XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

STAATSONTVOERINGEN, kent u die uitdrukking?

Met Pauper-kabouter, KGB-pygmee en dit begint die Peter Pannekoek toch wel een grootheid te worden.

Hun wantrouwen of doceren op de uni?
TB was docent op een uni.

Jort Kelder heeft weleens gezegd dat "links" hem eerst uit de academische wereld en later uit de media heeft gedrukt en dat dit de oorzaak is van TB's politieke carrière. Andere paden werden afgesneden.

TB was docent op een uni.

Jort Kelder heeft weleens gezegd dat "links" hem eerst uit de academische wereld en later uit de media heeft gedrukt en dat dit de oorzaak is van TB's politieke carrière. Andere paden werden afgesneden.
Hij heeft de cancel culture dus uit eerste hand mogen ervaren?

Houd nou eens op met het idee dat je in NL kansengelijkheid hebt en dat alles te wijten is aan eigen verantwoordelijkheid en keuzes.

Houd nou eens op met het idee dat je in NL kansengelijkheid hebt en dat alles te wijten is aan eigen verantwoordelijkheid en keuzes.
Dat dacht ik eerst ook, maar blijkbaar heb ik het fout.

Het duid op socio-economische problemen, maar statistieken zijn niet bepalend voor individuele uitkomsten. Anders kun je met die denkwijze ook bij de nazi's of woke figuren gaan aansluiten.

Het duid op socio-economische problemen, maar statistieken zijn niet bepalend voor individuele uitkomsten. Anders kun je met die denkwijze ook bij de nazi's of woke figuren gaan aansluiten.
Eens dat mensen geen statieken zijn, maar er zijn wel groepen met meer of minder kans op een bepaalde uitkomst. Het is ook niet zo dat per definitie mensen uit meer gepriviligeerde groepen er niet hard voor moeten werken.

Het artikel dat ik linkte ging over de kans op een vast contract vs een flexcontract en hoe dit ook weer doorwerkt op de kinderen en gezinsvorming van deze mensen.

Eens dat mensen geen statieken zijn, maar er zijn wel groepen met meer of minder kans op een bepaalde uitkomst. Het is ook niet zo dat per definitie mensen uit meer gepriviligeerde groepen er niet hard voor moeten werken.

Het artikel dat ik linkte ging over de kans op een vast contract vs een flexcontract en hoe dit ook weer doorwerkt op de kinderen en gezinsvorming van deze mensen.
Heel sneu inderdaad allemaal, maar er worden ook weer de standaard oplossingen genoemd die economisch niet zo wenselijk uitspelen zoals de politiek stelt te willen. (velen juist kansen ontnemen) En er wordt weer geheel voorbij gegaan aan de kosten die ervoor zorgen dat de beloningen voor die mensen onvoldoende danwel onleefbaar zijn; politieke bepaling van de woningmarkt en z'n bubbel, beperking van de bouwmarkt en agricultuur, 2 jaar lang sluiten van horeca, politieke bepaling van de energiekosten, zorgkosten, inflatie door politieke keuzes, etc etc etc.

Al die hoofddoek vrouwtjes zijn moeilijk dik. Zijn net van die kleine vadsige oempa loempa's hier op straat. No shit dat die eerder de pijp uit gaan.

Maar ach, inshallah.

Kees Boonman moet samen met Van Jole wel de meest irritante duider zijn van de politiek in Nederland. Alleen dat verheven toontje en stem moet ik al een teiltje dr bij pakken. Klote VARA

mag m wel

Fransisco van Jole is wel echt de grootste mongol die dit land ooit gekend heeft. Zelfs Willem Engel is er niks bij.

Terug
Naar boven