Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Zou opzich niet verkeerd zijn voor al die soy boys in dit land.

Zijn columns staan nogal haaks op het PvdA
Hij schrijft voor een publiek.

Dat gedachtegoed is wel wat je eigenlijk bij de PvdA zou verwachten.
De huidige politiek en coalitie is duidelijk niet gediend van daadwerkelijke vak-ministers en critici cq. andersdenkenden.
Ik geef het je te doen hoor, steeds maar dealtjes en damagecontrol om het in de coalitie en Eerste Kamer rond te krijgen.

Uitvergroot zie je dat in de VS, samenwerken wordt niet eens beloond als het volkomen rationeel en logisch in het belang van het land is.

Ja kunnen ze Putin slaan met dr handtasjes terwijl ze pangpang roepen.
Als ze de verkeerde kant uit lopen, zijn ze ook verkeerd.
Regel 1 uit het handboek Soldaat.

Dat rehabilitatie traject voor criminelen zoals de Russen doen, is misschien ook wel een goed idee.

En je moet ze in de juiste opstelling zetten.
Handtassen, gevolgd door de criminelen en verslaafden, dan de politie, dan de uitkering trekkers en kampers, en pas dan de werkenden beroepsbevolking.
Dan kunnen we de beroepsmilitairen behouden om het land weer op te bouwen en te bevolken :thumb:

Wet op de politieke partijen​

"3. Het wetsvoorstel creëert een specifieke mogelijkheid voor de rechter om politieke partijen te verbieden.
Dit kan alleen de Hoge Raad beslissen op verzoek van de procureur-generaal van de Hoge Raad."

Als je het hier niet mee eens bent, maak dan gebruik van de mogelijkheid om te (re)ageren.

Is er ook maar iemand die verstand heeft van heemraadschaps verkiezingen? :dunno: Steks lijkt me wel zo iemand

Waar moet je in godsnaam de info vandaan halen?

Is er ook maar iemand die verstand heeft van heemraadschaps verkiezingen? :dunno: Steks lijkt me wel zo iemand

Waar moet je in godsnaam de info vandaan halen?
Kijken in welk waterschap of hoogheemraadschap je woont en dan zal er heus wel een site zijn.

Wat je ook doet, géén FVD stemmen, dan liever niet stemmen.

Kijken in welk waterschap of hoogheemraadschap je woont en dan zal er heus wel een site zijn.

Wat je ook doet, géén FVD stemmen, dan liever niet stemmen.
Maar wat is het verschil per dijkgraaf of figuur die er zit? Hoe snel ze de knop van een gemaal omdraaien? Hier in mijn gemeente zijn ze helemaal niet zo populair. Zitten in een exorbitant duur gebouw en kunnen goede rekeningen schrijven :emo:

Als je al wilt gaan stemmen zou ik als eerste opzoek gaan naar kandidaten met concrete voorstellen, dan valt 95% af.
Naar ik begrepen heb worden de Waterschapsverkiezingen wel steeds politieker. De belangen van landbouw vs "natuur" en "klimaat" (waterstand) zullen steeds meer in het verlengde van het Haagse gaan, oid?

Naar ik begrepen heb worden de Waterschapsverkiezingen wel steeds politieker. De belangen van landbouw vs "natuur" en "klimaat" (waterstand) zullen steeds meer in het verlengde van het Haagse gaan, oid?
Zou best weleens waar kunnen zijn.

Terug
Naar boven