel veel mensen zijn die hem voor van alles en nog wat uitmaken zonder dit te daadwerkelijk onderbouwen.
Alles wat Baudet zegt is in hun beleving per definitie fout, OMDAT Baudet het is die het zegt.
Kortom, ik zie een hoop irrationeel geroeptoeter gebaseerd op hoog oplopende gevoelens van verachting.
Maar als ik dan aan die mensen vraag waarom hij een fascist, nazi, landverrader is en waar dat dan concreet uit blijkt, dan krijg ik eigenlijk nooit een echt antwoord.
Erger nog, omdat ik dit soort dingen vraag zal ik dan ook wel zo'n ........ Fvd'er zijn..
Als ik dan zelf zo objectief en onbevooroordeeld mogelijk naar hem luister (naar debatten en interviews bijvoorbeeld)
dan vind ik daar ook geen 'bewijs' van.
Ok, je kunt het er mee eens zijn of niet, je kunt zijn standpunten verwerpelijk vinden.
Echter, ik zie/hoor -tot nu toe- niets wat de demonisering van zijn persoon écht kan rechtvaardigen.