AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Dan ben ik wel benieuwd naar je mening over Baudet.
Iedereen die het met Baudet oneens is verwijt hij domheid en kwaadaardigheid.

Net zo merkwaardig dat hardwerkende mensen in Fly Over Country zich zo begrepen voelen door Trump, de man die eigenlijk nooit echt met z'n handen heeft gewerkt, z'n eten heeft klaargemaakt of boodschappen heeft gedaan.

Iedereen die het met Baudet oneens is verwijt hij domheid en kwaadaardigheid.

Net zo merkwaardig dat hardwerkende mensen in Fly Over Country zich zo begrepen voelen door Trump, de man die eigenlijk nooit echt met z'n handen heeft gewerkt, z'n eten heeft klaargemaakt of boodschappen heeft gedaan.
Einstein heeft eigenlijk ook nooit echt met z'n handen gewerkt.

Hitler wel. Die heeft zelfs nog meegevochten in WWI.

Ja dat was wel een aparte man die Hitler pas nog een documentaire gezien dat ze familie van hem in amerika opzochten. Allemaal bewust kinderloos gebleven.

Einstein heeft eigenlijk ook nooit echt met z'n handen gewerkt.

Hitler wel. Die heeft zelfs nog meegevochten in WWI.
Jij bent gewoon bang voor mensen die hun hersens gebruiken en raakt al overspannen als ik middelbare school natuurkunde gebruik (die jij niet begrijpt) om motorfiets dynamica uit te leggen.

Populistische zak hooi . carrière politicus net als Wilders .
Jort Kelder heeft weleens opgemerkt dat de politiek de enige optie was die Baudet nog had. aangezien hij als academicus en televisiemaker niet geaccepteerd werd. Zijn oudste tegenstanders hebben hem dat vak in gedreven.

Jort Kelder heeft weleens opgemerkt dat de politiek de enige optie was die Baudet nog had. aangezien hij als academicus en televisiemaker niet geaccepteerd werd. Zijn oudste tegenstanders hebben hem dat vak in gedreven.
Ik vond hem als opvulling bij een talkshow het beste tot zijn recht komen.

"Heerlijk" om Judith Sargentini weer te zien, die werkt nu bij de veerdienst voor mensensmokkelaars Artsen Zonder Grenzen. Dezelfde die als EU-parlementariër riep dat het onzin was om te denken dat Terroristen met de vluchtelingenstroom mee zouden komen en zich vrolijk maakte over de nieuwe (anti-auto) plantenbakken bij gebouwen van het EP, want zij zat daar veilig achter.

Nu heb ik even niet scherp hoe de bevoegdheden over asiel en grensbewaking precies verdeeld zijn, maar misschien had je samen met oud-collega In 't Veld, die nu EU-maatregelen wil tegen NL daarin iets kunnen betekenen.

Het is mij wel bekend dat de problemen met de asielopvang op dit moment vooral komen door falend Nederlands beleid op asiel (en andere gebieden als de woningmarkt), maar ook deze vrouwen hadden ergens wel eens iets kunnen doen in plaats van lekker zitten deugen.

Terug
Naar boven