XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Natuurlijk is dit geen discriminatie volgens deze letterlijke neprechters.
Overigens is de gebrekkige woningvoorraad niet de schuld van de statushouders.

Ze moeten wel diep gaan om momentum te blijven houden in de demonisering van een zekere partij :roflol:

Lijkt in dit geval wel terecht, het is wel een misdragen en niet aan regels houden op het werk, het lijken wel D66-ers.

Laatst bewerkt:
Goh, een D66-er die graag wil dat z'n Starbucks koffie te betalen blijft!
Lekker draadje van Peter Kwint:

Lijkt in dit geval wel terecht, het is wel een misdragen en niet aan regels houden op het werk, het lijken wel D66-ers.

Mwoah kennen we die neveninkomsten van een niet nader te noemen partijleider nog? Die hem een week schorsing opleverde?

Zou feitelijk dan wel erg rustig zijn de komende week in de tweede kamer? Of nee wacht... :emo:

Het is een patroon. En ik denk dat je zo tientallen andere tweede kamerleden kunt vinden die vaak genoeg in de olie zitten.

Het is een patroon. En ik denk dat je zo tientallen andere tweede kamerleden kunt vinden die vaak genoeg in de olie zitten.
Ik zie een ander patroon: bij een partij waar men zich bewust stelselmatig niet aan de regels houdt wordt naar andere partijen gewezen dat daar ook weleens iets fout gaat.

Van de 40 die alsnog gegevens inleverden, werden er 3 gekort op hun salaris vanwege teveel verdienen. Dat is met de boekjes en andere merch van de Lavendelzwendelaar wel anders.

Ik zie een ander patroon: bij een partij waar men zich bewust stelselmatig niet aan de regels houdt wordt naar andere partijen gewezen dat daar ook weleens iets fout gaat.

Van de 40 die alsnog gegevens inleverden, werden er 3 gekort op hun salaris vanwege teveel verdienen. Dat is met de boekjes en andere merch van de Lavendelzwendelaar wel anders.

Dus bij BNR zijn ze nu ineens van een bepaalde partij? Ik snap hem even niet geloof ik.

En jij denkt verder dat die tientallen neveninkomsten allemaal volledig en sluitend zijn als ze in eerste instantie nalaten het te doen (vanwege waarschijnlijk moverende redenen), waarna blijkt, na het alsnog indienen, dat er maar 3 teveel hebben verdiend :emo:

Dus bij BNR zijn ze nu ineens van een bepaalde partij? Ik snap hem even niet geloof ik.
FVD is een partij die leden van andere partijen verwijt wel eens een wijntje te drinken terwijl Gideon zelf dronken over de gangen gaat. De bek volhebben over hun veiligheid, maar wel even de locatie van de PVV prijsgeven met hun privacyschendende filmpjes.

FVD is een partij die leden van andere partijen verwijt wel eens een wijntje te drinken terwijl Gideon zelf dronken over de gangen gaat. De bek volhebben over hun veiligheid, maar wel even de locatie van de PVV prijsgeven met hun privacyschendende filmpjes.

Waar je mee omgaat wordt je mee besmet?

Ze moeten wel diep gaan om momentum te blijven houden in de demonisering van een zekere partij :roflol:

Precies, het is allemaal weer ZO doorzichtig.

Iets met de Pot en de Ketel, Zwart zien en Verwijten.

Met de interne vuiligheid bij partijen zoals D66 kun je makkelijk een documentaire maken van 2 uur.

• Like
Waarderingen: Vonk

Ik zie gewoon één héle grote beerput, waarin stront selectief andere stront verwijt dat het stinkt.

Terug
Naar boven