XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Klinkt als de omgekeerde wereld. Bewijzen dat je onschuldig bent.
Onderhoud kan je aan de hand van facturen en werkbonnen laten zien, die zal iemand digitaal hebben of kunnen opvragen bij de uitvoerder.

Bewijzen dat je iets niet gedaan hebt is vaak onmogelijk, soms kan je wel van iemand verwachten dat als er aanwijzingen van opzet zijn dat iemand met een goed alternatief scenario komt.

Het energie-intensieve mkb heeft de mogelijkheid om haar prijzen te verhogen, [..] en omdat het koopkrachtpakket de vraag van consumenten zal verhogen.

:roflol:

Ah en gelukkig minderen faillisementen inderdaad ook die vervelende arbeidskrapte.

Wat voor absolute randdebielen werken er toch op die ministeries?

Nog veel beter: "https://www.nrc.nl/nieuws/2022/09/23/boegbeeld-van-een-partij-met-fascistische-wortels-a4142829

1664203418540.png

Bewijs jij maar eens dat er geen sprake was van opzet of bewust achterstallig onderhoud.

Klinkt als de omgekeerde wereld. Bewijzen dat je onschuldig bent.

Die is gestorven met onze democratie. Het land waarin je 6 maanden mag brommen omdat je met een fakkel buiten voor de deur van 1 van die linkse klimaat fetishisten staat en waar je wegkomt met een paar uurtjes taakstraf als je een kind doodrijdt.

Die is gestorven met onze democratie. Het land waarin je 6 maanden mag brommen omdat je met een fakkel buiten voor de deur van 1 van die linkse klimaat fetishisten staat en waar je wegkomt met een paar uurtjes taakstraf als je een kind doodrijdt.
Nieuw coupletje voor het land van.

Sad. But true.

Wel van de meest hypocriete soort :roflol:

Wat een sneue wereld is het toch ook geworden.

Sorry, ik ga nog even door want lekker op dreef.

Vind ik ook allemaal stuitend, maar dan moet Jantje P. zich ook weer laten gelden..

Gemakshalve heeft hij hier dan weer geen actieve herinnering aan

Jan Dijkgraaf vat het nog een keer mooi samen

Sorry, ik ga nog even door want lekker op dreef.

Vind ik ook allemaal stuitend, maar dan moet Jantje P. zich ook weer laten gelden..

Gemakshalve heeft hij hier dan weer geen actieve herinnering aan

Jan Dijkgraaf vat het nog een keer mooi samen

Als het zo gevoelig ligt, zit er vast een kern van waarheid in :dunno:

Terug
Naar boven