Kan je als nazaat van een achtergelaten Afrikaantje nu ook een schadevergoeding vragen omdat je in Suriname meer kansen zou hebben gehad?Eerst nog even een paar miljard aan herstelbetalingen doen om het feestje compleet te maken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je als nazaat van een achtergelaten Afrikaantje nu ook een schadevergoeding vragen omdat je in Suriname meer kansen zou hebben gehad?Eerst nog even een paar miljard aan herstelbetalingen doen om het feestje compleet te maken.
Kan ik als nazaat van een ijverige Afrikaan, die 50.000 jaar geleden de ellende daar ontvlucht is, heeft meegeholpen aan de opbouw van dit fantastische land, ook een keer ' iets ' krijgen van deze regering?Kan je als nazaat van een achtergelaten Afrikaantje nu ook een schadevergoeding vragen omdat je in Suriname meer kansen zou hebben gehad?
Moet je deze rekentool gebruikenKan ik als nazaat van een ijverige Afrikaan, die 50.000 jaar geleden de ellende daar ontvlucht is, heeft meegeholpen aan de opbouw van dit fantastische land, ook een keer ' iets ' krijgen van deze regering?
Ben eerder benieuwd hoe dit de VVD raakt, dat gaat over de portemonee van mensen.Nu Rutte kennelijk daadwerkelijk excuses heeft gemaakt voor het slavernijverleden ben ik wel benieuwd wat dat voor effect heeft op het aantal zetels van de VVD.
Ben eerder benieuwd hoe dit de VVD raakt, dat gaat over de portemonee van mensen.
Heb al vaker stukken gelezen die beweren dat de geboortenjaren rond de grens tussen Gen X en Millennials er toch al het slechts vanaf komt in wat ze krijgen tov betalen.
Ik ga ervan uit dat ik niks krijg en alles zelf moet regelen. Ik doel dan ook op AOW.Dat gaat mij dan vooral aan, maar hoe kan ik de grote van het probleem inschatten? Ik weet nu al niet precies hoeveel en wanneer ik pensioen krijg vanuit mijn potje.
Klopt, nee.
AOW is ook maar net boven het min. loon en wellicht je pensioen voor de helft wordt uitbetaald daarom is het goed dat je zelf wat regeld.Klopt, nee.
Maar daarbuiten speelt zoveel meer, ik geloof dat AOW blijft bestaan, ik vertrouw erop dat mijn pensioenverzekering over 25 jaar gewoon uitkeert wat deze hoort te doen omdat mijn werkgever zich altijd aan de betaalverplichtingen heeft voldaan en waarschijnlijk zal blijven doen, wel zijn ze gestopt met verdere opbouw via een verzekering. Het pensioenfonds dat we nu hebben, daar heb ik minder vertrouwen in, maar daar zal heus wel iets inzitten. Dit alles geldt ook voor mijn vrouw en onze gezamenlijke verzekering levert al een leuk bedrag op.
Daarnaast is tegen die tijd ons huis afbetaald en heb ik zelf ook nog wel wat opgebouwd.
Ik kan me wellicht onvolledig of foutief hebben laten voorlichten, maar wat voor invloed heeft de overheid op mijn pensioenverzekering?AOW is ook maar net boven het min. loon en wellicht je pensioen voor de helft wordt uitbetaald daarom is het goed dat je zelf wat regeld.
zorg dat je niet afhankelijk wordt van de overheid...
AOW toch wel....dat zijn ook maar kruimeltjesIk kan me wellicht onvolledig of foutief hebben laten voorlichten, maar wat voor invloed heeft de overheid op mijn pensioenverzekering?
Klopt, nee.
Maar daarbuiten speelt zoveel meer, ik geloof dat AOW blijft bestaan, ik vertrouw erop dat mijn pensioenverzekering over 25 jaar gewoon uitkeert wat deze hoort te doen omdat mijn werkgever zich altijd aan de betaalverplichtingen heeft voldaan en waarschijnlijk zal blijven doen, wel zijn ze gestopt met verdere opbouw via een verzekering. Het pensioenfonds dat we nu hebben, daar heb ik minder vertrouwen in, maar daar zal heus wel iets inzitten. Dit alles geldt ook voor mijn vrouw en onze gezamenlijke verzekering levert al een leuk bedrag op.
Daarnaast is tegen die tijd ons huis afbetaald en heb ik zelf ook nog wel wat opgebouwd.
Maar daarbuiten speelt zoveel meer, ik geloof dat AOW blijft bestaan, ik vertrouw erop dat mijn pensioenverzekering over 25 jaar gewoon uitkeert wat deze hoort te doen omdat mijn werkgever zich altijd aan de betaalverplichtingen heeft voldaan

Hoeveel krijg jij maandelijks voor je AOW?AOW is ook maar net boven het min. loon en wellicht je pensioen voor de helft wordt uitbetaald daarom is het goed dat je zelf wat regeld.
zorg dat je niet afhankelijk wordt van de overheid...
Ben je nu voor het genak vergeten dat je over de huurpenningen van het appartement geen belasting betaald?Blijft wel vervelend dat je nu een plan van aanmaak moet hebben, ben je daar tientallen jaren mee bezig en kunnen ze even de spelregels gaan wijzigen.
Ik heb bijv. geen pensioen, maar dan wel het huis afbetaald, nog een afbetaalde bedrijfsloods om te verhuren en nog een afbetaald appartement wat ik nu ook al verhuur. Levert met AOW meer op dan wanneer ik nu krom zou liggen om een pensioen te sparen. Maar wie weet dat het tegen die tijd allemaal zo zwaar belast gaat worden dat de lasten gewoon niet laag gehouden kunnen worden, want hoe durf je vermogen te hebben opgebouwd, dat kan zo maar niet. Je afbetaalde huis moeten verkopen omdat het te duur belast wordt om er in te kunnen blijven wonen. Zou vroeger niet voor te stellen zijn.