- Waardering
- 12.367
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nja ok misschien zijn ze dan even een paar uur minder bezig met grondrechten ontnemen, grond onteigenen, bedrijven rojeeren, etc.
Ik zou er gewoon niet aan meedoen als oppositie zijnde.Ja je kunt zelfs met de sterkste wil niet ontkomen aan die poppenkast. Met 4 interrupties en daarmee 4x de noodzaak om dezelfde vraag te stellen, om vervolgens 4x geen antwoord op je vraag te krijgen. Dat is bijzonder tekenend voor het niveau van de hedendaagse poppenkast die we nog steeds scharen onder de noemer "politiek".
Is het eens andersom, over het algemeen wordt men juist onwel van haar.Ze was wel echt goed ziek hoor.
![]()
Kaag onwel en naar ziekenhuis, maar ‘gelukkig lijkt het allemaal erg mee te vallen’
Minister van Financiën en vicepremier Sigrid Kaag (D66) is vanochtend onwel geworden en naar het ziekenhuis gebracht. Dat is de reden waarom ze niet aanwezig kan zijn bij het zwaar beladen stikstofdebat over de spanningen in de coalitie. Kaag ‘hoopt haar werk snel te hervatten’.www.ad.nl
Ja, in haar hoofd
Komt vast omdat je, naast mannen, ook veel topics verkrachtGoed ik heb soms ook wel het gevoel dat ik hier figuurlijk genaaid wordt door de moderators die punten uitdelen.
Ja dat is wel waar!
Op deze manier vraag je er wel omGoed ik heb soms ook wel het gevoel dat ik hier figuurlijk genaaid wordt door de moderators die punten uitdelen.
Maar goed hopelijk krijg ik geen punten voor deze post.

Wat is jouw mening over de hedendaagse politiek en dhr. Rutte in het bijzonder
en wat nu?
En ik heb de volgende dag wéér spijt van mijn keuze.
Daar heb je gelijk, maar hoe moet je dan hetgeen de opositie zegt en belooft wegen?Ook @Steks, vooral in deze tijden is het heel belangrijk te kijken en reageren naar het wat het kabinet daadwerkelijk DOET en vooral niet naar wat ze zeggen of beloven.
Deze post van onze DBB tondeldoos is een héél goed voorbeeld waarom je dat beter kunt doen!
Daar heb je gelijk, maar hoe moet je dan hetgeen de opositie zegt en belooft wegen?
ik zeg doen!!! Onze zuiderburen konden dat ook, dusssssTijdje geen regering klinkt als een mooi 5 jaren plan.
Dan is het toch wel heel erg lastig om anders dan mijn normale keuze uit te voeren, maaar ik zal 1 partij de komende tijd in de gaten houden.Dat kan erg lastig zijn, omdat hun vermogen tot concreet uitvoeren -hun daadkracht zeg maar- eigenlijk nihil is.
Kenmerkend inherent voor het fenomeen oppositie natuurlijk.
Het zegt verder niets over wat zij dan daadwerkelijk zouden beloven en daadwerkelijk doen als ze zelf in de regering zouden zitten.
Dat moet dan maar weer blijken en tot zover is me dat meestal erg tegen gevallen in de politieke geschiedenis in mijn ervaring.
De enige manier waarop ik dit soort zaken op enige manier kan afmeten is:
- De mate waarin de oppositie hun eigen standpunten consequent blijft steunen en uitdragen, in voor en tegenspoed in het bredere debat op lange termijn.
- Daarbij niet voortdurend water bij de wijn doen om slechts de kiezer voor zich te winnen, geen draaikonterij dus om zelf in een kabinet te komen.
- Los van het "blaffen" tegen het zittende kabinet, wat hebben ze zelf aan concreet mogelijke alternatieven t.a.v. zaken waar ze het niet mee eens zijn?
Wat je samengevat hier dus eigenlijk alleen maar kunt beoordelen, is hun kritisch controlerende waarde en standvastigheid als oppositie.
Dat werkte bij onze afdeling ooit ook het beste.Tijdje geen regering klinkt als een mooi 5 jaren plan.