apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Huurinkomsten zijn box 3 toch? 4% belasting ofzoiets?Ben je nu voor het genak vergeten dat je over de huurpenningen van het appartement geen belasting betaald?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huurinkomsten zijn box 3 toch? 4% belasting ofzoiets?Ben je nu voor het genak vergeten dat je over de huurpenningen van het appartement geen belasting betaald?
Voor zover ik weet is de WOZ waarde box 3 en de eventuele hypotheekschuld ook, daarover betaal je belasting, de huurinkomsten zelf zijn onbelast.Huurinkomsten zijn box 3 toch? 4% belasting ofzoiets?
moet nog even wachten.......
Voor zover ik weet is de WOZ waarde box 3 en de eventuele hypotheekschuld ook, daarover betaal je belasting, de huurinkomsten zelf zijn onbelast.

Waar lach je om?
Op welk vlak? De AOW, of de pensioen verzekering?
Voor zover ik weet is de WOZ waarde box 3 en de eventuele hypotheekschuld ook, daarover betaal je belasting, de huurinkomsten zelf zijn onbelast.
Met de regels Hugo wordt de huurprijs mogelijk ook nog eens gereguleerd. Afhankelijk van je woning natuurlijk. Als ik een vastgoedbelegger was, zou ik nu in ieder geval niets durven kopen.Ja. Alleen box 3 over de woning. Maar wellicht gaat huurinkomsten ooit naar box 1. Je hebt dus weinig zekerheid of het een geschikt pensioen potje is.
Met de regels Hugo wordt de huurprijs mogelijk ook nog eens gereguleerd. Afhankelijk van je woning natuurlijk. Als ik een vastgoedbelegger was, zou ik nu in ieder geval niets durven kopen.
Ja, die hebben nog nooit een constructieve bijdrage geleverd.Wat doet de SP daar nou weer tussen? Die zijn behoorlijk anti-establishment.
Lekker actueel ook die koppen...Wat doet de SP daar nou weer tussen? Die zijn behoorlijk anti-establishment.
Ik zou er nooit op stemmen, maar het is een van de weinige partijen waarvan ik durf te stellen dat alle kamerleden er niet uit eigenbelang zitten. Dat kan ik van een doorsnee middenpartij niet zeggen.Ja, die hebben nog nooit een constructieve bijdrage geleverd.
Die SP’ers moeten toch een flink deel van hun inkomsten afstaan?Ik zou er nooit op stemmen, maar het is een van de weinige partijen waarvan ik durf te stellen dat alle kamerleden er niet uit eigenbelang zitten. Dat kan ik van een doorsnee middenpartij niet zeggen.
Die SP’ers moeten toch een flink deel van hun inkomsten afstaan?