Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
😂👊Jort Kelder heeft weleens opgemerkt dat de politiek de enige optie was die Baudet nog had. aangezien hij als academicus en televisiemaker niet geaccepteerd werd. Zijn oudste tegenstanders hebben hem dat vak in gedreven.
Bij mij speelt eerder een flinke teleurstelling mee.Wat jij wilt. Dat Mentat en jij gezegend zijn met een flink porsie BDS is inmiddels wel duidelijk.
Hij was theoretisch natuurkundige. Dat is de grap. Thnx dat ik em moet uitleggen.
Bij mij speelt eerder een flinke teleurstelling mee.
Weetje wie nog minder met zijn handen werkte?
Dat doen sterrenkundigen per definitie niet.Weetje wie nog minder met zijn handen werkte?
Stephen Hawking

Nu word ik blijkbaar geacht alles wat Thierry ooit heeft gezegd of gedaan afschuwelijk te vinden, want ik zou last hebben van Baudet Derangement Syndrome, maar zo eenvoudig is het niet. Al willen de Baudet-buklaven en handenschutweigeraars je graag anders doen gelovenWaarin ben je teleurgesteld precies? A. Dat jouw eigen verwachtingen niet waargemaakt worden? B. Of dat iemand niet voldoet aan jouw verwachtingen? Of C. iets heel anders?
Hij moest ook wel eens zijn gedachten neerpennen. Dat is de grap. Jammer dat ik em moet uitleggen.Hij was theoretisch natuurkundige. Dat is de grap. Thnx dat ik em moet uitleggen.
Vooruit, hij was natuurkundige, wiskundige en kosmoloog, blijkbaar had hij niet zoveel om handen buiten zijn werk.
Ik weet niet precies wat, maar ik heb vol overtuiging op FVD gestemd bij de vorige PS verkiezingen en ik had zelfs een licht euforisch gevoel toen de uitslag bekend werd gemaakt, gedurende de speech van TB kreeg dat gevoel een nare bijsmaak. De periode daarna werd dat alleen maar erger.Waarin ben je teleurgesteld precies? A. Dat jouw eigen verwachtingen niet waargemaakt worden? B. Of dat iemand niet voldoet aan jouw verwachtingen? Of C. iets heel anders?
Die speech was voor mij tot daaraantoe, maar het bleek achteraf wel een kantelpunt.Ik weet niet precies wat, maar ik heb vol overtuiging op FVD gestemd bij de vorige PS verkiezingen en ik had zelfs een licht euforisch gevoel toen de uitslag bekend werd gemaakt, gedurende de speech van TB kreeg dat gevoel een nare bijsmaak. De periode daarna werd dat alleen maar erger.
Mooie vergelijking!Het beste kan ik het nu achteraf omschrijven als een mislukte relatie waarvan je achteraf niet kan indenken wat je toen ter tijd ooit in die persoon hebt kunnen zien.
Als DENK de "Turken-PVV" is/was, dan is FvD de "Blanken-BIJ1"

De speech was ook slechts het begin, maar ik weet wel dat ik hem thuis bekeek en mijn vrouw (die niet FvD had getemd) was ook in de kamer aanwezig. Toen hij zijn eerste woorden sprak (De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij het vallen van de avond) keek mijn vrouw mij aan en toen dacht ik "hoe moet ik mijn stem goed lullen".Die speech was voor mij tot daaraantoe, maar het bleek achteraf wel een kantelpunt.

Ik weet niet precies wat, maar ik heb vol overtuiging op FVD gestemd bij de vorige PS verkiezingen en ik had zelfs een licht euforisch gevoel toen de uitslag bekend werd gemaakt, gedurende de speech van TB kreeg dat gevoel een nare bijsmaak. De periode daarna werd dat alleen maar erger.
Het beste kan ik het nu achteraf omschrijven als een mislukte relatie waarvan je achteraf niet kan indenken wat je toen ter tijd ooit in die persoon hebt kunnen zien.
Die demonisering heeft daar geen effect op gehad, ik stond echt sinds lange tijd weer eens volledig achter mijn stem, ik was zelf teleurgesteld in mijzelf dat ik bij de TK verkiezingen daarvoor (dus zo'n 6 jaar geleden) niet naar mijn gevoel had geluisterd en niet op hem had gestemd. Al tijdens zijn speech voordat ik de mening van anderen daarover tot mij had genomen bekroop mij een onprettig gevoel.Ik snap het enerzijds wel, al denk ik dat de toenemende demonisering van zijn persoon en zijn partij, ook voor een deel bijdraagt aan je eigen innerlijke strijd, om tegen de stroom in ergens in te blijven geloven, of voor te blijven staan. Natuurlijk zijn er zat momenten waarop ik denk; godver Thierry, dat is niet handig wat je nu weer zegt, doet of uitdraagt. Maar ik denk ook dat zijn gedragingen deels gevolg zijn van die toenemende demonisering en buitensluiting. Als je altijd blijft doen wat je altijd deed, dan krijg je natuurlijk ook wat je altijd kreeg. Daarmee denk ik dat het minder zwart/wit is dan ons brein ons vaak wil doen laten geloven, waarbij we door de maatschappij, geldende normen en waarden zoals we die kennen, omdat we daarmee groot gebracht zijn, het extra moeilijk maken om ergens in te blijven geloven, of voor te blijven staan. Daar wordt natuurlijk extreem handig op ingespeeld door de gevestigde orde en de media geven die maar wat graag een podium, het heeft een hoge nieuwswaarde immers, omdat het op de gevoelens inspeelt en niet meer over de inhoud gaat.
Over mezelf sprekend kan ik me nogal wat discussies herinneren, maar ik noem het c-woord niet, waar ik ook de enige was die wel gelijk had.Verder heb ik op DBB toch wel bewezen dat ik op sommige punten geen moeite heb om tegen de stroom in ergens in te blijven geloven, of voor te blijven staan.

Simp!De speech was ook slechts het begin, maar ik weet wel dat ik hem thuis bekeek en mijn vrouw (die niet FvD had getemd) was ook in de kamer aanwezig. Toen hij zijn eerste woorden sprak (De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij het vallen van de avond) keek mijn vrouw mij aan en toen dacht ik "hoe moet ik mijn stem goed lullen".![]()

Die demonisering heeft daar geen effect op gehad, ik stond echt sinds lange tijd weer eens volledig achter mijn stem, ik was zelf teleurgesteld in mijzelf dat ik bij de TK verkiezingen daarvoor (dus zo'n 6 jaar geleden) niet naar mijn gevoel had geluisterd en niet op hem had gestemd. Al tijdens zijn speech voordat ik de mening van anderen daarover tot mij had genomen bekroop mij een onprettig gevoel.
Verder heb ik op DBB toch wel bewezen dat ik op sommige punten geen moeite heb om tegen de stroom in ergens in te blijven geloven, of voor te blijven staan.