Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Die Paternotte is na Rutte, Kaag en Jetten toch wel de grootste engnek en deugmensch dat daar rondwandelt. Je mag het niet zeggen, maar wel denken. Een stukje glimmend metaal met scherp puntje zou hem niet misstaan, tussen die twee ogen van hem. Dat denken is toch een machtig mooi iets, dat ontneemt niemand ons ooit.

Die Paternotte is na Rutte, Kaag en Jetten toch wel de grootste engnek en deugmensch dat daar rondwandelt. Je mag het niet zeggen, maar wel denken. Een stukje glimmend metaal met scherp puntje zou hem niet misstaan, tussen die twee ogen van hem. Dat denken is toch een machtig mooi iets, dat ontneemt niemand ons ooit.
Gedeelde 4e plek met Sjoerdsma dan toch

Sjoerdsma

vomit throw up GIF by Anime Crimes Division

Fokje Modder bestaat dan wel weer echt. Net als Con Doomen en Beau ter Ham, Bennie Thuis, Stanley Messie, Lauwe Pruim etc.

Ik vond Take Takema ook altijd wel apart. Zouden mensen dat nou echt bewust doen.

Goed te zien dat de zorg onbetaalbaar gaat worden.

1664271832797.png

Goed te zien dat de zorg onbetaalbaar gaat worden.

1664271832797.png
Onbetaalbaar als werkende Nederlander ja.

Ik kan wel een groep opnoemen die onbeperkt gratis zorg krijgt, en dat ook onbeperkt opeist. Mooi man, massaimmigratie sloopt dit hele land.

Vanaf januari betaal je weer een tientje extra per maand voor je zorgverzekering. Ach ja, wat is nou tien euro? Stelt niks voor. Je energie wordt een paar honderd euro duurder.

Tenzij je natuurlijk geen hardwerkende Nederlander bent. Dan krijg je toeslag op toeslag, subsidie op subsidie, betaald door, juist, die hardwerkende Nederlander.

De overheid probeerde lange tijd te stimuleren dat Nederlanders voor zichzelf begonnen. Een groot bedrijf is vaak immers ook klein begonnen. Om voor de ondernemersrisico's te compenseren, is er de zelfstandigenaftrek.

Het daalt om een reden. Hoewel het kabinet Nederlanders naar eigen zeggen graag ziet ondernemen, is de groei van het aantal zelfstandigen een doorn in het oog. De vaste baan moet weer de norm worden, vindt dit kabinet.
:roflol:

De arbeidskorting gaat om werken wel lonend te houden namelijk omhoog voor alle werkenden, zelfstandigen en in loondienst, heeft het kabinet bekendgemaakt. Met hoeveel die stijgt is nog niet bekend.
:roflol::roflol::roflol:
Het kabinet ziet je het liefst zuigend aan de subsidietiet, compleet afhankelijk van de staat.

:roflol:

:roflol::roflol::roflol:
Het kabinet ziet je het liefst zuigend aan de subsidietiet, compleet afhankelijk van de staat.
En toch durf ik, zonder lezen van het artikel, te zeggen dat het een het ander niet uitsluit.

(Gedwongen) schijnzelfstandigheid is een kwaad dat met wortel en tak moet worden uitgeroeid! Ondernemers zijn er iets te dol op hun ondernemingsrisico, denk aan de belachelijke hoeveelheid "flex" in Nederland, af te wentelen op hun sociaal-economisch zwakke werknemers.

Ik heb er wel alle vertrouwen in dat het kabinet, onder verzuchtingen dat het complex is dit oplost het kind met het badwater weggooit.

Overigens hoop ik dat de "affaire Arib" de ondergang wordt voor het voorzitterschap van Vera Bergkamp. Gewoon een duobaan voor Bosma en Arib, ze deelden toch al regelmatig de auto voor de voorzitter.

• Heart
Waarderingen: Vonk
Overigens hoop ik dat de "affaire Arib" de ondergang wordt voor het voorzitterschap van Vera Bergkamp. Gewoon een duobaan voor Bosma en Arib, ze deelden toch al regelmatig de auto voor de voorzitter.

Eindelijk ben ik het weer -acuut, volmondig, zonder voorbehoud en andere dreigende gevoelens van aversie- volledig met je eens!

En toch durf ik, zonder lezen van het artikel, te zeggen dat het een het ander niet uitsluit.

(Gedwongen) schijnzelfstandigheid is een kwaad dat met wortel en tak moet worden uitgeroeid! Ondernemers zijn er iets te dol op hun ondernemingsrisico, denk aan de belachelijke hoeveelheid "flex" in Nederland, af te wentelen op hun sociaal-economisch zwakke werknemers.

Ik heb er wel alle vertrouwen in dat het kabinet, onder verzuchtingen dat het complex is dit oplost het kind met het badwater weggooit.
Dus je wilt schijnzelfstandigheid tegengaan...
En dat doe je vervolgens door o.a. de zelfstandigenaftrek af te bouwen en de Fiscale Oudedags Reserve op te heffen.

Logisch. Ik ga zo ff naar de kapper omdat ik graag noodles in mijn bier wil.

Terug
Naar boven