Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Vinden we de boeren nog steeds sympathiek?

1. Het is een bericht uit het AD -onderdeel msm- dus zo gekleurd als de pest en per definitie bedoeld om negatief te framen.

2. Vraag of "we" de "boeren" nog steeds sympathiek vinden is niet relevant in deze kwestie.

Vinden we de boeren nog steeds sympathiek?

Ja

Ja

1. Het is een bericht uit het AD -onderdeel msm- dus zo gekleurd als de pest en per definitie bedoeld om negatief te framen.

2. Vraag of "we" de "boeren" nog steeds sympathiek vinden is niet relevant in deze kwestie.

Ik zag gisteren al aankomen dat er vanochtend of vannacht minimaal 1 in scene gezet ongeluk zou zijn met ingrediënten boeren, snelweg, rommel. En jawel het zijn er zelfs twee. Je kunt de klok erop gelijk zetten. De framing machine draait overuren. Alles om de boeren klein te krijgen. En het is natuurlijk geen wonder dat er alleen blikschade is en geen gewonden.

Persoonlijk hoop ik dat er een paar automobilisten om komen zodat we gelijk staan met die boeren die zelfmoord hebben gepleegd

Ik hoop dat Tata steel en de Shell hun afval op boerenerven gaan dumpen al er regels in hun nadeel worden aangepast.
Dat zou terecht zijn, je moet er toch niet aan denken dat die arme industriëlen miljoenen toegeworpen krijgen om hun familiebedrijf op te doeken

Ik hoop dat Tata steel en de Shell hun afval op boerenerven gaan dumpen al er regels in hun nadeel worden aangepast.
Haha dat doen ze al jaren. En niet alleen bij boeren trouwens. En niet alleen in Nederland.

Ik hoop trouwens dat die boeren nog veel harder gaan demonstreren. Leg het hele wegennet maar plat.

ik hoop echt dat er een opstand komt, tis mooi genoeg geweest hier, het volk heeft een "democratie" gekozen........
(nog twee jaar wachten, voor de verkiezingen?)

Terug
Naar boven