Kunnen we vanaf vandaag weer "genieten" van selectief verontwaardigde repliek in msm en eenzijdige meningsuitingen in de praatprogramma's op teevee....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Advies aan minister Kaag: ‘Laat bakkers, slagers en cafetaria’s failliet gaan’
![]()
Advies aan minister Kaag: ‘Laat bakkers, slagers en cafetaria’s…
Topambtenaren van het ministerie van Financiën adviseren minister Kaag om energie-intensieve mkb-bedrijven gewoon failliet te laten gaan.www.deondernemer.nl
Ik gok dat er de aankomende tijd nog wel meer bedrijven zomaar afbranden.![]()
Brand in bakkerij Doorn onder controle, winkelstraat nog dicht
Vanwege de rookontwikkeling kregen inwoners van Doorn het advies ramen en deuren dicht te houden.nos.nl
Zo zo mensen worden eindelijk wakker."Advies aan minister Kaag: ‘Laat bakkers, slagers en cafetaria’s failliet gaan’
![]()
Advies aan minister Kaag: ‘Laat bakkers, slagers en cafetaria’s…
Topambtenaren van het ministerie van Financiën adviseren minister Kaag om energie-intensieve mkb-bedrijven gewoon failliet te laten gaan.www.deondernemer.nl
Je vermoedt opzet?![]()
Brand in bakkerij Doorn onder controle, winkelstraat nog dicht
Vanwege de rookontwikkeling kregen inwoners van Doorn het advies ramen en deuren dicht te houden.nos.nl
Als mijn energierekening naar een paar ton per jaar zou gaan zou ik m'n zaak ook afvikken. Fucka you.
Bewijs jij maar eens dat er geen sprake was van opzet of bewust achterstallig onderhoud.Volgens mij niet eens zo lastig om het daadwerkelijk een "ongeluk" te laten lijken met al die ovens.
Klinkt als de omgekeerde wereld. Bewijzen dat je onschuldig bent.Bewijs jij maar eens dat er geen sprake was van opzet of bewust achterstallig onderhoud.
Niet alleen dat. Het vuur is te heftig voor de brandweer. Dus veel bewijsmateriaal zal er niet over zijn in deze bakkerij.Volgens mij niet eens zo lastig om het daadwerkelijk een "ongeluk" te laten lijken met al die ovens.
nee, niet oordelen/veroordelen
Die lezen hier ook mee en maken nu wat notities over @apfelstrudel.Reken er maar op dat de "Fraudedienst" bij verzekeringen op hoge sterkte draait
Ah das wel stom idd, kwilde net mijn turkse bakkerij afvikken.Die lezen hier ook mee en maken nu wat notities over @apfelstrudel.
Ja, maar jij hebt dan ook een vertroebelde blik op de realiteit. :clownKlinkt als de omgekeerde wereld. Bewijzen dat je onschuldig bent.
En weg bij het restaurant waar je nu werkt.Ah das wel stom idd, kwilde net mijn turkse bakkerij afvikken.
Uh huh.Ja, maar jij hebt dan ook een vertroebelde blik op de realiteit. :clown

Dan snap ik je quote icm je post niet.