Ik kijk gewoon niet verder dan mijn neus lang is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kijk gewoon niet verder dan mijn neus lang is.
Huh? Ik niet begrijp.
Nee, het is nu niet rendabel om door betaald thuis te mogen zitten.Nog langs de covidteststraat geweest de afgelopen tijd. Hoeveel heb je er nu inmiddels gehad?
Nou, je kan beter iemand die bij je als zzp’er werkt de boel laten affikken.
Onderhoud kan je aan de hand van facturen en werkbonnen laten zien, die zal iemand digitaal hebben of kunnen opvragen bij de uitvoerder.Klinkt als de omgekeerde wereld. Bewijzen dat je onschuldig bent.
Bakker Vonk zal daar meer moeite mee hebben.Volgens mij niet eens zo lastig om het daadwerkelijk een "ongeluk" te laten lijken met al die ovens.

Kunnen we vanaf vandaag weer "genieten" van selectief verontwaardigde repliek in msm en eenzijdige meningsuitingen in de praatprogramma's op teevee....
De haat van links is onbegrensd.
Net als de hypocrisie en dubbele moraal waarin ze -met afstand- uitblinken.
Het zijn net mensen.Net als de hypocrisie en dubbele moraal waarin ze -met afstand- uitblinken.
Gebrek aan zelfreflectie en morele superioriteit zijn inherent aan elkaar in dit geval.

Untermenschen
Bewijs jij maar eens dat er geen sprake was van opzet of bewust achterstallig onderhoud.
Klinkt als de omgekeerde wereld. Bewijzen dat je onschuldig bent.
Nieuw coupletje voor het land van.Die is gestorven met onze democratie. Het land waarin je 6 maanden mag brommen omdat je met een fakkel buiten voor de deur van 1 van die linkse klimaat fetishisten staat en waar je wegkomt met een paar uurtjes taakstraf als je een kind doodrijdt.
Sad. But true.Die is gestorven met onze democratie. Het land waarin je 6 maanden mag brommen omdat je met een fakkel buiten voor de deur van 1 van die linkse klimaat fetishisten staat en waar je wegkomt met een paar uurtjes taakstraf als je een kind doodrijdt.
Wel van de meest hypocriete soort
Wat een sneue wereld is het toch ook geworden.
www.jndkgrf.nl
Sorry, ik ga nog even door want lekker op dreef.
![]()
Kuipers en Van Gennip beraden zich op stappen na nazitweet FvD'er Van Houwelingen
Kamerlid Van Houwelingen plaatste een gefotoshopte foto van Kuipers en Van Gennip met een nazivlag op Twitter. De ministers spreken van een "stuitende" actie.nos.nl
Vind ik ook allemaal stuitend, maar dan moet Jantje P. zich ook weer laten gelden..
Gemakshalve heeft hij hier dan weer geen actieve herinnering aan
Jan Dijkgraaf vat het nog een keer mooi samen
![]()
Briefje van Jan - aan Jan Paternotte
Beste Jan, Gefeliciteerd! Je hebt de aandacht weer even afgeleid. Het gaat nu twee dagen níet over de deplorabelewww.jndkgrf.nl