MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik zag gisteren al aankomen dat er vanochtend of vannacht minimaal 1 in scene gezet ongeluk zou zijn met ingrediënten boeren, snelweg, rommel. En jawel het zijn er zelfs twee. Je kunt de klok erop gelijk zetten. De framing machine draait overuren. Alles om de boeren klein te krijgen. En het is natuurlijk geen wonder dat er alleen blikschade is en geen gewonden.
Ze je de in scène gezette bedreigingen ook aankomen?

Wie heeft dit oorspronkelijke plan bedacht?

laat die arme mensen toch een beetje genieten op das boot

Oei, die hebben de routekaart verkeerd gelezen

driehoek.jpg()(67EB9C3352A031CA860D3F4369E8AC68).jpg

Bijtanken en de goede kant op sturen. Zal dan wel iets verlaat zijn, suggesties hoe we dat goed kunnen maken met de Amerikanen?

Goede tijden, slechte tijden, Onderweg naar morgen. das boot, the island, de bestemming :clap:

Wat vinden jullie hier van?

4x meer dan het geldende gemiddelde onder Rutte's kabinetten. Ik vind helemaal mooi :emo:
En dan nog steeds volhouden dat het omvolken van Europa geen ding is :dunno:

In een half jaartje een stad zoals Groningen, Almere of Tilburg erbij. Valt toch wel mee? ??? :o

:roflol:

Laten we het positief houden! Het zijn vooral mensen uit Syrië. Daarvan zit 38% niet in de bijstand

Hoeveel mensen kun je eigenlijk kwijt op de wadden?

4x meer dan het geldende gemiddelde onder Rutte's kabinetten. Ik vind helemaal mooi :emo:
En dan nog steeds volhouden dat het omvolken van Europa geen ding is :dunno:
Het is toch geen omvolken als de meerderheid van de vluchtelingen uit Europa komen? Eigenlijk zou je dus juist blij moeten zijn met al die Oekraïners. ;)

• Haha
Waarderingen: Vonk
Het is toch geen omvolken als de meerderheid van de vluchtelingen uit Europa komen? Eigenlijk zou je dus juist blij moeten zijn met al die Oekraïners. ;)
:fluit:

IMG_20220728_175356.jpg

IMG_20220728_175240.jpg

IMG_20220728_175615.jpg

Terug
Naar boven