- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Misschien kunnen ze in isolatie alvorens ze de rest van de bevolking aansteken.Het lijkt erop dat er een of ander geheugenaantastend virus heerst onder de kabinetsleden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien kunnen ze in isolatie alvorens ze de rest van de bevolking aansteken.Het lijkt erop dat er een of ander geheugenaantastend virus heerst onder de kabinetsleden.
Ik ben al besmet, geloof ik. Pardoes vergeten mijn belasting te betalenMisschien kunnen ze in isolatie alvorens ze de rest van de bevolking aansteken.

Daar ga ik ak elk jaar van m'n hele volwassen leven vanuit.
Dit zijn 2 zaken waarvan al jaren bekend was dat het eraan zat te komen, maar het adagium van Nederlandse regeringen in het algemeen en Rutte in het bijzonder:Compensatie van mensen die te veel spaartaks hebben betaald loopt al in de miljarden euro's. Er moet meer geld naar Defensie.
Nederlanders verdienen het om compleet uitgezogen te worden, ze stemmen er immers massaal op.Uit artikel:
Dit zijn 2 zaken waarvan al jaren bekend was dat het eraan zat te komen, maar het adagium van Nederlandse regeringen in het algemeen en Rutte in het bijzonder:
"Regeren is vooruitschuiven."
Nu is er opeens nood, zijn er vluchtelingen, want onder druk zal het wel vloeibaar worden.
Dat noemen we tegenwoordig corporatisme.Ik bespeur een magische synergie tussen het kabinet en het management van mijn werkgever.
@Steks is niet alle Nederlanders, al ben ik met mijn stem op Omtzigt misschien medeverantwoordelijk.Nederlanders verdienen het om compleet uitgezogen te worden, ze stemmen er immers massaal op.
Er is niets zo hypocriet als een D66'er!![]()
GeenStijl: Alle reacties van de Kamerleden van Kaag op de #MeToo van Frans van Drimmelen bij D66
Zo. Toe maar\!www.geenstijl.nl
Hier kan ik stiekem wel van genieten. Stelletje hypocrieten. Wederom een mooi voorbeeld van nieuw leiderschap, denk ik.
Ik stem nooit!Nederlanders verdienen het om compleet uitgezogen te worden, ze stemmen er immers massaal op.
Jij bent natuurlijk te breed voor het stemhokje!

Geef eens 1 goede reden waarom ik zou gaan stemmen.Jij bent natuurlijk te breed voor het stemhokje!
Sorry, ik kon het niet laten.
Gelukkig
Ik bespeur een magische synergie tussen het kabinet en het management van mijn werkgever.

al ben ik met mijn stem op Omtzigt misschien medeverantwoordelijk.
Jij bent natuurlijk te breed voor het stemhokje!
Sorry, ik kon het niet laten.