AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
D666 staat voor het touwtje uit de brievenbus :roflol: Leuk dat men bij dwdd zo'n Terlouw vrijwilligerswerk gunt maar doe dat voortaan lekker voor een uurtje bejaarden die aan alzheimer leiden.

• #1.243
Terlouw had een huurster in huis en die had een relatie met Hans van Zon, deze steelt o.a. geld uit de bureaulade van Terlouw maar ja "achteraf denk ik aangifte doe je ook niet gauw voor omgerekend €1000". "Ik heb hem natuurlijk wel behoorlijk op zijn donder gegeven, echt pittig hoor!" Aldus de man die de seriemoordenaar Hans van Zon geregeld in huis had, Jan Terlouw. :roflol:

Laatst bewerkt:

Belgische taferelen in Hollandia.

Tjeenk Willink

• #1.248
Goh, weer een VVD'er. Zo blijven ze stipt op 1 qua schandalen mbt integriteit, zoals de afgelopen jaren.
Vanaf 2008 zijn er tot nu toe 21 VVD’ers strafrechtelijk veroordeeld, blijkt uit Integriteitsindex. Na de VVD volgt D66 met vijf affaires, het CDA telde er vier, de PvdA drie en de PVV had er één.
Nieuwsuur: OM onderzocht aanwijzingen strafbaar handelen Henk Kamp (VVD) in omkoopschandaal niet | ThePostOnline

-------------
Video - Thierry Baudet over 'kartel-kardinaal' Herman Tjeenk Willink | ThePostOnline
‘kartel-kardinaal’ Tjeenk Willink :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #1.249
Als het pluche maar lekker zit.
Bonusquote uit moreel failliet Amsterdam - VVD-wethouder: 'hoe meer asielzoekers hoe beter' | ThePostOnline

In het panelgesprek zei hij voorstander te zijn van ‘hoe meer asielzoekers, hoe beter’ en dat is binnen zijn partij best een spannend standpunt. Hij zei wel te begrijpen dat de komst van asielzoekers onrust veroorzaakt bij Amsterdammers, die hen beschouwen als concurrenten op de arbeids- of woningmarkt. “Maar dat is nog geen reden PVV te stemmen.”

Goh, weer een VVD'er. Zo blijven ze stipt op 1 qua schandalen mbt integriteit, zoals de afgelopen jaren.

Nieuwsuur: OM onderzocht aanwijzingen strafbaar handelen Henk Kamp (VVD) in omkoopschandaal niet | ThePostOnline

-------------
Video - Thierry Baudet over 'kartel-kardinaal' Herman Tjeenk Willink | ThePostOnline
‘kartel-kardinaal’ Tjeenk Willink :roflol:
Goedkoop ook zeg, half miljard aan contracten voor een paar cd's en winterbanden. Ik dacht die hebben dikke prive-bmws kado gekregen ofzo. Bijna het woord omkoopschandaal niet waardig, maarja doe het dan gewoon niet.. of pak gelijk goed uit. :roflol:

Is het nou puur moreel of hebben ze acherlangs ook nog wat financiele belangen bij dat meer meer meer? Meesnoepen uit de azc pot of vriendjes/familie die daar een riante goedmens functie hebben?

• #1.251
Ik denk dat het bepaalde mensen naar de mond praten rond verkiezingen puur eigenbelang is. Warm pluche. Maar als er hier en daar mensen bij zitten die handelen zoals jij schetst, zou ik niet geschokt zijn.

Ah ja. Zeker met oog op EU parlement pluche

Tjeenk Willink, het neukertje van Beatrix.

Oeps, hoorde op de radio dat hij getrouwd is met een man.

• #1.256
  • #1.259

Terug
Naar boven