MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Misschien is dit een verschil in perceptie, maar zaken die vanuit EU/Brussel worden geforceerd en doorgedrukt zie ik niet als een uitvloeisel van democratische verkiezingen.
Bovendien zitten er op dat niveau veel te veel on-verkozen machtsgeilende gedrochten.
Hier had ik duidelijker moeten zijn, ik bedoelde dat de 29 waar Jan Dijkgraaf het over had in de regering zitten als gevolg van democratische verkiezingen itt de Prins van Reuss die men met een staatsgreep aan de macht wilde.

Nog even los van de schoffering van de Kamer, de MeToo zaak met Van Drimmelen, het beschadigen van Remkes, hoe zouden ze bij D66 zelf vinden dst het gast met dat nieuwe leiderschap?

Laatst bewerkt:
Do as I say, not as I do.

gezien bij ON die kerel is Ongehoord

Ook hier geldt weer: Wat je ook van ON of Krispijn denkt, dit doe je gewoon niet als parlementariër.

Die terloopse manier en de vanzelfsprekende ondertoon van hoe de Groot Krispijn een fascist noemt, is inderdaad ongehoord.
In principe vat dit het arrogante dedain en de misplaatste morele superioriteit van D66 echt perfect samen.

Ook hier geldt weer: Wat je ook van ON of Krispijn denkt, dit doe je gewoon niet als parlementariër.

Die terloopse manier en de vanzelfsprekende ondertoon van hoe de Groot Krispijn een fascist noemt, is inderdaad ongehoord.
In principe vat dit het arrogante dedain en de misplaatste morele superioriteit van D66 echt perfect samen.
Het zijn de anti-fascisten die vinden dat ze tegengeweld zijn, maar een uitzondering maken voor nazi's, want die zijn echt gevaarlijk. Vervolgens noemen ze iedereen die niet linkser is dan de CPN tak van GL een nazi.

Als je zogenaamd voor beschaving bent, dan heb je in beginsel het goede voorbeeld te geven.

Tjeerd zal ook de inschatting maken, net als de verslaggever, dat ze beide een heel eigen publiek bedienen dat de overstap niet zo snel zal maken en ze zullen zo mogelijk punten scoren bij de eigen aanhang.

Maar u weet al hoe ik erover denk: er is niets zo hypocriet als een D66-er.

op deze manier haalt hij door zijn gedrag D66 omlaag en dat gaat ze zeker stemmen kosten
:idee: How to make friends and influence people. Dale Carnegie

Ik denk het niet, er zijn best veel mensen die ON het liefst zien verdwijnen.
dat filmpje zie je op alle mediakanalen, het gaat toch niet om ON
ik denk dat er nu veel mensen zijn die hem willen zien verdwijnen, dit gedrag past niet bij een kamerlid

dat filmpje zie je op alle mediakanalen, het gaat toch niet om ON
ik denk dat er nu veel mensen zijn die hem willen zien verdwijnen, dit gedrag past niet bij een kamerlid
Hoe rationeel en logisch je post ook is, ik denk dat @Steks een betere inschatting maakt.

ON heeft bijna geen vrienden en bijna niemand wil zijn vingers eraan branden, wat ik mij kan voorstellen. ON-kijkers, "wie zijn die mensen", zijn voor D66 de Basket of Deplorables van Nederland, alleen moet je dat niet hardop zeggen of teveel direct laten merken.

Er is naar mijn inschatting werkelijk niemand in de groep potentiële D66-stemmers die hier een enorm punt van zal maken. Hoogstens vindt men het wat onhandig geformuleerd of ongelukkig dat het op camera is gevat, maar er zal vooral veel begrip zijn voor deze verspreking.

Bovendien kan hij nog altijd terugvallen op dat het met ON in gesprek gaat hun ideeën en manier van doen normaliseert en hij zo meewerkt aan het geven van een platform aan weerzinwekkende ideeën.

Trouwens, D66-ers en principes...

Er is naar mijn inschatting werkelijk niemand in de groep potentiële D66-stemmers die hier een enorm punt van zal maken. Hoogstens vindt men het wat onhandig geformuleerd of ongelukkig dat het op camera is gevat, maar er zal vooral veel begrip zijn voor deze verspreking.

Soort zoekt soort in de gemeenschappelijk hypocriete deler, dat is natuurlijk ook een feit..

Ik bedoel het ook breder dan de D66 stemmer, mijn inschatting is er meer mensen een kritische mening hebben over ON in het algemeen dan over D66. Deze uitspraak is het gros volgende week al weer vergeten.

maar er zal vooral veel begrip zijn voor deze verspreking.

Het was geen duidelijk geen verspreking in de zin van een vergissing of ongelukkig gekozen woorden.
Het was bewust en intentioneel, dus laten het niet afvlakken of bagatelliseren a.u.b.

Ik bedoel het ook breder dan de D66 stemmer, mijn inschatting is er meer mensen een kritische mening hebben over ON in het algemeen dan over D66. Deze uitspraak is het gros volgende week al weer vergeten.
De Groot is een achterbaks ventje en onder druk heeft hij de uitspraak zgn teruggenomen. Hij meent het wel, dus wat is de waarde van het terugnemen van deze daad ?

Terug
Naar boven