MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

De Zelfverheerlijking&Gladstrijk Show

Een groepje wc-eenden die het vooral roerend met zichzelf eens zijn.
Coalitie-struisvogels die geen idee hebben wat voor ellende ze hebben veroorzaakt.

Ondertussen de werkelijkheid: Asielcrisis, torenhoge inflaties, voedselbanken, mensen in de kou, geweld wegsmijten aan oorlog in Oekraine en ga zo maar door.

Coalitie-struisvogels die geen idee hebben wat voor ellende ze hebben veroorzaakt.

Ondertussen de werkelijkheid: Asielcrisis, torenhoge inflaties, voedselbanken, mensen in de kou, geweld wegsmijten aan oorlog in Oekraine en ga zo maar door.

:headbang:
Koud, koud? Tijdens de IJstijd, toen was het pas koud!

Deze ouwe rot vond er ook wat van. Ik kan nog maar met moeite kijken naar die lieguaanen.

Als ik kijk hoe het -met name- op dit moment gaa,t kan ik me moeilijk voorstellen welke alternatieven dan NOG slechter kunnen zijn en hoe je daar NOG angstiger voor kunt zijn.
Zal wel aan mijn beperkte voorstellingsvermogen liggen :emo:
@Steks, dit hoort meer hier thuis:
Vraag: Als je als alleenstaande man zo’n 2 keer modaal verdiend en al je hele leven VVD stemt, waar zou je nu dan op gaan stemmen?

Antwoord: Gebruik Kunstmatige Intelligentie voor het beste resultaat!

@Steks, dit hoort meer hier thuis:
Vraag: Als je als alleenstaande man zo’n 2 keer modaal verdiend en al je hele leven VVD stemt, waar zou je nu dan op gaan stemmen?

Antwoord: Gebruik Kunstmatige Intelligentie voor het beste resultaat!

Als dat echt het enige alternatief is, zullen velen dan toch gewoon voor Rutte kiezen.

Als dat echt het enige alternatief is, zullen velen dan toch gewoon voor Rutte kiezen.

Als dit echt zo zou gaan als hoe het er staat (wat je ernstig mag betwijfelen natuurlijk) zou dat dan écht zo'n slecht alternatief zijn?

Serieus..
Zou financieel comfort en levensgeluk dan zo zwaar onder druk komen te staan, voor die alleenstaande man, die zo’n 2 keer modaal verdiend en zijn hele leven al VVD stemt?

Als dit echt zo zou gaan als hoe het er staat (wat je ernstig mag betwijfelen natuurlijk) zou dat dan écht zo'n slecht alternatief zijn?

Serieus..
Zou financieel comfort en levensgeluk dan zo zwaar onder druk komen te staan, voor die alleenstaande man, die zo’n 2 keer modaal verdiend en zijn hele leven al VVD stemt?
Dit is niet louter hypothetisch, ik heb twee vrienden die aan die omschrijving voldoen en ze weten dat ik bij de vorige TK verkiezingen (van 2017?) flink aan het twijfelen was over de FvD en bij de laatst PS verkiezingen op de FvD heb gestemd en ze verklaarden me voor gek. Ze vinden zijn oplossingen niet realistisch en zijn van mening dat hij ze alleen maar aandraagt omdat dat gegarandeerd stemmen oplevert, verder willen ze ook niet op een nieuwe partij stemmen, dus iets als JA21 (waar ik wel heil in zie) is ook geen optie. Wat blijft er dan over, ik zou het ook niet weten?

Volgens mij is er werkelijk niemand in Den Haag die zit te wachten op de Lijst Omtzigt, inclusief Omtzigt zelf.

Wel opvallend dat uitgerekend Demoniseren 66 geen verschil in zetels heeft.

Volgens mij is er werkelijk niemand in Den Haag die zit te wachten op de Lijst Omtzigt, inclusief Omtzigt zelf.

Wel opvallend dat uitgerekend Demoniseren 66 geen verschil in zetels heeft.

Het eerste wat bij mij te binnenschiet als ik die “uitslag” zie, dat wordt een nog grotere zooi als nu.

Ergens blijf je toch hopen dat het niet slechter kan dan het nu is. Maar jij ziet nog ruimte? :lol:
Nee, maar gooi de oude partijen aan de kant vorm een coalitie met de nieuwe rijzende sterren. Omtzigt, PVV, BBB, JA21 en FvD, die komen nu op 68 er is een kans dat ze nog iets groeien, maar 75 gaan ze denk ik niet halen, maar geef ze het voordeel van de twijfel, of CDA schuift weer aan, dat wil je toch ook niet zo'n rariteitenkabinet.

Als Omtzigt niet met een lijst komt ontkom je niet aan iets als: VVD, PVV, BBB, JA21 en dan nog iets kleins als Fvd of CDA, BBB kan toch niet aan de kiezers uitleggen met de VVD samen te gaan werken.

Het is dus eigenlijk geen Teflon Mark, maar Mark Rubson.

Laatst bewerkt:
Nu Rutte kennelijk daadwerkelijk excuses heeft gemaakt voor het slavernijverleden ben ik wel benieuwd wat dat voor effect heeft op het aantal zetels van de VVD.

Nu Rutte kennelijk daadwerkelijk excuses heeft gemaakt voor het slavernijverleden ben ik wel benieuwd wat dat voor effect heeft op het aantal zetels van de VVD.
Eerst nog even een paar miljard aan herstelbetalingen doen om het feestje compleet te maken.

Terug
Naar boven