apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als iemand FVD stemt dan gaat het duidelijk niet om het partijprogramma, die zijn gewoon tegen, willen shockeren en de Inner Circle wil cashen.Die Mentat snapt duidelijk niks van politiek.
Het gaat niet om het partijprogramma. Het gaat erom dat je Forum stemt.
Dan heb ik de perfecte kandidaat voor je.Ik stem voortaan alleen nog maar op partijen waar mensen een hekel aan hebben.
Just to piss people off.
Want het maakt toch geen f**k uit waar je op stemt. Democratie bestaat niet.
Dat zijn beginselen die naadloos aansluiten bij FVD.Ik stem voortaan alleen nog maar op partijen waar mensen een hekel aan hebben.
Just to piss people off.
Hij heeft ook een hekel aan Kaag, dat is wel serieuze concurrentie idd.Dan heb ik de perfecte kandidaat voor je.
![]()
Fakkel-man van Sigrid Kaag is lijsttrekker Jezus Leeft!: 'De enige kandidaat'
De politieke ambitie is bekendgemaakt op de dag van de rechtszaak.www.metronieuws.nl
Ambtenaren moet je niet naar luisteren.Klaaswitz kon altijd mooi Apfelstrudel van repliek dienen. Ik heb er geen zin in. Klaas was ambtenaar genoeg tijd en energie om de woorden te zoeken.
Hij kwam 'helaas' te laat: https://www.telegraaf.nl/nieuws/116...aat-toch-geen-lijstaanvoerder-van-jezus-leeftDan heb ik de perfecte kandidaat voor je.
![]()
Fakkel-man van Sigrid Kaag is lijsttrekker Jezus Leeft!: 'De enige kandidaat'
De politieke ambitie is bekendgemaakt op de dag van de rechtszaak.www.metronieuws.nl
Ik heb dan ook nog nooit gestemd."Als stemmen werkelijk iets zou uitmaken, dan was het al lang afgeschaft"
Dat kan ik heel goed begrijpen..
StaatsmediaRTL heeft het verkiezingsdebat geschrapt. Een debat met de zes grootste partijen van de Tweede Kamer ging niet door vanwege 'de timing' en een debat bij Jinek met de grootste partijen in de peilingen ging niet door omdat... de vvd dat niet wil.
Jij vindt dat politici verplicht moeten komen als een commerciële omroep dat wilt?![]()
GeenStijl: 'vvd zorgt voor afblazen verkiezingsdebat RTL': 'Wil niet tegen JA21 en BBB'
Misschien moeten we in dit land de vvd eens afblazenwww.geenstijl.nl
Staatsmedia
Nee, meer dat de journalistiek zich schikt naar de politiek om de relaties goed te houden. Dat is watmerkwaardig voor de journalistiek.![]()
GeenStijl: 'vvd zorgt voor afblazen verkiezingsdebat RTL': 'Wil niet tegen JA21 en BBB'
Misschien moeten we in dit land de vvd eens afblazenwww.geenstijl.nl
Staatsmedia
Nee, ik vind dat het debat dan door moet gaan zonder de partij die niet wilt komen. Daar faalt de journalistiek.Jij vindt dat politici verplicht moeten komen als een commerciële omroep dat wilt?
Dan moet de staatsomroep ook de juiste mensen voor de camera’s zetten.Maar bij de staatsomroep vind ik dat partijen verplicht zouden moeten zijn gehoor te geven aan een oproep tot debat voor de verkiezingen. Daar faalt de politiek.