ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lijkt in dit geval wel terecht, het is wel een misdragen en niet aan regels houden op het werk, het lijken wel D66-ers.Ze moeten wel diep gaan om momentum te blijven houden in de demonisering van een zekere partij
![]()
Brandbrief over ‘misdragingen’ Forum-Kamerleden: Van Meijeren meermaals beschonken aangetroffen
De beveiligingsdienst van de Tweede Kamer beklaagt zich over drankfeestjes en andere ‘misdragingen’ van Forum-Kamerleden en hun medewerkers. Zo zou Kamerlid <a...www.ad.nl
Lijkt in dit geval wel terecht, het is wel een misdragen en niet aan regels houden op het werk, het lijken wel D66-ers.
![]()
NieuwNieuws: 'Geheelonthouder' Gideon van Meijeren best vaak in de olie
FvD'er door beveiliging meermaals dronken aangetroffen in Tweede Kamert.co

Ik zie een ander patroon: bij een partij waar men zich bewust stelselmatig niet aan de regels houdt wordt naar andere partijen gewezen dat daar ook weleens iets fout gaat.Het is een patroon. En ik denk dat je zo tientallen andere tweede kamerleden kunt vinden die vaak genoeg in de olie zitten.
Ik zie een ander patroon: bij een partij waar men zich bewust stelselmatig niet aan de regels houdt wordt naar andere partijen gewezen dat daar ook weleens iets fout gaat.
Van de 40 die alsnog gegevens inleverden, werden er 3 gekort op hun salaris vanwege teveel verdienen. Dat is met de boekjes en andere merch van de Lavendelzwendelaar wel anders.

FVD is een partij die leden van andere partijen verwijt wel eens een wijntje te drinken terwijl Gideon zelf dronken over de gangen gaat. De bek volhebben over hun veiligheid, maar wel even de locatie van de PVV prijsgeven met hun privacyschendende filmpjes.Dus bij BNR zijn ze nu ineens van een bepaalde partij? Ik snap hem even niet geloof ik.
FVD is een partij die leden van andere partijen verwijt wel eens een wijntje te drinken terwijl Gideon zelf dronken over de gangen gaat. De bek volhebben over hun veiligheid, maar wel even de locatie van de PVV prijsgeven met hun privacyschendende filmpjes.
Ze moeten wel diep gaan om momentum te blijven houden in de demonisering van een zekere partij
![]()
Brandbrief over ‘misdragingen’ Forum-Kamerleden: Van Meijeren meermaals beschonken aangetroffen
De beveiligingsdienst van de Tweede Kamer beklaagt zich over drankfeestjes en andere ‘misdragingen’ van Forum-Kamerleden en hun medewerkers. Zo zou Kamerlid <a...www.ad.nl
Ik zie een ander patroon: bij een partij waar men zich bewust stelselmatig niet aan de regels houdt wordt naar andere partijen gewezen dat daar ook weleens iets fout gaat.
Van de 40 die alsnog gegevens inleverden, werden er 3 gekort op hun salaris vanwege teveel verdienen. Dat is met de boekjes en andere merch van de Lavendelzwendelaar wel anders.
Nou dat hoop ik niet dat ik daar op lijk