Dat heeft waarde voor de bühne.De Groot is een achterbaks ventje en onder druk heeft hij de uitspraak zgn teruggenomen. Hij meent het wel, dus wat is de waarde van het terugnemen van deze daad ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heeft waarde voor de bühne.De Groot is een achterbaks ventje en onder druk heeft hij de uitspraak zgn teruggenomen. Hij meent het wel, dus wat is de waarde van het terugnemen van deze daad ?
Alleen voor wie erin gelooft
Ik denk dat de meerderheid het niets interesseert omdat het aan ON gericht was.
Zo lul je het mooi onder het tapijt 😂Ik denk dat de meerderheid het niets interesseert omdat het aan ON gericht was.
Als de meerderheid daar vrede mee heeft is dat toch een prima democratisch besluit?

Het was een weergave van hoe de meute het zal duiden.Het was geen duidelijk geen verspreking in de zin van een vergissing of ongelukkig gekozen woorden.
Het was bewust en intentioneel, dus laten het niet afvlakken of bagatelliseren a.u.b.
hoog eiwitgehalte in gras(foutje) en boeren polariseren. Misselijk ventje is het.Als de meerderheid daar vrede mee heeft is dat toch een prima democratisch besluit?![]()
Eens, maar wat denk je dat zijn eigen achterban van D66 en GroenLinks ervan vindt? Denk je dat die nu heel hard "fake news" roepen, of wuiven ze deze vergissing weg?hoog eiwitgehalte in gras(foutje) en boeren polariseren. Misselijk ventje is het.
Daarom heb ik ook niks met beide partijenEens, maar wat denk je dat zijn eigen achterban van D66 en GroenLinks ervan vindt? Denk je dat die nu heel hard "fake news" roepen, of wuiven ze deze vergissing weg?
D66 heeft allang afgesproken dat minstens de helft van de boeren weg moet, zoals Tjeerd zich liet ontvallen. En dat gaan ze op papier en/of voor de bühne in theorie heel netjes regelen.
Mogelijk heb ik het te goed weten te verbergen, maar even tussen ons gezegd en gezwegen, ik ben ook niet echt een fan.
Het was een weergave van hoe de meute het zal duiden.
Dat was toch een slogan voor de verkiezingen ttv Alexander Pechtold?Inderdaad.
Fascisme tiert tegenwoordig weelderig in het politieke midden van het spectrum..
Bah!
het kabinet een voorlichtingscampagne met voors en tegens van de digitale euro en een volksraadpleging te houden over de invoer hiervan.

Ik ben gewoon heel erg benieuwd naar de voors en tegens vanuit het kabinet.Ja lach jij maar, het is wel mensen-rechtendag vandaag, toevallig!
Ik ben gewoon heel erg benieuwd naar de voors en tegens vanuit het kabinet.