XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Het heeft niets met debateren over inhoud te maken. Maar gewoon mensen zwart maken door godwins rond te strooien.

En dat leidt dan ons land.. man man man.
Het is jammer dat ze zakken tot zijn niveau, hij doet imho met zijn complottheorieën en -fantasieën hetzelfde.

'Two wrongs don't make a right', hoogstens een 'extreme right'. :D
(dat is dus niet radicaal rechts)

Hoeveel zetels verwacht jij in de EK voor FVD, wordt het echt zo slecht als de peilingen?

Het is jammer dat ze zakken tot zijn niveau, hij doet imho met zijn complottheorieën en fantasieën hetzelfde.

'Two wrongs don't make a right', hoogstens een 'extreme right'. :D
(dat is dus niet radicaal rechts)

Hoeveel zetels verwacht jij in de EK voor FVD, wordt het echt zo slecht als de peilingen?
Ze stijgen helemaal niet tot zijn niveau. Baudet is nooit op dit lage engnekken niveau geweest.

Zie 02:24.

Baudet heeft hier gewoon gelijk, die 2 domme arrogante snollen komen met geen enkel argument. Ik denk dat ze Forum aan redelijk wat zetels hebben geholpen tijdens dit debat.

Wat een elitair gelul, het dedain, je ziet het in hun ogen, hun hele houding, hun woordkeuze en intonatie. Je zou er maar op gestemd hebben.
"Baudet is niet relevant voor dit debat" - Attje Kuiken. Koekoek

Geen idee ik volg geen peilingen, maar ik hoop zo veel mogelijk en zo min mogelijk voor het kartel.
Zie jij BBB (en JA21) als kartel en/of controlled opposition? Met name voor BBB lijkt, op basis van peilingen, een explosie en daarna uiteenvallen te dreigen door te snelle groei. Voor de waterschappen hebben ze wellicht niet eens voldoende redelijke kandidaten.

Persoonlijk heb ik het niet zo op FVD, vanaf het Oekraïne-referendum t/m de "Uil van Minerva" vond ik het veelbelovend. Ik snap dat dit als een verrassing komt, ik weet dat goed te verbergen. :D

vanaf het Oekraïne-referendum t/m de "Uil van Minerva" vond ik het veelbelovend. Ik snap dat dit als een verrassing komt, ik weet dat goed te verbergen. :D

Same here, maar ik ben het met @apfelstrudel eens dat het benoemde lage engnekken niveau verder gaat dan Baudet ooit is gegaan.
Ik snap heel goed dat mensen alleen al daarom nu toch op Fvd gaan stemmen.

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd hoe t gaat lopen met die boeren, of t niet partij nummer zoveel wordt op die rechterflank die zichzelf opblaast. Ze hebben nu echt dat momentum en gaan gewoon heel hoog scoren morgen, misschien wel hoger dan de VVD. Erg vergelijkbaar met FVD vier jaar geleden. Dan moeten ze daarna maar eens in coalities zien te komen en bij elkaar zien te blijven, dat is FVD niet echt gelukt.

Ik ben benieuwd hoe t gaat lopen met die boeren, of t niet partij nummer zoveel wordt op die rechterflank die zichzelf opblaast. Ze hebben nu echt dat momentum en gaan gewoon heel hoog scoren morgen, misschien wel hoger dan de VVD. Erg vergelijkbaar met FVD vier jaar geleden. Dan moeten ze daarna maar eens in coalities zien te komen en bij elkaar zien te blijven, dat is FVD niet echt gelukt.

Dat blijft inderdaad een probleem, Fvd inderdaad en doet me ook denken aan LPF eerder.
Daar waren de persoonlijkheid van Fortuyn en zijn moord ook zo'n enorme expansie-factor vooral gedreven door onderbuikgevoel.
Groot victorie gekraai, waarna het kaartenhuis -mijns inziens door totaal gebrek aan capaciteit en cohesie- al snel volledig in elkaar zakte...

The faster they come...

Wat je ook van Baudet mag vinden. Dit is toch te triest voor woorden. Wat Kaag en Kuiken doen vernietigd de hele functie van een debat.

Laatst bewerkt:

Dat lachje was bizar idd en bij Kaag overduidelijk gemaakt.

Vandaag zag ik voorbijkomen dat diezelfde mevrouw Van der Geest, van die aanbevelingen van Vlees en Zuivel nog duurder, ook enorm tegenwerkt dat de kosten van asiel en/of migratie worden meegewogen. Gelukkig is zo iemand ambtenaar en heeft ze dus niet zoveel macht....

Als apfel niet gaat stemmen dan ga ik hem opzoeken. Je kunt niet zo tegen een miljoenmiljard dingen zijn en dan niet gaan stemmen :emo:

Ging jij nou wel of niet stemmen?
Kheb geen vertrouwen in stemmen, kheb er ook geen vertrouwen in dat het eerlijk verloopt.

Maar als er een kans is dat mijn stem mogelijk bijdraagt aan zure linkse gezichtjes, dan kan ik die kans natuurlijk niet laten liggen.

Of ik denk dat mijn stem, of stemmen in het algemeen iets verandert aan de ststus quo? Nee.

Terug
Naar boven