Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Terug grijpen naar door zelfverraad reeds lang afgeschafte vvd principes, dan weet je dat de verkiezingen zéér nabij zijn.
Ja, verkiezingen :o

20220307_153234.jpg

Kaag propaganda

Goh, wanneer het buitenlanders betreft is onderdak regelen opeens wel een prioriteit.

Kben ook benieuwd hoe ze aan 187k leegstaande woningen komt gezien de massale woningsnood in dit land. En als dat zo is, waarom zijn die niet allang naar woningzoekende Nederlanders gegaan? Zuigt ze dit uit haar duim, of zijn we jarenlang geflest? In beide gevallen, zwaar incompetent.

Laatst bewerkt:
Goh, wanneer het buitenlanders betreft is onderdak regelen opeens wel een prioriteit.

Kben ook benieuwd hoe ze aan 187k leegstaande woningen komt gezien de massale woningsnood in dit land. En als dat zo is, waarom zijn die niet allang naar woningzoekende Nederlanders gegaan? Zuigt ze dit uit haar duim, of zijn we jarenlang geflest? In beide gevallen, zwaar incompetent.

Zie topic op GS en link naar cijfers CBS, het feit klopt, maar ze spreekt niet de waarheid.

Zijn ongetwijfeld ook huizen die in bezit zijn van mensen zoals vakantie woningen, woningen van mensen die (tijdelijk) in het buitenland werkzaam zijn enz. Maakt voor die Neo Marxisten niet uit. Jouw huis is van ons.

Iedereen maakt zich nu grote zorgen over de communistische dreiging uit het oosten, terwijl de echte communistische dreiging uit het westen komt, namelijk Den Haag.

Zie topic op GS en link naar cijfers CBS, het feit klopt, maar ze spreekt niet de waarheid.
Per definitie doen ze dat niet ;)

Zelfs Klaver en Wilders zijn het met elkaar eens, dan maak je het wel héél erg bont, Kaag.

Laatst bewerkt:
Trololol, zal wel gezellig worden daar

Amsterdam, 09 maart 2022
Politieke partij Volt moet alle maatregelen tegen Tweede Kamerlid Nilüfer Gündoğan terugdraaien: zowel de schorsing als de beëindiging van haar fractielidmaatschap zijn onterecht en moeten per direct worden ingetrokken. Ook moet de partij haar een voorlopige schadevergoeding van 5000 euro betalen. Dat heeft de voorzieningenrechter bepaald.

Trololol, zal wel gezellig worden daar

Amsterdam, 09 maart 2022
Politieke partij Volt moet alle maatregelen tegen Tweede Kamerlid Nilüfer Gündoğan terugdraaien: zowel de schorsing als de beëindiging van haar fractielidmaatschap zijn onterecht en moeten per direct worden ingetrokken. Ook moet de partij haar een voorlopige schadevergoeding van 5000 euro betalen. Dat heeft de voorzieningenrechter bepaald.
Haha. Kutpartij is dat, zijn er lekker tussenin gefraudeerd de laatste verkiezingen.

Vanuit historisch besef goed om dit nog eens terug te kijken, want je zou soms bijna aan jezelf gaan twijfelen.

Wat een baas die Poetin, heb zijn hele speech gevolgd. Dit draait uiteindelijk allemaal om die pijplijn waar de yanks op tegen waren en Merkel voor, helaas is Merkel pleite en hebben we nu dit als gevolg.

47ef24f134_FNKRyXQXwAEuE2e.png

Sommige mensen verdienen echt een terminale ziekte.
Hahahaha Baudet en Wilders zijn de enigen die met reële oplossingen zijn gekomen, vooral Wilders knalde erop los op die gast die onze premier moet voorstellen, donder maar op met die clowns van de andere partijen. Wilders en Baudet zijn momenteel de enigen die ik vertrouw.

Laatst bewerkt:
Ik merk om me heen dat je echt niet de enige bent die dit vindt/zegt.
Dat geeft ook aan hoe diep we inmiddels zijn gezonken tot een historisch wantrouwen t.a.v. de huidige coalitie.
Zijn we gezonken of gewoon jarenlang voorgelogen? mijn woede op Baudet heeft niets met zijn manier van politiek voeren te maken maar is vooral gestoeld op dat hij Eva Vlaardingerbroek had laten vertrekken, wat een vrouw is dat.

Pieter Omtzigt, full stop, lange tijd niets, dan een paar anderen.

Op zich vertrouw ik Baudet wel op z'n woord, daarom wantrouw ik hem.
Ik snap je maar soms moet je gewoon je vertrouwen uiten omdat je geen andere keuze hebt.

