- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vond het best een slap interview tbhGaat nu over de zogenaamde partijdemocratie binnen de SP. Maak het al jaren belachelijk, niet zonder reden
Gesthuizen zou een dochter kunnen zijn van Buma, lach is vrijwel identiek.

Maar zou je haar doen?Ik heb Sharon Gesthuizen een keer te gast gehad op een van de netwerkbijeenkomsten die ik organiseer. Super irritant mens. Van het type wat kwijlt naar bekende sprekers en dan -letterlijk- vragen van een kwartier gaat stellen. Niet omdat ze iets wil weten, maar vooral om zichzelf te profileren. Helaas voor haar was het binnen een halve minuut al duidelijk dat ze echt niks had meegekregen van het verhaal van de spreker. Sindsdien is ze bij mij niet meer van haar "hol vat" reputatie afgekomen.
)Afgelopen nacht hebben wij een bezoek gebracht aan de woning van Thierry Baudet, Korte Prinsengracht 7-I, Amsterdam. We hebben met roze verf op zijn deur het teken van ons anarchistisch vrouwenverzet tegen zijn sexisme en racisme achtergelaten en de rest van de verf over zijn trap uitgestort. Daarnaast hebben we een traktatie achtergelaten in zijn brievenbus.
We protesteren met deze aktie tegen het verderfelijke gedachtengoed van Baudet. We verzetten ons tegen het groeiende gevaar van Forum voor Democratie dat een nieuwe fascistische beweging probeert op te bouwen van hordes (jonge) witte mannen. Baudet en consorten verpakken hun racisme, seksisme en nationalisme in pseudo-intellectuele gewichtigdoenerij. Zo verhullen ze hun frustratie over het feit dat hun eeuwenlange machtspositie steeds verder dreigt af te kalven doordat niet-mannen en niet-witte mensen steeds duidelijker hun stem laten horen.
Radicaal Anarchistisch Feministisch Front
Anders ik wel bro.. Neiging tot het benen en armpjes breken ................ stelletje gore vieze vuile linkse ........@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@rghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dat ariane grande wijf doet nu een benefitconcert in charlottesville tegen rechts-radicaal geweld hoe haalt ze het in dr kop............................ stuk.............................Ik ben wel zo klaar met die linkse smerige ratten. Wat is het toch een ontzettend klote volk.
:sAnders ik wel bro.. Neiging tot het benen en armpjes breken ................ stelletje gore vieze vuile linkse ........@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@rghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dat ariane grande wijf doet nu een benefitconcert in charlottesville tegen rechts-radicaal geweld hoe haalt ze het in dr kop............................ stuk.............................
Ik denk het niet. Ze is nu wel ineens heel bekend, waardoor het een goed verhaal is, maar qua uiterlijk valt het erg tegen.
... Het centrum zal voortaan Ali M.Mohammed hetenOndertussen in Rdam....
[Link niet meer beschikbaar]
Manmanman.....
Huh. Heb dan andere ervaringen met die straat.Overigens is het toch al jaren eerder de zwartje zwartstraat