Dan moet iedereen zeker buigen?@Henk123456 for president, hij heeft geen verstand van politiek. Dat scheelt een boel gezeur en overleg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet iedereen zeker buigen?@Henk123456 for president, hij heeft geen verstand van politiek. Dat scheelt een boel gezeur en overleg.
alleen de mannen
Ik niet.
Goed beleid voor de toekomst in plaats van pappen en nathouden tot een volgende "crisis".
f**k in ben ontmaskerd.![]()
Wob-documenten: 35 'experts' uit Denktank Desinformatie beïnvloeden het publiek over coronavaccins
Een jaar voor de epidemie heeft het Rijk de Denktank Desinformatie opgericht: 35 experts beïnvloeden het publiek op social media en televisie over vaccins. Ze werken samen met instanties en big tech.danielvdtuin.substack.com
Die Kuiken is ronduit gevaarlijk.En o.a. Kuiken ook niet, terwijl juist zij altijd diegene is die zo prat gaat op fatsoensnormen.
(Maar alleen als het haar goed uit komt natuurlijk)
idd dit, gebrek aan wat menselijkheid, een andere partij dus hij denkt anders dan wij, dus hij krijgt geen hand.

Dan ben je toch een goede politicus.Ze wil vooral bepalen voor de sukkels in het land die te dom zijn om zelf te bepalen.

Ja maar hoe zat het ook al weer met volksvertegenwoordiger zijn ?
Niet te zien op dit filmpje, maar Azarkan gaf hem (tot mijn verbazing) wel een hand. Maar dit was idd tenenkrommend om te zien. Vooral ook omdat iedereen zo awkward naar voren leunt, alsof ze de hand gaan uitsteken, maar dat vervolgens niet doet. Heel ongemakkelijk en kinderachtig.
Azerate 2024 ,als jullie van conflict gedrag houden ben ik jullie man !Het is duidelijk een vorm van "innerlijk conflictgedrag" versus de sociale druk om "beleefd" te zijn.
Als ze slechts hun instinct hadden gevolgd, dan zouden ze waarschijnlijk op afstand stenen naar Dekker zijn gaan gooien o.i.d.
Puur omdat mensen zo geconditioneerd zijn, leunen ze dan maar ongemakkelijk naar voren, maar proberen tegelijkertijd ook zoveel mogelijk afstand te houden.
Dat je dit ziet gebeuren tussen kinderen uit groep 4 en 5 of bij pubers, is volstrekt normaal in hun ontwikkeling en ook acceptabel.
Hier in de 2e kamer is het alleen maar kenmerkend voor hoe dramatisch slecht het is gesteld met de onderlinge verhoudingen.
Ik zou eigenlijk willen zeggen dat het een uiting is van een soort "polite and sophisticated tribal war"
Het lijkt allemaal heel klein en triviaal wat er hier gebeurt, maar in werkelijkheid is het een duidelijk symptoom van dieper onderliggende oorzaken.
Oorzaken die maken dat het zo'n puinhoop is in de politiek en men meer bezig is met elkaar bestrijden op "kleur en vorm" dan op inhoud.