Pieter Omtzigt, full stop, lange tijd niets, dan een paar anderen.

Pieter Omtzigt geeft mij steeds het idee dat ik met "controlled opposition" te maken heb.
Kan niet heel goed onderbouwen waarom, komt misschien omdat hij soms A zegt en toch B lijkt te doen.
Brainstorm me bij Bro...

Op zich vertrouw ik Baudet wel op z'n woord, daarom wantrouw ik hem.

Wat is het dan inhoudelijk waarom je hem wantrouwt?

Ik vraag dit voor mezelf, omdat er heel veel mensen zijn die hem voor van alles en nog wat uitmaken zonder dit te daadwerkelijk onderbouwen.
Alles wat Baudet zegt is in hun beleving per definitie fout, OMDAT Baudet het is die het zegt.

Kortom, ik zie een hoop irrationeel geroeptoeter gebaseerd op hoog oplopende gevoelens van verachting.
Maar als ik dan aan die mensen vraag waarom hij een fascist, nazi, landverrader is en waar dat dan concreet uit blijkt, dan krijg ik eigenlijk nooit een echt antwoord.
Erger nog, omdat ik dit soort dingen vraag zal ik dan ook wel zo'n ........ Fvd'er zijn..

Als ik dan zelf zo objectief en onbevooroordeeld mogelijk naar hem luister (naar debatten en interviews bijvoorbeeld)
dan vind ik daar ook geen 'bewijs' van.
Ok, je kunt het er mee eens zijn of niet, je kunt zijn standpunten verwerpelijk vinden.
Echter, ik zie/hoor -tot nu toe- niets wat de demonisering van zijn persoon écht kan rechtvaardigen.

Laatst bewerkt:
Pieter Omtzigt geeft mij steeds het idee dat ik met "controlled opposition" te maken heb.
Kan niet heel goed onderbouwen waarom, komt misschien omdat hij soms A zegt en toch B lijkt te doen.
Brainstorm me bij Bro...
Dat was wellicht wel toen hij nog bij het CDA zat, hij meende meer te kunnen bereiken door zich soms te voegen naar de fractie.

Hij heeft een enorme rol gespeeld bij de Toeslagenaffaire, waarschuwde aannhet begin van de coronacrisis en is nu scherp op het afschaffen van het CTB.
Wat is het dan inhoudelijk waarom je hem wantrouwt?
Ook TB was in het begin heel waarschuwdend over corona en vond het daarna allemaal onzin. Bij TB heb ik het idee dat hij altijd wat anders kiest dan de rest.

Sinds de Uil van Minerva is of TB de weg kwijtgeraakt, laat hij z'n ware aard zien, zoekt hij in een andere vijver en/of kan ik hem vaak niet meer volgen.
Ik vraag dit voor mezelf, omdat er heel veel mensen zijn die hem voor van alles en nog wat uitmaken zonder dit te daadwerkelijk onderbouwen.
Alles wat Baudet zegt is in hun beleving per definitie fout, OMDAT Baudet het is die het zegt.

Kortom, ik zie een hoop irrationeel geroeptoeter gebaseerd op hoog oplopende gevoelens van verachting.
Maar als ik dan aan die mensen vraag waarom hij een fascist, nazi, landverrader is en waar dat dan concreet uit blijkt, dan krijg ik eigenlijk nooit een echt antwoord.
Erger nog, omdat ik dit soort dingen vraag zal ik dan ook wel zo'n ........ Fvd'er zijn..
Guilty by association, verschrikkelijk.
Als ik dan zelf zo objectief en onbevooroordeeld mogelijk naar hem luister (naar debatten en interviews bijvoorbeeld)
dan vind ik daar ook geen 'bewijs' van.
Ok, je kunt het er mee eens zijn of niet, je kunt zijn standpunten verwerpelijk vinden.
Echter, ik zie/hoor -tot nu toe- niets wat de demonisering van zijn persoon écht kan rechtvaardigen.
Die demonisering is ook dat politici een tegenstander zoeken om zich tegen af te zetten. Het antwoord van TB is ook om dan nog iets verder te gaan en inmiddels zit hij vuistdiep in de complottheorieën.

Wilders en Pechtold hebben elkaar groot gemaakt door het afzetten tegen de ander.

Ergens maakten Omtzigt en Baudet dezelfde beweging rond corona, maar niet op dezelfde weg. Mij spreken de ideeën van Omtzigt meer aan dan de complotten van Baudet.

EDIT: zie ook Maarten van Rossem rond 9/11, werd ook een tijdje gecanceld.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven