Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik gok je ingelegde pensioengeld (het verplichte deel).

Voor zover ik weet is de WOZ waarde box 3 en de eventuele hypotheekschuld ook, daarover betaal je belasting, de huurinkomsten zelf zijn onbelast.

Ja. Alleen box 3 over de woning. Maar wellicht gaat huurinkomsten ooit naar box 1. Je hebt dus weinig zekerheid of het een geschikt pensioen potje is.

Ja. Alleen box 3 over de woning. Maar wellicht gaat huurinkomsten ooit naar box 1. Je hebt dus weinig zekerheid of het een geschikt pensioen potje is.
Met de regels Hugo wordt de huurprijs mogelijk ook nog eens gereguleerd. Afhankelijk van je woning natuurlijk. Als ik een vastgoedbelegger was, zou ik nu in ieder geval niets durven kopen.

Met de regels Hugo wordt de huurprijs mogelijk ook nog eens gereguleerd. Afhankelijk van je woning natuurlijk. Als ik een vastgoedbelegger was, zou ik nu in ieder geval niets durven kopen.

Appartement staat in Duitsland en de huurprijs zit dus dik onder Nederlandse begrippen. Dit gaan verkopen zou een heel domme keuze zijn, geld zou enkel verdampen.

• Like
Waarderingen: Pren
D66ers zijn wentelteefjes :laugh:

• Haha
Waarderingen: Vonk
#stemzeweg

ENoFbPVWoAcLAJ7.jpg

Wat doet de SP daar nou weer tussen? Die zijn behoorlijk anti-establishment.

Ja, die hebben nog nooit een constructieve bijdrage geleverd.
Ik zou er nooit op stemmen, maar het is een van de weinige partijen waarvan ik durf te stellen dat alle kamerleden er niet uit eigenbelang zitten. Dat kan ik van een doorsnee middenpartij niet zeggen.

Terug
Naar boven