- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
leef je uit in de politiek bv als rechterhand van WildersAzerate 2024 ,als jullie van conflict gedrag houden ben ik jullie man !

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leef je uit in de politiek bv als rechterhand van WildersAzerate 2024 ,als jullie van conflict gedrag houden ben ik jullie man !

Fok Wilders dat is een populistische hond .leef je uit in de politiek bv als rechterhand van Wilders![]()
gewoon je grote bek opzetten tegen iedereen, das toch conflictgedrag

Het kan ook subtielgewoon je grote bek opzetten tegen iedereen, das toch conflictgedrag![]()
Hoho
Dan ben ik wel benieuwd naar je mening over Baudet.
Iedereen die het met Baudet oneens is verwijt hij domheid en kwaadaardigheid.Dan ben ik wel benieuwd naar je mening over Baudet.
Einstein heeft eigenlijk ook nooit echt met z'n handen gewerkt.Iedereen die het met Baudet oneens is verwijt hij domheid en kwaadaardigheid.
Net zo merkwaardig dat hardwerkende mensen in Fly Over Country zich zo begrepen voelen door Trump, de man die eigenlijk nooit echt met z'n handen heeft gewerkt, z'n eten heeft klaargemaakt of boodschappen heeft gedaan.
Het punt was niet dat Trump nooit met z'n handen heeft gewerkt, maar in het kader van de grap keur ik het niet af.Einstein heeft eigenlijk ook nooit echt met z'n handen gewerkt.
Als hij nu gewoon huisschilder was geworden in plaats van burgerinfiltrant bij een klein arm kansloos partijtje.Hitler wel. Die heeft zelfs nog meegevochten in WWI.
Jij bent gewoon bang voor mensen die hun hersens gebruiken en raakt al overspannen als ik middelbare school natuurkunde gebruik (die jij niet begrijpt) om motorfiets dynamica uit te leggen.Einstein heeft eigenlijk ook nooit echt met z'n handen gewerkt.
Hitler wel. Die heeft zelfs nog meegevochten in WWI.
Denk je dat hij alles dicteerde?Einstein heeft eigenlijk ook nooit echt met z'n handen gewerkt.
Populistische zak hooi . carrière politicus net als Wilders .Dan ben ik wel benieuwd naar je mening over Baudet.
Dat is "relatief"
Aan zijn vrouw/nicht (dezelfde persoon).
Jort Kelder heeft weleens opgemerkt dat de politiek de enige optie was die Baudet nog had. aangezien hij als academicus en televisiemaker niet geaccepteerd werd. Zijn oudste tegenstanders hebben hem dat vak in gedreven.Populistische zak hooi . carrière politicus net als Wilders .
Ik vond hem als opvulling bij een talkshow het beste tot zijn recht komen.Jort Kelder heeft weleens opgemerkt dat de politiek de enige optie was die Baudet nog had. aangezien hij als academicus en televisiemaker niet geaccepteerd werd. Zijn oudste tegenstanders hebben hem dat vak in gedreven.
Oekraïne-referendum vond ik ook sterk, al vraag ik me nu af of hij toen ook al een beetje een KGB pygmee was.Ik vond hem als opvulling bij een talkshow het beste tot zijn recht komen.
Heeft ie gewoon een punt.Iedereen die het met Baudet oneens is verwijt hij domheid en kwaadaardigheid.